BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: waarom wordt huub Kikker of Kabouter genoemt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 12:55 schreef berec het volgende:
en haar eige handmatig laten bevredigen (?) door natas
Tja, dat was ik ff vergeten.
RK
 RK - woensdag 21 mei 2008 - 15:01   quote  deeplink  
GIRO 8118 Dit is de laatste keer dat ik hier zit, het spijt me zeer maar ik vind dit allemaal een zeer laag niveau hebben. Eigenlijk net zo laag als die 4 in de kooi! Ik begrijp niet dat men zich hier thuis voelt!Voor mij zegt dat genoeg! GIRO 8118 Laat ze het geld maar op deze rekening storten i.p.v. aan 1 van de 4 musketiers geven! GIRO 8118 Dan hebben er veel meer mensen plezier van! Kan je je hier ook uitschrijven? Ik wil dit helemaal niet!
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:01 schreef RK het volgende:
GIRO 8118 Dit is de laatste keer dat ik hier zit, het spijt me zeer maar ik vind dit allemaal een zeer laag niveau hebben. Eigenlijk net zo laag als die 4 in de kooi! Ik begrijp niet dat men zich hier thuis voelt!Voor mij zegt dat genoeg! GIRO 8118 Laat ze het geld maar op deze rekening storten i.p.v. aan 1 van de 4 musketiers geven! GIRO 8118 Dan hebben er veel meer mensen plezier van! Kan je je hier ook uitschrijven? Ik wil dit helemaal niet!
Dan heb je nog nooit met mij van mening gewisseld, RK. Het gescheld komt meestal van de overkant.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:01 schreef RK het volgende:
Zet je verzoek om uitschrijving maar hier http://forum.headliner.nl/topic-7950/ Dat leest Boudewijn zeker.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:04 schreef draakje het volgende:

[..]

