|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gouwe Ouwe Video: Brian valt Jaap aan / Huub gooit met stenen / TOTALE MAYHEM!!
deel 1:
Eric ligt onder vuur door Huub en Jaap en Jaap gooit wat water naar Eric maar het blijkt alcohol te zijn wat in Amanda's ogen komt. Brian wordt hierdoor HELEMAAL PARA!
deel 2:
Even later is de ruzie wat afgekoeld en Jaap, Lieke en Huub zitten in de tuin op de tuinstoelen als ook Brian en Amanda erbij komen. Brian is nog steeds erg kwaad en gooit Jaap van z'n stoel. Huub gaat daarop met stenen gooien waarop Brian ook Huub van z'n stoel gooit waarop Huub HELEMAAL DOORDRAAIT en Brian en Amanda aanvalt. Spuwen, slaan met schoenen, duwen, trekken, schelden en meer, kortom: TOTALE MAYHEM!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
1e filmpje....wel zielig van Jaap, was niet de bedoeling geweest dat het drank tegen Amanda kwam.
2e filmpje....whuhahahahaha Kikker maakte een SALTO achterover!! SKKL!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Ja hoor Huub je had hem, weer eens op zijn bek geramd, dat hebben we gezien, in de ring. zelfs sparren durf je niet. Als je al de beelden achter elkaar zou zetten dan zouden we ons pas realiseren hoe vaak Huub en Brian de hand boven het hoofd is gehouden, ik moet wel zeggen, dat ik vind, ( mijn persoonlijke mening, dat Huub 95% van de keren de persoon was die begon.zodra hij niet kan winnen, met verbaal geweld naar elke vrouw de discussie eindigde. ( noem 1 vrouw met wie Huub ruzie had, die hij geen K. hoer genoemd heeft, en in het geval Natasia zelfs zwarte K Hoer) |
|
|
|
|
|