|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub op de Dam?
Brian en Amanda hebben zich afgezonderd op de banken in de tuin en bespreken hun aartsrivaal Huub. "Huub wil op de Dam gaan staan om stemmen te winnen. Hoezo wil hij op de Dam gaan staan, hij komt niet eens uit Amsterdam! Hij kan beter naar Oldenzaal", snauwt Amanda chagrijnig. "En Jaap dan? Is hij weer promotie voor zichzelf aan het maken in de spiegel?", vraagt Brian lachend. Tsja, met op de bank liggen win je geen fans natuurlijk!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
miranda_joey
|
|
|
huub is niet op de dam maar claire suzanne erik en ik dacht ilona voor een foto met hun moet je ter plekke voor huub stemmen zieliggggggggggggg |
|
|
|
|
miranda_joey
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
clair zei dat ze er niet zou zijn. die dacht dat ze dan door de vele fans teveel aandacht zou krijgen.nee ik denk dat zij totaal geen aandacht gaat krijgen en daar bang voor was.ze zou naar hun appartementje gaan. eerst flat en nu weer appartementje. daar kan ze haar vrienden uit tilburg ontvangen. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
En op de Hyves van Ilona staat dat ze ook niet gaat !!!!! Ze heeft vast geen trek in tomaten en eieren.......... |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
huub er is reding na bij binnen kort kan jij voor aap spelen in de dieren tuin ,,jij die brain altijd voor zwarte aap uit heb gemaakt jij die teksten van de C.....raan op je kont wilde schrijven jij die heel veel zwartemensen hebt gekrenkt jij die geen blad voor je mond nam om te schelden met ziekts voor mijn buurvrouw aan gestorven is. jij die het niet kon laten om mensen zo diep te kwetsen en daar bij alle mensen er bij haalde die niet aan het spel jouw spel deelnamen,, jij die de meest vreeselijke dingen heb uitgesproken over de moeders van je mede bewoners, jij die regel na regel na regel overtrad met, het klappen uitdelen jij die je eigen vrienden het leven ondraagelijke hebt gemaakt,jij die keer op keer liegt over alles jij ,,die lieke hebt misbruikt met je macht,s wellust,, en jij die dacht dat je JaAP KON GEBRUIKEN voor je vieze vuile spelletjes ,,jij huub die je moeder wil verkopen voor eenmiljoen,, jij huub die niet van de drank kan abllijven je zelf lap zat heb gezopen en anderen beschuldigen van vergift in je glas,, jij ,,ik heb er geen woorden voor hoe een laag persoon ik jou vind het gaat je goed huub rot maar van de buis |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Als je dit soort stukjes in meerdere topics plaatst, dan kun je toch op z'n minst de spelling checken? Nu is het eerder lachwekkend :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door ptev -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Inderdaad. Die Huub die alleen respect heeft voor hoeren, die zich niet aan afspraken houdt, die geen lef toont door te staan voor wat hij zegt, die van one-liners en clichees aan elkaar hangt, wiens woorden niet corresponderen met zijn daden, die hoogmoedswaanzin heeft maar dit niet ziet vanwege zijn hoge gehalte aan narcisme, die zijn lengte compenseert met een grote mond en agressief gedrag, die anderen beschuldigt van gedrag waarin hijzelf het foute voorbeeld geeft, die na DGK vereenzaamt met een of andere onnadenkende minderjarige groupie (die kan hij dan nog wel om de tuin leiden), die wij over een tijdje gelukkig vergeten zijn. Dag Huub. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ach het is begrijpend lezen he en ik snap het wel als je nou al op taalfoueten gaat letten iedereen maakt fouten of zie ik dat verkeerd ik vind het heel goed wat bonnie 300 hier neerzet doe het maar na |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ja precies ik ook maar leuk dat wij het hebben gehad ach wat wil je daar mee zeggen mijn neef is ambtenaar van de burgelijke stand zo what en mijn broer is ook beroeps militair wat wil je daar mee zeggen dan hij kom uit hetzelfde milieu
|
|
|
|
|
bantel
|
|
|
ik vind het zo gezellig hier je moet hier brian fan zijn .. om wat te kunnen neerzetten .. en als ze maar ff wat anders zien .. worden ze al hysterisch hier .. en daarom .. kun je zien hier waar ze voor vallen .. en wat voor type ze vallen .. hun goed recht ... zo ook .. dat er nog andere bewoners zijn ... en die moeten toch ook hun zegje kunnen doen ... wat er ook geschreven word .. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:35 schreef headliner@ciska het volgende:ja precies ik ook maar leuk dat wij het hebben gehad ach wat wil je daar mee zeggen mijn neef is ambtenaar van de burgelijke stand zo what en mijn broer is ook beroeps militair wat wil je daar mee zeggen dan hij kom uit hetzelfde milieu [ afbeelding ] Had het echt niet tegen jou, Ciska ... |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ik snap niet dat er zoveel commentaar word gegeven over het feit dat huub vaders/moeders erbij haalt, want hier word precies hetzelfde gedaan. bah zieligerds! |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
nee weet ik ik had het tegen plev met jouw ziot het wel goed mop |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
hun moeten naar geen leven .nl daar horen ze thuis
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:37 schreef bantel het volgende:ik vind het zo gezellig hier je moet hier brian fan zijn .. om wat te kunnen neerzetten .. en als ze maar ff wat anders zien .. worden ze al hysterisch hier .. en daarom .. kun je zien hier waar ze voor vallen .. en wat voor type ze vallen .. hun goed recht ... zo ook .. dat er nog andere bewoners zijn ... en die moeten toch ook hun zegje kunnen doen ... wat er ook geschreven word .. doe dat maar in je eigen hokje en kom niet hier de boel verstieren, jullie mening is net zo gekleurd als die frustratie-pot, eh plientje. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
