|
|
GoudenKooitje
|
|
|
ik weet dat het hier om/over huub gaat kan iemand mij een uitleg hier over geven waarom dat hij zo genoemt word. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als hij opgefokt raakt en het verbaal niet meer kan winnen gaan z'n ogen helemaal opzetten net als een kikker.
Vooral Dennis vond het leuk hem zo te noemen |
|
|
|
|
GoudenKooitje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:Als hij opgefokt raakt en het verbaal niet meer kan winnen gaan z'n ogen helemaal opzetten net als een kikker. Vooral Dennis vond het leuk hem zo te noemen en waarom dan de naam kabouter? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
omdat hij zo klein is |
|
|
|
|
GoudenKooitje
|
|
|
quote: ja hij is wel klein ja hoe lang zou hij zijn 1.10cm |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: nou ik ben er iig niet bang van,ik ben een vrouw van 1.61 |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:Als hij opgefokt raakt en het verbaal niet meer kan winnen gaan z'n ogen helemaal opzetten net als een kikker. Vooral Dennis vond het leuk hem zo te noemen Breedbek kikkers doen dit namelijk ook, blazen zichzelf op ALs een KIKKER dus, en maken heel grote ogen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 20:24 schreef Bymyself@headliner het volgende:[..] Breedbek kikkers doen dit namelijk ook, blazen zichzelf op ALs een KIKKER dus, en maken heel grote ogen. Kijk ,zo doen ze dat |
|
|
|
|
GoudenKooitje
|
|
|
quote: ik ben er helemaal niet bang voor en zal dat ook nooit zijn ik ben een man van 1.92 |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: Ook kaboute is van Dennis afkomstig, en Jaap nam dit over, in no time waren de namen 'kabouter en Kikker' een feit. en zeker niet bang en ik ben een vrouw en 1.64 hihihihi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Xanne@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 20:24 schreef Bymyself@headliner het volgende:[..]Breedbek kikkers doen dit namelijk ook, blazen zichzelf op ALs een KIKKER dus, en maken heel grote ogen. Is niet waar joh! Dat zijn brulkikkers!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
En die namen vinden we nog steeds gepast |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
GoudenKooitje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 20:26 schreef Bymyself@headliner het volgende:[..] Ook kaboute is van Dennis afkomstig, en Jaap nam dit over, in no time waren de namen 'kabouter en Kikker' een feit. en zeker niet bang en ik ben een vrouw en 1.64 hihihihi ik ben een man van 1.92 dus ben daar ook niet bang voor hoor bymyself nu weet ik waarom hubb zo genoemt word dank je voor je lieve info |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: dat is niet waar joh, een brulkikker is een echte kikker.http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 20:29 schreef GoudenKooitje het volgende:[..] ik ben een man van 1.92 dus ben daar ook niet bang voor hoor bymyself nu weet ik waarom hubb zo genoemt word dank je voor je lieve info Graag gedaan. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
inieder geval staat de breedbekkiker ondanks herhaaldelijk verzoek van Ellen dit niet te doen, de paarden in gevaar te brengen met zijn onafscheidelijke peuk. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
GoudenKooitje
|
|
|
quote: Hey D®@Gøñ-L€€, hoe heb je dat plaatje erop gezet op de topic ik heb zelf ook een plaatje wat ik wil plaatsen maar weet niet hoe heb het net ook al aan boudewijn gevraagd maar heb nog geen antwoord gelezen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
jawel,en mijn antwoord staat er ook |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Huub spoort echt niet!! Van mij krijgt hij geen 1 stem! Maar zo gemeen als Brian is hij niet, die krijgt dus ook niet 1 stem van mij. Hij zegt zijn zefbeheersing ontzettend groot is, ja de laatste tijd alleen als de camera erbij is, is er geen camera dan gaat ie nu nog steeds vaak als een mallot te keer! Zodra de camera erbij is gaat ie weer zuchten zoalos ie dat zelf zegt. Amanda is in de ogen an vele een lief meisje, maar ook die spoort niet. Wat een ander ook doet om met een mes te gaan zwaaien en daarmee te dreigen, voor mij ga je dan ver genoeg om meteen opgenomen te worden.Die krijgt dus ook niet 1 stem van mij. Jaap spoort ook niet maar op een heel andere manier. Als ik ga stemmen dan maar op Jaap. Maar ik denk niet dat ik de Mol ook maar 1 cent gun!! Dus ik stem maar niet! |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
RK
|
|
|
Als je een foto van Brian zoekt buiten de kooi dan zitten er tralies voor hoor! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:00 schreef RK het volgende:Huub spoort echt niet!! Van mij krijgt hij geen 1 stem! Maar zo gemeen als Brian is hij niet, die krijgt dus ook niet 1 stem van mij. Hij zegt zijn zefbeheersing ontzettend groot is, ja de laatste tijd alleen als de camera erbij is, is er geen camera dan gaat ie nu nog steeds vaak als een mallot te keer! Zodra de camera erbij is gaat ie weer zuchten zoalos ie dat zelf zegt. Amanda is in de ogen an vele een lief meisje, maar ook die spoort niet. Wat een ander ook doet om met een mes te gaan zwaaien en daarmee te dreigen, voor mij ga je dan ver genoeg om meteen opgenomen te worden.Die krijgt dus ook niet 1 stem van mij. Jaap spoort ook niet maar op een heel andere manier. Als ik ga stemmen dan maar op Jaap. Maar ik denk niet dat ik de Mol ook maar 1 cent gun!! Dus ik stem maar niet! Je hebt een beetje gelijk , ze zijn allemaal rijp voor een opname in een gesticht ;)
