|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Diepgaan met Amanda
Het eten is klaar! Tijd om scheidend butler Ricardo eens te onderwerpen aan een vragenvuur. "Wat was je mooiste moment in De Gouden Kooi?", vraagt Amanda. "Ik was blij dat ik mijn vader hier ontmoette! Maar De Gouden Kooi is gewoon één groot hoogtepunt. Soms vond ik het heel moeilijk om neutraal te blijven, maar voor de rest, wat ik allemaal heb geleerd, daar ben ik zo blij mee! Dat draag ik de rest van mijn leven mee", antwoordt een geëmotioneerde Ricardo. "Jij bent dé doorbitch van Nederland", predikt Brian. Daar mag je best trots op zijn.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Amanda ligt al haar zonden te overdenken. Dus die ligt daar nog wel even. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
mauyoo67
|
|
|
quote: IK DENK DAT HUUB NU HETZELFDE DOET |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Dat stomme wij denkt zeker dat ze gaat schaatsen met d'r mutsie |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dit is alleen maar haat om de haat. Kom eens wat met iets inhoudelijks, anders ga jij vanaf nu net als je vriendjes in de negeerstand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jemig, ben je jaloers op haar of heb jij OOK the hots voor haar. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
maar goed dat huubke er dan niet lag dan zou hij nooid meer overend kunnen komen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Je kan beter alvast je plaatsje op de Dam veilig gaan stellen. Anders kom je niet op tijd om op de foto te gaan! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat zou ze allemaal doen voor een stem pijpe zit er ook wel in denk ik |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, als je dit meent ben ik echt blij dat ik oud en versleten ben. Dit is werkelijk te gek voor woorden. In mijn milieu doen ze dat niet zo makkelijk. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
in jou milieu niet draakje
maar in claire,s milieu zit het er in hoor denk maar eens naar hoe snel dat ze aan huub,s zijn fiepke zoog |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 22:10 schreef dorenda het volgende:in jou milieu niet draakje maar in claire,s milieu zit het er in hoor denk maar eens naar hoe snel dat ze aan huub,s zijn fiepke zoog Oké, je hebt me overtuigd. Ik wilde jou niet aanvallen, hoor ... |
|
|
|