|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian windt Jaap om zijn vinger
Terwijl Ricardo uitlegt wat hij allemaal zo bijzonder vond aan De Gouden Kooi, komt Jaap ernstig in de problemen. Hij heeft zijn trouwring van Rachel iets te ver om zijn ringvinger geschoven en nu krijgt hij hem er niet meer af. "Serieus! Zonder dollen, ik wil een tang", spreekt hij angstig, maar gelukkig weet Brian raad. "Olijfolie! En nu draaien", zegt hij, terwijl hij in Jaaps vinger kneedt. Wonder boven wonder floept de ring ineens van zijn vinger af. Jaap schreeuwt van blijdschap. "Hoera! Sms 'Brian' naar 5656!", roept hij euforisch. "Ik red levens!", joelt Brian erachter aan. Nou, sms-end Nederland; jullie horen het!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jeeeeeeee Sms 'Brian' naar 5656 |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 20:10 schreef Headliner het volgende:Villa Vandaag: Brian windt Jaap om zijn vingerTerwijl Ricardo uitlegt wat hij allemaal zo bijzonder vond aan De Gouden Kooi, komt Jaap ernstig in de problemen. Hij heeft zijn trouwring van Rachel iets te ver om zijn ringvinger geschoven en nu krijgt hij hem er niet meer af. "Serieus! Zonder dollen, ik wil een tang", spreekt hij angstig, maar gelukkig weet Brian raad. "Olijfolie! En nu draaien", zegt hij, terwijl hij in Jaaps vinger kneedt. Wonder boven wonder floept de ring ineens van zijn vinger af. Jaap schreeuwt van blijdschap. "Hoera! Sms 'Brian' naar 5656!", roept hij euforisch. "Ik red levens!", joelt Brian erachter aan. Nou, sms-end Nederland; jullie horen het! bron: tien.tv Zo´n grap zou Huub ook nooit maken. Is alleen maar haat en ellende wat er uit die muil komt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nee, dat is echt een Jaap grapje |
|
|
|