|
|
nowliver
|
|
|
Jullie zijn hier echt explosieve mensen he? Zeer gewelddadig als ik zo die smilies bekijk. Leef je frustratie maar lekker uit. Hoop dat het oplucht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door nowliver -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 20:49 schreef nowliver het volgende:Jullie zijn hier echt explosieve mensen he? Zeer gewelddadig als ik zo die smilies bekijk. Leef je frustrtaie maar lekker uit. Hoop dat het oplucht. Bedankt dat we je goedkeuring krijgen. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 20:49 schreef nowliver het volgende:Jullie zijn hier echt explosieve mensen he? Zeer gewelddadig als ik zo die smilies bekijk. Leef je frustratie maar lekker uit. Hoop dat het oplucht. Bij mij heb je nog nooit een smiley gezien. Maar generaliseren is alles wat jullie kunnen. Jullie hebben de zwarte mensen, de Antillianen en de domme blondjes al bijna twee jaar over één kam geschoren.
Koekje van eigen deeg heet dit.
En ... beter met een smiley dan in het echt. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
juist draakje, ook de zieke, dunne en dikke mensen zijn bij hun niet onbeschoren |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
Hier mag je tenminste smileys gebruiken! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: op nowlive mag het niet omdat hun server het dan niet trekt (teveel requests tegelijk) dus het is een gegronde reden dat het daar niet mag...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
ohw okay dat wist ik niet, dan neem ik het terug, sorry |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 21:01 schreef Boudewijn het volgende:[..] op nowlive mag het niet omdat de server het dan niet trekt (teveel requests tegelijk) dus het is een gegronde reden dat het daar niet mag... Kan ons lekker wat schelen! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Kom gaan we allemaal smilies op Nl neer pleuren hahaha |
|
|
|