Dan heb je nog nooit met mij van mening gewisseld, RK. Het gescheld komt meestal van de overkant.
Met mij ook niet,iedereen heeft zijn eigen mening en ook jij maar blijkbaar vind je de hele gouden kooi maar een belachelijk iets dus tja....
RK
 RK - woensdag 21 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
Nee, ik vind de Gouden Kooi niet een belachelijk iets. Dergelijke programma's vind ik normaal gesproken juist wel leuk. Maar RTL heeft het uit de hand laten lopen. Huub eruit, later er weer in. Niet eruit voor alles wat hij gedaan heeft. Hetzelfde geldt voor Brian en Amanda. Brian mag 2 glazen deuren kapot slaan. Amanda mag met z'n 3 of vieren een persoon molesteren! Jaap maakt zichzelf gewoon belachelijk, ook dat ruzie maken met mensen die alleen maar in de Kooi komen om iedereen te helpen. o.a. de Fitness begeleider. Volgens mij allemaal redenen om iemand de Kooi uit te gooien. Dat hebben ze wel met Nena gedaan terwijl die nog niet 1% gedaan heeft wat die 4 gedaan hebben die er nu nog in zitten! Dat stoort mij. En dat men nu op deze personen gaat stemmen daar lacht RTL zich helemaal scheel om! Het spijt mij maar ik blijf erbij deze 4 hebben niet de hoofdprijs verdient! Dat hebben wel die kinderen die geholpen worden door stichting KIKA GIRO 8118. Dat zou ik nog eens een stunt vinden!!Zelfs de laatste 2 dagen kan RTL nog redenen vinden om ze alle 4 uit de Kooi te zetten! Let maar op! Ik begrijp mensen niet die gewoon blind achter Jaap, Brian, Huub of Amanda aan blijven lopen, elke cent hieraan uitgeven is er 1 teveel! En dat is zoals ik erover denk. Van mij mag er volgend jaar zo weer een Gouden Kooi georganiseerd worden, ik kijk wel. Alleen ze moeten het niet zo uit de hand laten lopen!
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Ik begin te vermoeden dat je hier alleen komt om reclame te maken voor Kika. Ik heb al overgemaakt en wens niet die reclame opgedrongen te krijgen.
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Beste RK, ik heb hier gisteren al opgeroepen om het geld naar Birma over te maken. Dat moet gewoon te vinden zijn.
RK
 RK - woensdag 21 mei 2008 - 15:36   quote  deeplink  
Sorry dat ik het wat vaak over KIKA heb. Dat zal ik niet meer doen. Ik heb niet met deze stichting maar dat was het eerste wat in mij opkwam. Dit wil ik helemaal niemand opdringen!! Birma vind ik ook een heel goed doel, GIRO 555
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:36 schreef RK het volgende:
Sorry dat ik het wat vaak over KIKA heb. Dat zal ik niet meer doen. Ik heb niet met deze stichting maar dat was het eerste wat in mij opkwam. Dit wil ik helemaal niemand opdringen!! Birma vind ik ook een heel goed doel, GIRO 555
Je hoeft nergens reclame voor te maken. Dit is een gouden kooi forum. Je doet mee of je laat je uitschrijven zoals je net zei.
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:36 schreef RK het volgende:
Ik denk dat jij wel een goed hartje hebt, RK ...
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij wel een goed hartje hebt, RK ...
Je haalt me de woorden uit mijn toetsenbord ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:27 schreef RK het volgende:
Nee, ik vind de Gouden Kooi niet een belachelijk iets. Dergelijke programma's vind ik normaal gesproken juist wel leuk. Maar RTL heeft het uit de hand laten lopen. Huub eruit, later er weer in. Niet eruit voor alles wat hij gedaan heeft. Hetzelfde geldt voor Brian en Amanda. Brian mag 2 glazen deuren kapot slaan. Amanda mag met z'n 3 of vieren een persoon molesteren! Jaap maakt zichzelf gewoon belachelijk, ook dat ruzie maken met mensen die alleen maar in de Kooi komen om iedereen te helpen. o.a. de Fitness begeleider. Volgens mij allemaal redenen om iemand de Kooi uit te gooien. Dat hebben ze wel met Nena gedaan terwijl die nog niet 1% gedaan heeft wat die 4 gedaan hebben die er nu nog in zitten! Dat stoort mij. En dat men nu op deze personen gaat stemmen daar lacht RTL zich helemaal scheel om! Het spijt mij maar ik blijf erbij deze 4 hebben niet de hoofdprijs verdient! Dat hebben wel die kinderen die geholpen worden door stichting KIKA GIRO 8118. Dat zou ik nog eens een stunt vinden!!Zelfs de laatste 2 dagen kan RTL nog redenen vinden om ze alle 4 uit de Kooi te zetten! Let maar op! Ik begrijp mensen niet die gewoon blind achter Jaap, Brian, Huub of Amanda aan blijven lopen, elke cent hieraan uitgeven is er 1 teveel! En dat is zoals ik erover denk. Van mij mag er volgend jaar zo weer een Gouden Kooi georganiseerd worden, ik kijk wel. Alleen ze moeten het niet zo uit de hand laten lopen!
tja ieder zijn mening maar ik geef niet elke cent aan mijn favorieten uit het moet wel leuk blijven.

en over goede doelen gesproken ik heb jaren betaald voor een foster parent kind, en dat bleek geen zuivere koffie te zijn de directeur had een auto niet normaal zo duur een schitterend huis en kantoor van mensen die betaalde voor een foster parent kind. sindsdien ben ik niet meer voor een goede doel waar je maandelijks moet storten. eigenlijk moet er een actie gehouden worden op NL om voor de kankerbestrijding geld te storten want het is schandalig hoe 1 bewoner met die ziekte strooit of het warme broodjes zijn.
RK
 RK - woensdag 21 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Nee, het gaat niet om 1 bewoner! Alle 4!
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:56 schreef RK het volgende:
Nee, het gaat niet om 1 bewoner! Alle 4!
Nu niet gelijk het onderste uit de kan willen he :):):)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:57 schreef Benito het volgende:

[..]

Nu niet gelijk het onderste uit de kan willen he :):):)
Hahaha!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: waarom wordt huub Kikker of Kabouter genoemt

0.0108401