|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Ricardo exit!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En dit is nou een moment dat ik Huub zo voor zijn muil had geslagen. Jaap is weliswaar een clown, voor wie ik echt een soft spot heb, maar ik denk dat zijn "act" tijdens het lezen van de brief niet geheel act was. En die hark van een Huub moet erom lachen.
Normaal gesproken ben ik absoluut niet agressief maar die jongen die haalt mij het bloed onder de nagels vandaag. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 18:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:En dit is nou een moment dat ik Huub zo voor zijn muil had geslagen. Jaap is weliswaar een clown, voor wie ik echt een soft spot heb, maar ik denk dat zijn "act" tijdens het lezen van de brief niet geheel act was. En die hark van een Huub moet erom lachen. Normaal gesproken ben ik absoluut niet agressief maar die jongen die haalt mij het bloed onder de nagels vandaag. Zelfs onder mijn teennagels, Mrs. B! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ach hieraan kun je het ware karakter van die bos kabouter toch het duidelijks zien |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
"Kijk kijk, wie komt daar an, ´t is Huubje de kabouterman." |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nog 1 minder, het is al zo oersaai in de villa. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ben ik met je eens. Ik hoop dat er vanavond nog een pittige ruzie op het programma staat. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Geen tijd voor ben ik bang. Claire en Nadia komen op visite |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Misschien dan juist wel! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hopen dan maar. Een beetje actie in de tent. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Inderdaad het ware karakter en niet die schijnheilige reakties van B en A. Brian vond het makkelijk hoefde ie zich niet de hele tijd met A te bemoeien als Riccardo er was. Had ie ook even rust. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Huub had zeker de p in dat hij een paar maanden 24 uur per dag opgescheept zat met Claire. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
nou geef mij toch maar het karakter van brain ook daar zitte wel schoonheids foutjes aan maar liever dat tog dan een alles weter van een man te hebben en voor hem alleen de hoeremadam te kunnen spelen |
|
|
|