BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vroeg onder de wol!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vroeg onder de wol!

Het leek of Jaap eerder vanavond een grapje maakte toen hij zei dat hij het liefst al naar bed wilde, maar na een tijdje uitgeteld op de bank te hebben gelegen, voegt hij de daad bij het woord. Het is tien uur en Jaap begeeft zich richting Master Bedroom. De overige Miljonairs volgens al snel zijn voorbeeld. Vandaag zijn ze om half zes opgestaan omdat ze te gast waren bij de ochtendshow van radio dj Chiel Beelen en 's middags moesten ze intree maken bij Jensen! Als het stelletje ongeregeld aan het eind van de middag weer terug komt, krijgt Jaap bezoek van Cora en haar neefje en later krijgt Brian bezoek van zijn broer Kenneth en diens vriendin Sania. Het is dus niet zo gek dat alle Miljonairs uitgeteld zijn na zo'n lange, drukke dag. Morgen is de dag voor de finale, dus ze zullen vast al hun energie nodig hebben om zich mentaal klaar te stomen voor de grote dag.

bron: tien.tv
barnie
 barnie - dinsdag 20 mei 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Waarom dan een streamlock?
siggie
 siggie - dinsdag 20 mei 2008 - 22:43   quote  deeplink  
mirjam!!!!!!!!!!!!!
siggie
 siggie - dinsdag 20 mei 2008 - 22:44   quote  deeplink  
is een lekker ding
trapper
 trapper - dinsdag 20 mei 2008 - 22:52   quote  deeplink  
dit staat op de tien site, denken ze daar echt dat we dom zijn, huub die zich in het net kleed om naar bed te gaan? Jaap die al zei dat het weer nachtwerk ging worden met dat ding om half tien? Nee hoor niets onder de wol, we mogen het gewoon niet weten.
barnie
 barnie - dinsdag 20 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:52 schreef trapper het volgende:
dit staat op de tien site, denken ze daar echt dat we dom zijn, huub die zich in het net kleed om naar bed te gaan? Jaap die al zei dat het weer nachtwerk ging worden met dat ding om half tien? Nee hoor niets onder de wol, we mogen het gewoon niet weten.
Dat denk ik ook zeker weer een opname voor de finale overmorgen?
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 22:54   quote  deeplink  
sprookjes,en maken dat de mensen laatste dagen op tv kijken voor de kijkcijfers.....voel me een beetje genaaid,maat that's life.....Palma zou zeggen,klaar nu,en die DROL nu doorslikken en verder gaan!!!
dorenda
 dorenda - dinsdag 20 mei 2008 - 22:57   quote  deeplink  
klopt dat we warschijnlijk niet mogen weten war ze heen zein
want jaap zei straks tegen amanda dat ze om half 10 aangekleed moesten zijn,want ze gingen elders
ik kon niet verstaan waarheen
maar bleek wel iets leuks te zijn want er werd gejuicht
djen
 djen - dinsdag 20 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 22:57 schreef dorenda het volgende:
klopt dat we warschijnlijk niet mogen weten war ze heen zein
want jaap zei straks tegen amanda dat ze om half 10 aangekleed moesten zijn,want ze gingen elders
ik kon niet verstaan waarheen
maar bleek wel iets leuks te zijn want er werd gejuicht
klopt hoorde ik ook
stevi0
 stevi0 - dinsdag 20 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Ok, maar nu nog even een ander puntje.
Waarom kijk ik hier al maanden tegen de koppen van NL aan terwijl dit geen openbare berichten zijn. Wat is het nut hiervan i.t.t. andere sites met openbare berichtgeving?
Lees nu alleen de zeer gekleurde koppen.???????????????????????????????????????????
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 20 mei 2008 - 23:32   quote  deeplink  
En anders had Amanda ook wel haar lange broek aangehouden, maar ze zei nog:"Ik vind het zo lief dat ik dit jurkje heb gekregen", en Brian zei:"Ja hij staat je goed". Dus allemaal netjes of nieuw.
dorenda
 dorenda - dinsdag 20 mei 2008 - 23:39   quote  deeplink  
och stivi
ben je verkeerd'nou ,gaan met die banaan zou ik zeggen
en zoek je heil ergens anders
doegggggggggggggggg
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 23:39 schreef dorenda het volgende:
och stivi
ben je verkeerd'nou ,gaan met die banaan zou ik zeggen
en zoek je heil ergens anders
doegggggggggggggggg [ afbeelding ]
Moeilijk he, lezen?
Het gaat me erom dat ik niets met NL te maken wil hebben en een gegronde reden geef om hier de koppen ervan niet te hoeven lezen.
Snap je 'm nu?
Maar goed, je hebt ook een duit in het zakje gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door stevi0 --
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 21 mei 2008 - 04:14   quote  deeplink  
mischien toch de dropping maar er werd al eerder gefluisterd dat ze toch al iets aan het opnemen waren voor de finale als dat weer zo is is het weer helemaal niet live een gedeelte dan want ze moesten om half 10 iets doen maar werd naar het eten want dat hadden ze achter vergeten en trouwens mooi filmpje van clair over jaap en haar papie op msn had ze ook al moiie woorden dat ze voor hoer uit gemaakt word en meer negatieve dingen hoort maar ook wel goeds hoor zei ze

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vroeg onder de wol!

0.0071990