|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
AMSTERDAM - Vrienden en oud bewoners uit de Gouden Kooi stonden vandaag op de Dam in Amsterdam om stemmen binnen te halen voor BRAIN, AMANDA & JAAP
Foto: de telegraaf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
haha deze spandoeken zijn nog mooi hahaha het was dit groepje en niet meer of minder en die gatsen van at5 terwijl joris zo met het spandoek stond liep er een klas langs die spontaan brian brian brian riep joris zei huub de klas brian brian de juf erachter we kijken niet naar de kooi hahaha ik stond daar in m n eentje naar ze te kjiken het stelde niets voor silvia bijna niet te herkennen eric ondervoed tommie als of hij net het legerdesheils was uitgelopen susan stond er als een pupy bij ik heb haar nog echt aangekeken wat een stuk vuil is dat als huubje vrij is zal claire zien waarom susan zo gewillig is ha er kwam een jongetje van 11ef 1/0 jaar naar me toe met een stappeltje kleine fotos van huubje merv kijkt u naar de kooi ja hoor stem op amanda en brian 5656 hij had het niet meer hij liep naar een dikke vrouw toe die mij zo bekend leek een dikke vrouw met een straatje ze leek wel ienmand die uit de zgn dood is herrezen . |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Vond jij die flyers van Huub ook zo abnormaal groot? janeke? Ik dacht even dat men ging pokeren. met Huub als de joker. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik geloof dat de actie van de Huubfans ook niet zo'n succes was ? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dit gaat volgens mij over braín amanda en jaap,daar is dit topic voor. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 09:59 schreef Bymyself@headliner het volgende:Vond jij die flyers van Huub ook zo abnormaal groot? janeke? Ik dacht even dat men ging pokeren. met Huub als de joker. de flyers waren klein maar helaas hebben ze hier in de wijk op onze nieuwe geluidwand een groot spandoek met foto van huub opgehangen, bah jammer van onze wijk. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 12:18 schreef trapper het volgende:[..] de flyers waren klein maar helaas hebben ze hier in de wijk op onze nieuwe geluidwand een groot spandoek met foto van huub opgehangen, bah jammer van onze wijk. Je huis zakt gelijk in waarde, lol |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: hahahaha dat zei mijn man ook al, gelukkig weet bijna niemand wie huub is, ricardo zei van de week dat heel nederland er mee bezig is maar dat is alleen maar bij de kijkers, de rest vind het een walgelijk programma. Mijn buren zeiden gelijk al wie is dat kind op die poster? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hier in de buurt speelt het wel, hoor. En in de binnenstad mn de korte heuvel waar kroegjes van Claire zich bevinden ook. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 12:27 schreef Caroline het volgende:Hier in de buurt speelt het wel, hoor. En in de binnenstad mn de korte heuvel waar kroegjes van Claire zich bevinden ook. oke op de korte heuvel kom ik eigenlijk nooit, die leeftijd heb ik gehad, hahahaha. Welke wijk woon jij? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Vertel ik liever niet op het forum. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
In de buurt van WILLEM II ;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Mogelijk!!! waar blijft trouwens mijn koffie enne doe de rest ook wat, pls |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja kan ik me ook wel voorstellen, ik denk dat je wel weet waar ik woon, hahahahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nee niet echt, ze zijn overal in Tilburg flink aan het bouwen, veel nieuwbouwwijken dus. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dank je, lekker bakkie! |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
Mensen ik kom ook van Tilburg, in de buurt van Korvel!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hoe staat het daar met de spandoeken? |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
hier niks van dat kabouter te zien!! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 13:13 schreef Caroline het volgende:Nee niet echt, ze zijn overal in Tilburg flink aan het bouwen, veel nieuwbouwwijken dus. in de grootste nieuwbouwwijk in tilburg en dan het allernieuwste gedeelte. |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja klopt dan tegen het vliegveld aan |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dan denk ik aan de Reeshof maar dat is niet meer echt nieuwbouw daar. Nee, ik weet het niet. Half noord is al vervangen door nieuwbouw. In zuid zijn ze ook flink bezig en in west staan ook allemaal nieuwbouw. |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: dus toch de reeshof. En daar speelt de gouden kooi niet? Claire en haar fam woont daar ook evenals Luc en Selene |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
Mijn zus woont in de reeshof, bij de m buurt en niks maar niks over dgk! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Jawel hoor, AH korvelplein |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
O daarom kom ik niet langs ik woon dicht bij de nettorama. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Waar ze ook flink gaan bouwen, dus |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja ik woon nog iets verder in v buurt, wij kijken op het viegveld en hier is ook niemand die het over de kooi heeft op dat spandoek na dan. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja een vriendin van mij woonde daar anti kraak |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 13:35 schreef trapper het volgende:[..] ja ik woon nog iets verder in v buurt, wij kijken op het viegveld en hier is ook niemand die het over de kooi heeft op dat spandoek na dan. Ik wist niet eens dat Tilburg een vliegveld had. lol |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
Het hoort niet bij Tilburg maar bij Gilze en Rijen! Militaire basis! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: hahahaha tilburg niet maar gilze rijen wel |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Oooh ok, ja dat wist ik wel |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Errug mooi gephotoshopt, maar dit is niet de Dam. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
De keitjes wel, maar de achtergrond klopt voor geen meter. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote: inclusief spelfout op het spandoek :D doe het dan goed haha... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: spelfout?? waar en wat dan?? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Verdiend moet verdient zijn :( |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 05:44 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:AMSTERDAM - Vrienden en oud bewoners uit de Gouden Kooi stonden vandaag op de Dam in Amsterdam om stemmen binnen te halen voor BRAIN, AMANDA & JAAP [ afbeelding ] Foto: de telegraaf goed gedaan mijn complimenten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Idd. Huub verdienT het niet! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: het kan alle 2 maar lekker belangrijk |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
goede aktie, zit ook altijd te stoeien met d/t |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Maakt ook geen ruk uit hoor , of hij nou verdiend of verdient , het is beiden niet van toepassing op psychohuub ;)
Hij wint of wind toch niet :):):) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 15:43 schreef Benito het volgende:[..] Maakt ook geen ruk uit hoor , of hij nou verdiend of verdient , het is beiden niet van toepassing op psychohuub ;) Hij wint of wind toch niet :):):) Moet je niet zeggen, Benito. Verdiend is verleden tijd ... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Nee want dat is verdiende , net als in verdiende loon , maar omdat hij niets verdient kan het ook geen verdiende loon zijn .
Maar goed , wij begrijpen wat we bedoelen , tenminste ...................;) |
|
|
|