|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Voordat Claire DGK binnen kwam, had zij eerst nog een feestje thuis. Misschien dat er 1 van haar vrienden of vriendinnen dit bewijs materiaal heeft laten uitlekken.
Kijk naar het filmpje, het feest, waar Claire aan haar ouders en vrienden beloofd had, om niet.....
Kijk maar zelf.
Papa Recourt had al een hekel aan Jaap!!
origineel op youtube
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
zo claire je beloofte heb je goed na gekomen,
je hoort die vader van claire ook over jaap, hij had het volgend mij over de deurveeg jaap, maar ik kan het niet goed verstaan. Hij had dus al een hekel aan jaap voor claire de kooi in kwam |
|
|
|
|
Kato
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zal ze niet blij mee zijn, om dit te zien. Volgens mij weet ze dat niet eens, dat het uitgelekt is. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit verklaard een hoop dat Jaap zijn excuses moest doen voor iets onzinnigs terwijl Huub alles mag zeggen en zelfs Claire mag meppen!
Wat is die vader van Claire toch een achterbakse vent zeg! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
JdM heeft het spel verloren toen hij Jaap zijn excuus liet maken. Toen had hij zich al ingekocht bij die shampoofabriek ... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja dat kan je wel zeggen. En zo schijnheilig, www.Clairedemiljonair.nl bestaat ook niet meer. Dus zoveel vrienden hebben ze nou ook weer niet. Er kwamen zeker te veel negatieve mailtjes binnen, dat heb je als je alles aan elkaar liegt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Bouwdewijn, goed dat je het headliner.nl hebt gezet. Want als ze het op youtube weghalen, hebben we het kopie nog.
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
was alemaal doorgestoken kaar dat weet je toch brammetje even geen werk bij talpa papie geen zwartskop maar clair wel een koffertje he maakt alles weer goed nu nog hopen dat h win maar wie weet anders is ie niet goed hoor voor zijn kleine meisie aan het handje bij papie of je broertjes hoor clair anders kan je niet naar buiten clairje kom je buiten spelen clairtje kom je buiten spelen o, nee mag niet van papie en die www. is inderdaad weg |
|
|
|
|
zebra
|
|
|
Ik heb hellemaal niks met Claire en Huub, maar volgens mij zeggen haar ouders niks verkeert.Haar moeder zegt juist jammer en haar vader wil zelfs de deur verbreeden.En dat zeggen ze juist op een lachende manier.Ben wel benieuwd hoe ze na de kooi tegen Huub doen,want dat kan toch niet goed gaan. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
fijn voor huubertje toch ..ook hun hadden hun oordeel klaar door alle beelden die ze gezien hadden van huub ..en dat zit diep hoor maar huub mocht er een schepje boven op doen en mam,s voor h..r uit maken en toen mocht hij trouwen ze zaggen geld geld en alles voor media geil dus huwelijk je ,je dochter toch uit aan zo,n smeerpijp |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
dat ze zich niet schamen die fam
ook amanda kon niets goed doen brian heeft mamie clara ook moeten beschermen vinden ze heel normaal echt claire moet haar hoofd diep in het zand steken zo een grote mond maar je kan op de tape ook horen was net als in de kooi ooooooooleukkkkkkkkkkkkk gezelligggggggggg slikken maarrrrrrrr koe boeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
och papa champo kan aan huub een goede vriend hebben hij hou zelf ook van naast de pot pissen dan kan hij nu mooi met huub de hoere tocht gaan houden |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
kappen met uitdagen en persoonlijke aanvallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Heerlijk filmpje, durft te roepen dat Amanda grote mond heeft, nou claire, jouw volume stond hier ook op breek je bek. en die nepvader van je, met zijn gezegde 'ik heb jullie toch mooi in de krant gekregen had ik toch gezech!!!!!!!!!!' wat een lul, die hoeft zijn kop echt nooit meer te vertonen, dan vind ik die moeder toch nog enigzins, karakter tonen. en wacht maar rustig af hoor Berga, want gelijk krijg je toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Xanne@headliner -- |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
Ja dat was een hele andere claire, veel zelfverzekerder. |
|
|
|
|
beka
|
|
|
Heerlijkkkk dit!!! Whaaahaha en nu maar volhouden dat het allemaal zo eerlijk en hoogopgeleid is hahaaha nou nouuuu zo zie je maar WEER... Claire is gewoon dom geboren en nooit wat bijgeleerd! |
|
|
|
|
devil
|
|
|
wat een afgang die familie van clair |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Wel grappig dat dit is uitgelekt, maar ik had het al eerder gezien een tijdje geleden al toen Claire nog in de kooi zat.
Maar dat ze haar beloftes nakomt, heeft ze ons laten zien (NOT). Afgang voor Claire hoor. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Volgens mij lust papa zelf ook wel een stukje van Huub, De vuile vieze smerige, alles voor de vorm doende mislukte nepkapper. Is zelf net zo'n bral-aapje als Huub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ga ff deze filmpje doorsturen....hiihihi |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
http://www.clairedemiljonair.nl/
Ze is bang van?
Spinnen En alles wat klein is en beweegt .. hahaha Do I have to say more hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door joow@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik geloof dat ik wel begrijp wat je bedoelt. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar broer lief wil wel graag met jaapio samenwerken naar de kooi want normaal verdient hij geen ruk en met Jaap ziet hij alleen maar dollar tekens in zijn ogen nou jaapio heeft gelukkig al alles vast staan |
|
|
|
|
lisa
|
|
|
Wat een zieke familie je ziet ze geilen op de camera en niks van wat er gezegd word is waar,Ik zou nog geen product van deze mensen durven kopen!Hadden ze dat in de gouden kooi ook maar niet gedaan dan had Amanda nu haar mooie haren nog gehad. |
|
|
|