|
|
Benito
|
|
|
quote: Wolkje melk en een schepje honing neem ik aan ;) |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Vind ik ook daarom klets en discuseer ik ook gezellig mee en ja zeg ik ook af en toe te snel iets maar ja hoort erbij he. |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Doe mij dan maar een lekker kopje cappuchino haha |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 16:28 schreef barnie het volgende:Vind ik ook daarom klets en discuseer ik ook gezellig mee en ja zeg ik ook af en toe te snel iets maar ja hoort erbij he. Ach , ik ben ook nogal vlot met reageren , maar straks lachen we er weer om , tenminste ik wel hoor :):) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ammarettootje erin ? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Heerlijk, dank je. En Barnie voor jou maak ik persoonlijk een kopje cappuchino |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 16:27 schreef Benito het volgende:[..] Welke opmerking vind je dan precies een beetje kinderachtig , dan kan ik er in het vervolg rekening mee houden , kijk dat is toch wel heel volwassen van me he ;) Wij hebben geen hekel aan huub hoor , dat heb je dan niet goed begrepen ;) Ik vind dat huub een goed hart heeft , alleen een beetje jammer dat het nog steeds klopt :):):) Benito toch ... |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 16:30 schreef Caroline het volgende:Heerlijk, dank je. En Barnie voor jou maak ik persoonlijk een kopje cappuchino Thanks Caroline |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Nee sorry , je hebt gelijk , ik ging te ver ..............
Ik bedoelde eigenlijk dat hij een goed hart heeft , maar dat het gekookt op zijn rug moest hangen en dan zo laag dat de honden er net niet bij kunnen :):) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Geniet ervan, he? Zit mijn ziel en zaligheid in. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat ik eigenlijk het ergste vind is dat Seya van het forum is gejaagd. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Maar ze leest hier nog wel vertelde ze in haar topic. Het was een samenloop van omstandigheden. Buiten Seya zie ik meer mensen momenteel niet terug, jammer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 16:39 schreef Caroline het volgende:[..] Maar ze leest hier nog wel vertelde ze in haar topic. Het was een samenloop van omstandigheden. Buiten Seya zie ik meer mensen momenteel niet terug, jammer. Ik mail ook met haar. Maar blijf haar missen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Tja meis, het is haar keuze. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij zit voorlopig weer te liegen tegen Jaap 538 begon tegen Amanda over het geval dat zij met Huub naar bed zou zijn geweest.Nu kwam het hoge woord eruit. Amanda mocht niets zeggen van de regie anders zou Huub in de problemen komen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Als ik Amanda was zou ik het morgen aan heel Nederland bekent maken wat voor viezerik dat onderkruipsel is. Die ruzie bij Jensen ging ook daarover. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub heeft Amanda WEL aangerand. Maar zij mocht niets zeggen van de regie want dan zouden de regie en Huub in moeilijkheden komen. Amanda moet vanavond met Brian naar RTL Boulevard misschien zegt ze het dan wel. Ik heb het toen ook zelf gezien maar de regie laat opnames zien uit een andere hoek, daar was ik ook zo verschrikkelijk kwaad om. Nee "meneer" JdeM u bent er niet voor niets uit gestapt. Rijk worden over de rug van een meisje van 19, ik heb er geen woorden voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Is dat ergens bekent dat zij van de regie niets mocht zeggen en zo ja waar? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Alle bwoners hebben een contract moeten tekenen waarin zij verklaren te zullen zwijgen over de ins en outs betreffende de gouden kooi ;) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja, dat vertelde ze. Ze mocht geen aangifte doen. |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Maar uiteindelijk is er niks gebeurd dus we zullen wel zien wat ze er na de kooi mee gaat doen. Heb ook stukjes gezien van Brian die tekeer ging tegen Amanda(bijv. toen hij haar de douche indrukte)tja zou je dan ook een heel verhaal van kunnen maken.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 17:15 schreef barnie het volgende:Maar uiteindelijk is er niks gebeurd dus we zullen wel zien wat ze er na de kooi mee gaat doen. Heb ook stukjes gezien van Brian die tekeer ging tegen Amanda(bijv. toen hij haar de douche indrukte)tja zou je dan ook een heel verhaal van kunnen maken.. Dat vond ik ook niet goed. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ook niet maar dat was tussen hun tweeen. En Huub deed het om Brian kwaad te maken dus hij wist wat hij deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 17:22 schreef lisbeth het volgende:Ik ook niet maar dat was tussen hun tweeen. En Huub deed het om Brian kwaad te maken dus hij wist wat hij deed. Okk weer waar maar ja het is een spel dat ze spelen en wie zal het zeggen misschien krapt Huub zich daarover nu wel 2 keer achter zijn oren wie zal het zeggen maar ja gedane zaken nemen geen keer en dat geld voor iedereen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mee eens. Het is en blijft een spel. Iedere miljonair van het afgelopen jaar is zijn/haar boekje te buiten gegaan. In het begin was het saai, het leuke daaraan vond ik de workshops. |
|
|
|