|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja jij ook he mzzl tot nooit meer zieeehiens
|
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
nowliver het kleine kind weet al dagen niet waar hij zijn kop moet laten ben er maar trots op om bij die sekte te horen zijn n stelletje nalopers,met heel geen respect naar zijn medemens |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:00 schreef nowliver het volgende:Ik houd het hier weer even voor gezien. Roddel maar weer lekker verder op jullie Amanda en Brian niveau Loop maar weer weg, loop maar weer weg. |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Hoe zielig allemaal...triest...echt triest....maar ja...jullie weten niet beter...geeft niet hoor...slechte jeugd gehad vrees ik ...Beetje jammer :) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:02 schreef moha het volgende:zo hoor je niets van ze en zo komen ze weer ff gal spuwen ... hé Nl'ers zielig is huubje nu he na dat Jensen icident dat noemen ze ongedierte van huub |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:04 schreef nowliver het volgende:[..] Nowlife doet tenminste iets voor de leden, hier zie ik alleeen maar slap gelul, belangrijke informatie e.d. wordt allemaal van Nowlive gehaald ga dan daar lopen galen en laat ons met rust |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:01 schreef Lily het volgende:Ze denken alleen nog maar in Huub...dat zegt toch genoeg !Denk dat we onze energie hier verspillen nowliver...Kom ...gaan we dansen :) denk je dat ze in center parcs zitten te chillen ben je vergeten dat het een spel is dat over 48 uur afloopt tuurlijk houden ze zich bezig met de tegenstanders ....en ik zie huub ook op niets anders concentreren dan op de finale met zijn zielige 'heb medelijden met me 'tv momenten ...dus kon met redelijke argumenten en als je brian en amanda en jaap wilt afzeiken zonder enige reden dat kan maar op je eigen nolive forum |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
pfff...ik ga douchen...voel me ineens heel vies...Hoe zou dat toch komen ? ! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:05 schreef Lily het volgende:Hoe zielig allemaal...triest...echt triest....maar ja...jullie weten niet beter...geeft niet hoor...slechte jeugd gehad vrees ik ...Beetje jammer :) zo even dimmen dame, nou is het genoeg geweest ga ergens ander je pubergedrag rondstrooien en laat ons met rust! |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
|
|
|
siggie
|
|
|
wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
als jullie nu eens de filmkes terug kikken en vergeet het gelyuid niet aan te zetten |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:04 schreef nowliver het volgende:[..] Nowlife doet tenminste iets voor de leden, hier zie ik alleeen maar slap gelul, belangrijke informatie e.d. wordt allemaal van Nowlive gehaald Natuurlijk doen ze wat voor hun leden. Maar je moet wel financieel bijdragen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? wij zijn geen verraders |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
FF dimmen ? Ik zeg toch niks verkeerds ? Dat is vrijheid van meningsuitting !Enne...als het je niet bevalt...ga je toch lekker naar huis hahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tja lily het trieste is dat jij zo kan denken,en weet je waarom?hetgene wat jij zegt,betekend dat je probeerd je eigen shit op te ruimen,wat je niet voor elkaar krijgt,en je gooit het dan op een ander ..makkelijk om te zeggen dat anderen triest zijn,terwijl je je eigen shit niet eens kan opruimen.iemand met een denkwijze als jij,hebt vrees ik zelf een akelige jeugd gehad.ofterwijl een beter mileu ,blijf bij jezelf. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? Dat klopt niet. Als je te grof schrijft, wordt je tekst weggehaald of delen ervan geknipt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? als je scheld misschien niet als je normaal nederlands praat. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? Nee hoor,hier krijg niet zomaar een BAN....BOUDEWIJN respecteert ieders mening!!!
BOUDEWIJN is de KING na JAAP!!! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? Volgens mij mis jij iets , heb je net de post van de huubaanhangers niet kunnen lezen dan ?
