|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Hij is God niet!"
De grote Miljonair zit nog steeds gezellig te keuvelen met Ferhat en Thijs. "Heb je spijt van dingen?", vuurt Ferhat zijn vragen op de Briellenaar. "Ik heb wel spijt van dingen. Vooral van één ding, maar dat zeg ik vrijdag", aldus een eerlijke Jaap. "Toen ik die vraag aan Huub stelde, zei hij dat het een domme vraag was", laat Ferhat teleurgesteld weten. "Ik vind het zo jammer van Huub...", zucht de Briellenaar. "Hij heeft zo'n ego! Ik kan soms echt onwijs met hem lachen maar soms is hij ook echt irritant. Hij is God niet!", briest Jaap.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
maar dat denkt dat ventje wel....hahahahaha |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hij is ook geen god maar onze grote mufta!!!! pas tino voordat je de toorn van onze mufta je kant opkomt |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:46 schreef pauline@nowlive het volgende:hij is ook geen god maar onze grote mufta!!!! pas tino voordat je de toorn van onze mufta je kant opkomt laat maar komen, draai ik hem meteen een balletje af, dan heeft hij echt niets meer !! Laat me niet lachen, frustratie-mantelpak !! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
pas op de wolken,,,, pas op de bliksem |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: pas op de hammer plien |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
quote: Wat een wereld opmerking zeg.......typische smurfhuub opmerking. Als je het niet meer weet ga je babytaal uitslaan. Ja de smurfhuub fans kan 1 ding niet ontnomen worden, zij zijn alle in staat om als smurf menselijke babytaal uit te slaan. Grote mensen taal is niet voor hun weggelegd omdat zij het geestelijke vermogen hier niet voor hebben. Applaus pauline, je kan al woordjes maken. |
|
|
|
|
|