mantel pakje is er ook weer |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:41 schreef italiangirl het volgende:ik snap niet dat er zoveel commentaar word gegeven over het feit dat huub vaders/moeders erbij haalt, want hier word precies hetzelfde gedaan. bah zieligerds! Dan moet je vooral ff echt eerlijk lezen wie daar altijd mee beginnen. Maar eh ... mag ik een keer pizza bij je komen eten? Een Calzone graag. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:46 schreef draakje het volgende:[..] Dan moet je vooral ff echt eerlijk lezen wie daar altijd mee beginnen. Maar eh ... mag ik een keer pizza bij je komen eten? Een Calzone graag. Doe voor mij ook gelijk 1 zonder kikkerdril |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ach draakje kom maar bij mij hoor lekker gezellie en die pizza komt er aan maae eerst alle duiveltjes op de dam he dan gaan we lekker eten |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
grissom kom je ook op mijn pyama feestje gaan we met zijn allen stemmen op onze 3 kanjers weg met huub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door headliner@ciska -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Gezellie |
|
|
|
|
Kato
|
|
|
Weet iemand hoelaat die mafketels op de dam zijn? |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ik denk nu palma is er ook maar je kan amsterdam niet in dus alle duiveltjes op dam he |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
stem brian 5656 stem amanda 5656 stem jaap 5656 stem niet op huubert met zijn groots heids waanzin
|
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
na de finale zal het smurfje niet meer op de dam staan maar op de afsluitdijk om er vanaf te springen. Verbeter de wereld en begin bij jezelf is zijn motto dan. Goedzo smurfje geef de fans het voorbeeld maar, ik weet zeker dat ze je zullen volgen. Ze volgen je tenslotte tot het bittere eind dus in dit geval ook. Ik wil dan ook gelijk alle smurfhuub fans alvast bij deze bedanken voor hun nobele daad. De wereld zou er een stuk door verbeteren. Applaus!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Asrael -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: om vier uur is afgesproken wie weet zijn ze er eerder
ga roepen haha SMS AMANDA NAAR 5656 |
|
|
|
|
Kato
|
|
|
Jammer dat ik geen megafoon heb... lekker hun achterna lopen en maar blijven schreeuwen dat zou lachen zijn hahaha |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
jajajaja of met span doeken met SMS AMANDA NAAR 5656 SMS BRIAN NAAR 5656 SMS JAAP NAAR 5656
GEWOON KOOI TEROR hihi |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Huub heeft tenminste nog vrienden buiten de kooi die iets voor hem overhebben. Die zielige Jaap, Brian en Amanda hebben helemaal niemand die wat voor ze wil doen. Op Kenniet na misschien die de 50.000 euro er al lang door heen heeft gejaagd, dus dat wordt ook niet veel meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door nowliver -- |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
|
|
|
Kato
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:10 schreef nowliver het volgende:Huub heeft tenminste nog vrienden buiten de kooi die iets voor hem overhebben. Die zielige Jaap, Brian en Amanda hebben helemaal niemand die wat voor ze wil doen. Op Kenniet na misschien die de 50.000 euro er al lang door heen heeft gejaagd, dus dat wordt ook niet veel meer. Wil wel eens zien hoe dat gaat...huub promoten gaat volgensmij best moeilijk...hahahaha wacht met smart op t eerste you-tube filmpje |
|
|
|
|
Kato
|
|
|
vrienden buiten de kooi??...zijn alleen gasten van binnen de kooi man |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Alsof Brian promoten makkelijk zou gaan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:16 schreef Kato het volgende:[..] Wil wel eens zien hoe dat gaat...huub promoten gaat volgensmij best moeilijk...hahahaha wacht met smart op t eerste you-tube filmpje Op het eerste dubbeltje ... |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Hopelijk gaat Natasia brian promoten, dat zou de overwinningskans van huub namelijk enorm vergroten |
|
|
|
|
Kato
|
|
|
Hoeveel mensen gaan er smsen of bellen als ze een flyer in de handen krijgen gedrukt denk je zelf? |
|
|
|
|
devil
|
|
|
knip van ballegooy zal wel met zijn sekten leden na de kooi
de sekte leden van knip van ballegooy op de dam mmm, lijkt me niet een wijze beslissing,had een andere stad uitgekozen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Hou eens op zeg met Huub te vergelijken met die dictator. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Huub kan beter bij Joran van de sloot gaan wonen,nog zo 1 |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat moet die Oldenzaler in Amsterdam doen pfffff. Denk dat er veel anti huub fans zijn daar. Hoop dat die andere (Silvia, Eric, Ilona e.a.) daar op de dam voor schut staan!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
devil
|
|
|
weet het wel zeker amsterdam!!!!!!! hoe verzin je het |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
het zijn de 4 stooggies silvia eric palma en tommy hahahahahahahahaha alle duiven op de tralalalalal |
|
|
|
|
devil
|
|
|
palma ook!!! ,ze valt nu wel door de mand he |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Waarom wordt er niet zo'n actie voor A en B of Jaap geregeld dan? |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ach wij doen ook genoeg voor ze maar praten daar niet over |
|
|
|
|
devil
|
|
|
waarom? ik ben niet angstig voor donderdag televisie kijkend nederland stemt gewoon op hun favoriet simpel toch,wij duwen onze idolen niet door iemands strot heen |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
applaus en er is in amsterdam een demonstratie bezig met politie zaken dus of het ze gaat lukken is een 2de
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door headliner@ciska -- |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
verschil in strategie dus...maar ze pakken het slim aan moet ik zeggen |
|
|
|