|
|
ilse
|
|
|
nou barnie jij ook daarheen dan.wat komen jullie doen dan als je het zo triest vind??of is het stiekum toch wel leuk,want jullie blijven maar terug komen,dus dat jullie het triest vinden geloof ik niet meer,stiekum is het toch die sensatie die het spannend maakt voor jullie,de behoefte aan chatten want dat mag daar nit,dat zou het wel zijn dan! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Nu weet ik zeker dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft zitten !!! De Brian is en blijft een sneaky viool. Deze geweldenaar zegt zelf ... what goes around comes around ... hij weet er dus alles van wat hem te wachten staat. Lekker ding ... die vrouwenonderdrukker !!! Ondanks dat ik Amanda een a-sociale trol vind, gun ik het haar toch niet dat zij zich door de regie heeft laten opschepen met een gevaarlijke halve zool.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:20 schreef Bigfoot het volgende:Ow het is weer feest hier !!! Ik trek de champagne vast open hoor !!!! Ik vond het afscheid van brian en jaap van de de paarden hilarisch, ik heb in een deuk gelegen. Niks mis mee.................... doe ermee wat je wil. dit is mijn mening en respecteer die. Mag ik een roséetje dan ipv champie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door joow@headliner -- |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
huub wordt aan alle kanten beschermd door de regie alleen dat mag niet bekend worden. hoop dat brian en amanda er eens over praten over de maniet waarop hij is teug gekomen ik weet wel dat het met die stijn te maken had zijn contact persoon. en dat hij stijn al die die miste toen die er niet meer was.
http://de.fooooo.com/watch.php?id=8e2fea1b633a17acef9adf69928cfc33 |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 00:06 schreef Benito het volgende:[..] Riool recht geloof ik , maar om dat allemaal te kunnen blijven betalen ga ik mijn mandje maar eens in . Het wekkertje zal om 6:30 mijn naam weer roepen :) Welterusten ;) Truste, Benito! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:09 schreef siggie het volgende:wie is hier de moderator. er gaan op andere sites rond dat je hier ook al geband word klopt dat, als je voor huub bent? tuurlijk niet!
je mag voor iedereen zijn en iedereen moet zich aan de regel houden dus niet te erge scheldwoorden gebruiken en geen andere gebruikers aanvallen.
In 6 maanden tijd zijn er 7 die een ban hebben gekregen voor oa prive gegevens plaatsen en bijvoorbeeld vandaag nog enkele die ik per mail vroeg om minder scheldwoorden te gebruiken en geen andere gebruikers aan te vallen. Toen kreeg ik een mailtje terug dat ik me er niet mee moest bemoeien en ze niet moest mailen en vervolgens gingen ze gewoon door.
Tjah, dan heb je het aan jezelf te danken! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ben ik nou de weg kwijt of zijn er hier berichten verwijderd ? |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ohoh ... ben ik nou echt van het padje af, het zal toch zeker niet waar zijn. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Het is toch werkelijk niet te geloven, alles wordt eraan gedaan om de nadelige dingen van Huub tevoorschijn te toveren. Kom nu eindelijk eens met de filmpjes waarin Brian deuren sloopt en andere dingen uitspookt die in zijn doofpotje dat bij de regie in de kluis staat zijn verdwenen, die filmpjes houden jullie vast en zeker voor jezelf ... of kunnen jullie ze niet vinden. Nou ... ik heb ze wel hoor, maar ga niet met links lopen strooien. Geweldig ... echt geweldig !!! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Tuurlijk niet, omdat wij Amanda Brain en Jaap fan zijn...SKKL. Als je te klagen hebt, doe dat bij NL. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 01:04 schreef Praatpaal het volgende:[..] Het is toch werkelijk niet te geloven, alles wordt eraan gedaan om de nadelige dingen van Huub tevoorschijn te toveren. Kom nu eindelijk eens met de filmpjes waarin Brian deuren sloopt en andere dingen uitspookt die in zijn doofpotje dat bij de regie in de kluis staat zijn verdwenen, die filmpjes houden jullie vast en zeker voor jezelf ... of kunnen jullie ze niet vinden. Nou ... ik heb ze wel hoor, maar ga niet met links lopen strooien. Geweldig ... echt geweldig !!! Waarom strooi je niet met links? Ik ben wel nieuwsgierig ... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja kom maar met je links, voor elke die jij va Brian hebt hebben wij er 3 van huub dusssss. ik zou zeggen ga je gang of blijf lekker daar ANWBpaal. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ik schaam me alleen, dat een vuil ventje zijn schoonmoeder voor stinkh**r uitscheld! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:48 schreef Lily het volgende:Zit me hier echt op te vreten...Als Huub slim is gaat ie lekker naar huis...JDM heeft toch al bepaald !Hoofd omhoog en de poort uit lopen ! Hoepel je toch op hier. Ga naar die N-FUCKING-L van je. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:50 schreef nowliver het volgende:Laat Huub lekker met opgeheven hoofd de poort uitlopen. Die finale wordt toch weer een smerig spel t.g.v. die twee achterbakse mormels Ja, zonder centjes! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:56 schreef nowliver het volgende:Huub is zeker geen heilige, maar wel oprecht en heeft z'n hart op de goede plek zitten. In z'n (__*__) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Had je ouders misschien jou niet geleerd dat je ook weleens moet gaan douchen??
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:13 schreef Lily het volgende:Als je hier een andere mening hebt word je voor rotte vis uit gemaakt...actie reactie lijkt me Verschil is....
Bij no fucking live, wordt je gelijk gebanned, hier niet! Dat is het verschil. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: bemoei je er dan ook niet mee !!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 21:56 schreef nowliver het volgende:Huub is zeker geen heilige, maar wel oprecht en heeft z'n hart op de goede plek zitten. heeft hij dan een hart ??? de egoist... |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ja, 1 in de vorm van een H.. de egoist... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:10 schreef Lily het volgende:FF dimmen ? Ik zeg toch niks verkeerds ? Dat is vrijheid van meningsuitting !Enne...als het je niet bevalt...ga je toch lekker naar huis hahahaha hoor ik de woorden van huubje hier niet, als je het niet aanstaat ga je lekker naar huis ?? |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
huub heeft zijn hart zeker in een vorm van een h hoere hart |
|
|
|