Ja ? , nou dan wordt je dus niet geband , wie hier met respect naar een ander komt zal ook zo worden behandeld , wie dat niet doet wordt behandeld zoals hij of zij een ander graag behandeld ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:11 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Dat klopt niet. Als je te grof schrijft, wordt je tekst weggehaald of delen ervan geknipt. er zijn er wel wat geband las ik ergens van boudewijn;-)maar ja dat is dan ook echt eigen schuld! |
|
|
|
|
siggie
|
|
|
er zijn mensen die hier niet meer kunnen posten hoor |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik zou zeggen siggie vraag het boudewijn,bij vrag3en voor boudewijn! |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Als je hier een andere mening hebt word je voor rotte vis uit gemaakt...actie reactie lijkt me |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? dan hoef je alleen maar dit topic door te lezen en dan zie je dat je hier bijna alles mag zeggen en geen ban krijgt. Nee dus niet waar. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:12 schreef Lily het volgende:Je mag hier vooral niet voor Huub zijn....Dat is op nowlive wel anders...daar mag je voor iedereen zijn...En het kost je geen cent...snap niet waar je die wijsheid vandaan hebt ? uhu heb jij niet geleerd van je moeder dat je niet liegen mag. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: daar zal wel een goeie reden voor zijn |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:10 schreef Lily het volgende:FF dimmen ? Ik zeg toch niks verkeerds ? Dat is vrijheid van meningsuitting !Enne...als het je niet bevalt...ga je toch lekker naar huis hahahaha weet jij wel wat menings van vrijheids uiting betekend? Jij scheld mensen uit, wenst ze ziektes en bent haat aan het saaien, heeft niets met vrijheidsuiting te maken. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:13 schreef Lily het volgende:Als je hier een andere mening hebt word je voor rotte vis uit gemaakt...actie reactie lijkt me het ligt eraan wat je zegt...als je mensen afzeikt wel ja...als je mensen laat voor wie ze zijn en een normale discussie aangaat valt het wel mee. |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? Dat klopt,ik heb het ook gehad terwijl ik alleen mijn mening heb gezegt en verder geen slecht woord en dat al na 2 uurtjes,werd er zo afgegooit,ben benieuwt of dat hier ook zo gaat. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
Als je hier een andere mening hebt word je voor rotte vis uit gemaakt...actie reactie lijkt me nou lily ik denk dat je nu abuis hebt dat is alleen bij nowlive het geval |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: hoe met ik dat nou weten,ik ben alleen maar lid |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:13 schreef Lily het volgende:Als je hier een andere mening hebt word je voor rotte vis uit gemaakt...actie reactie lijkt me Gaat niet om een andere mening , maar eerder om hoe je die mening verwoordt ;)
Als je al begint met stront roepen dan rijdt de strontkar vanzelf over je heen en niets anders hoor ;) |
|
|
|
|
siggie
|
|
|
ik ga hier maar weer weg , wat een sfeer hier. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahaaha nee moha maar ja ach,ik dacht laat maar is niet wijzer hahaha reageer jij erop grijnzz;-) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:12 schreef Lily het volgende:Je mag hier vooral niet voor Huub zijn....Dat is op nowlive wel anders...daar mag je voor iedereen zijn...En het kost je geen cent...snap niet waar je die wijsheid vandaan hebt ? ja in je dromen ...je wordt daar gebanned als je aangeeft dat brian je favoriet is ...dus ga je sociaal wenselijke verhaaltjes maar ergens anders verkondigen |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja erg he ik zou niet terugkomen als ik jou was poeh poeh |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Op andere sites word je gebanned als je voor huub bent dus wat is het verschil? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:17 schreef Lily het volgende:Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! en daar blijven he ...en vergeet niet je salaris over te maken aan sly |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:17 schreef Lily het volgende:Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! goed zo en als je nou echt stoer bent ga je daar dezelfde taal neerzetten als hier, maar dan tegen huubfans kijken of je nog zo'n grote mond hebt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:17 schreef Lily het volgende:Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! nou dag lily,veel plezier daar ! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:17 schreef Lily het volgende:Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! blijf dan lekker daar ...tot nooit meer zieehiens |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ach waarom nou ?
Jij bracht hier nou net die ene vrolijke noot waar wij zo'n behoefte aan hadden ;) |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:17 schreef Lily het volgende:Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! Vind het ook een beetje triest hoor! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:12 schreef Lily het volgende:Je mag hier vooral niet voor Huub zijn....Dat is op nowlive wel anders...daar mag je voor iedereen zijn...En het kost je geen cent...snap niet waar je die wijsheid vandaan hebt ? Dat is pertinent niet waar. Er zijn zat mensen die hier reageren die voor Huub zijn. We gaan lekker fel maar gezond in discussie en na afloop wensen we elkaar een fijne avond. Je kan op Nowlive voor iedereen zijn, tuuuurlijk. Schrijf je iets positiefs over Brian of Amanda wordt bijna afgemaakt. Schrijf je negatief over Huub, dan krijg je een ban aan je broek nadat ze je voor alles en nog wat hebben uitgemaakt. Als ze weten dat je in de positie bent een behoorlijke financiële bijdrage te leveren, weten ze je te vinden. Geloof mij nou maar want het is zo en IK weet waar ik het over heb. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ow het is weer feest hier !!! Ik trek de champagne vast open hoor !!!!
Ik vond het afscheid van brian en jaap van de de paarden hilarisch, ik heb in een deuk gelegen. Niks mis mee.................... doe ermee wat je wil. dit is mijn mening en respecteer die. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:17 schreef Lily het volgende:Trouwens...ik wil er geen woorden meer aan vuil maken...Ik ga naar mijn eigen site...waar iedereen in hun waarde gelaten word...Kunnen jullie nog iets van leren ! Jullie hebben echt censuur daar hoor .
Hebben jullie soms een geheime url waar wij niets van at weten , en zo ja , wordt die dan gefilterd ? |
|
|
|