Maar ik denk , als het al waar is , dat als Amanda met een mes zwaait dat er dan wel heel wat gebeurt moet zijn hoor , denk je zelf nou ook niet ;)
Heb al eerder gezegd dat huub zelfs bij de meest integere mensen gevoelens oproept waarvan ze niet eens wisten dat ze die in zich hadden . |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: geweldig dus hij wint volgens jou alsnog de vila JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Buiten de villa met tralies!! Joepie de Poepie! |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:00 schreef RK het volgende:Huub spoort echt niet!! Van mij krijgt hij geen 1 stem! Maar zo gemeen als Brian is hij niet, die krijgt dus ook niet 1 stem van mij. Hij zegt zijn zefbeheersing ontzettend groot is, ja de laatste tijd alleen als de camera erbij is, is er geen camera dan gaat ie nu nog steeds vaak als een mallot te keer! Zodra de camera erbij is gaat ie weer zuchten zoalos ie dat zelf zegt. Amanda is in de ogen an vele een lief meisje, maar ook die spoort niet. Wat een ander ook doet om met een mes te gaan zwaaien en daarmee te dreigen, voor mij ga je dan ver genoeg om meteen opgenomen te worden.Die krijgt dus ook niet 1 stem van mij. Jaap spoort ook niet maar op een heel andere manier. Als ik ga stemmen dan maar op Jaap. Maar ik denk niet dat ik de Mol ook maar 1 cent gun!! Dus ik stem maar niet! DUS HUUB had volgens jou die zondag met Claire al afgevoerd moeten worden |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: hier zit tie dan |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik gun braín absoluut niet de prijs,hij is net zo'n viezerik geweest!of nog is,voor de camera likt hij zich in als hij de kans krijgt.nee hoor ik ga voor die andere twee. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
RK
|
|
|
GIRO 9118 Het is echt allemaal niets! De ene is nog een grotere schoft dan de ander! Geef die Miljoen Euro maar aan KIKA!!!! Dat is veel belangrijker als die 4 pschyco's in de kooi!! GIRO 8118 |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Huub had er net als Brian en Amanda al veel eerder uit gemoeten. |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Nena was een meisje met klasse, dat zij 1 keer geschopt heeft dat zou bij iedereen kunnen gebeuren! |
|
|
|
|
RK
|
|
|
|
|
|
RK
|
|
|
Daar worden veel meer mensen mee geholpen!! |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: Als Huub al die walgelijke k.t geintjes niet had uitgehaald had Brian nooit zijn knuisten uit zijn zak getrokken, ben jij vergeten hoe wanhopig Brian op een gegeven moment was? nou ik niet, en ik weet nog steeds precies waarom die dat was, doordie k.tkikker! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
RK
|
|
|
Weet jij ook hoe Brian was voordat hij de kooi in kwam? Vraag maar aan zijn ex-en! Maar ja, in de kooi ligt het aan Huub, en vaak ook aan Amanda en buiten de kooi lag het aan zijn ex-en. GIRO 8118 |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Ik heb nog nooit een stramlocj gehad, maar als ik zo doorga zal ik er wel heel snel eentje krijgen. Als het niet anders is. Jammer dan! Ik blijf erbij, als RTL verstandig is maken ze een heel groot gedeelte van 1 miljoen over naar GIRO 8118. En geef die 4 ook 25.000 Euro mee of zoiets! |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
en krijg iedereen nu een boete voor vanmiddag? en wij weer streamlock, moet niet gekker orden, oplichters, dat is bij elkaar minstens 3 maanden streamlocks, dus allemaal 14,85 euro retour Tien? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:00 schreef RK het volgende:Weet jij ook hoe Brian was voordat hij de kooi in kwam? Vraag maar aan zijn ex-en! Maar ja, in de kooi ligt het aan Huub, en vaak ook aan Amanda en buiten de kooi lag het aan zijn ex-en. GIRO 8118 En jij kent de exen van Brain dan ? |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Beter dan jij denk ik tenminste! |
|
|
|
|
RK
|
|
|
|
|
|
RK
|
|
|
Maar eh morgen weer vroeg op, welterusten!! GIRO 8118 |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:00 schreef RK het volgende:Weet jij ook hoe Brian was voordat hij de kooi in kwam? Vraag maar aan zijn ex-en! Maar ja, in de kooi ligt het aan Huub, en vaak ook aan Amanda en buiten de kooi lag het aan zijn ex-en. GIRO 8118 laten wij dan bij stomtoeval dezelfde mensen kennen, zullen we hen eens uitnodigen? want of jij liegt dat het gedrukt staat of bij stom toeval hebben al zijn exen tegen jou gelogen? noem je echte naam maar dan vraag ik het gelijk even aan ze! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:02 schreef RK het volgende:Ik heb nog nooit een stramlocj gehad, maar als ik zo doorga zal ik er wel heel snel eentje krijgen. Als het niet anders is. Jammer dan! Ik blijf erbij, als RTL verstandig is maken ze een heel groot gedeelte van 1 miljoen over naar GIRO 8118. En geef die 4 ook 25.000 Euro mee of zoiets! Hihi weet niet eens wat streamlocks zijn hahahaha vouw me op en breng me maar weg hihi |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:10 schreef Bigfoot het volgende:[..] Hihi weet niet eens wat streamlocks zijn hahahaha vouw me op en breng me maar weg hihi whuhhahahahahaahahahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:56 schreef RK het volgende:Nena was een meisje met klasse, dat zij 1 keer geschopt heeft dat zou bij iedereen kunnen gebeuren! Heb haar toch diverse malen droog zien neuken ... |
|
|
|
|
berec
|
|
|
en haar eige handmatig laten bevredigen (?) door natas |
|
|
|