|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Uitgeput
Gisteren was het vroeg dag. Half zes verlieten de Miljonairs hun warme bedjes om zich klaar te maken voor een heuse promotiedag. Giel Beelen en Robert Jensen werden getrakteerd op vier enthousiaste Miljonairs. Het werd een zware, maar ook een heel leuke dag. De Miljonairs zochten gisteravond uitgeteld hun kingsize bedden op. Het is dus niet heel verwonderlijk dat iedereen op moment van schrijven nog in diepe rust is. Misschien is het trouwens wel verstandig dat de Miljonairs een beetje in het voren slapen. Morgen is namelijk de dag van de finale. Vannacht zullen ze waarschijnlijk geen oog dicht doen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
je moet eens een sms,je doen op een bewoner op 5656 krijg je een mooi berichtje terug dat je kan stemmen wie er niet mag winnen is leuk huubje 77% daar mag ie niet van winnen en ik denk dat er tovh donderdag kijkers zullen zijn die het toen met de kamer eens was dus huubje zie het zwaar voor je in met die uitspraken en over de koran die je op je kont zou laten tatoueren clair ziet het ook zwaar in met zijn uitspraken staat in ad moet je lezen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tot welk tijdstip kan er eigenlijk worden gestemd? Ze zullen toch ook nog tijd nodig hebben om de stand op te maken. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 12:57 schreef draakje het volgende:Tot welk tijdstip kan er eigenlijk worden gestemd? Ze zullen toch ook nog tijd nodig hebben om de stand op te maken. Ik denk tot morgen avond. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk dat het zo'n beetje gaat als bij BB |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, ik heb al 4 keer gestemd. Tweemaal voor Amanda, eenmaal voor Brian en Jaap. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
hahaha, je hebt de smaak te pakken. Wissel af en toe je duimen af, he?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb ook nog twee katten ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
verhipt, kunnen die van jou smsen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heb ze goed opgevoed ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik geloof dan ook dat mijn katjes mij als huismens hebben ipv dat ik ze als huisdieren heb. Ze kunnen wel typen als ze over het toetsenbord lopen en soms komt er daadwerkelijk een woordje uit. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 14:13 schreef Caroline het volgende:Ik geloof dan ook dat mijn katjes mij als huismens hebben ipv dat ik ze als huisdieren heb. Ze kunnen wel typen als ze over het toetsenbord lopen en soms komt er daadwerkelijk een woordje uit. Je kent toch die vergelijking van een x aantal apen achter de computer/typemachine? Eens in de zoveel jaar rolt er een bestseller van de pers ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hahaha. Ik denk dat die eer aan mijn katjes voorbij gaat. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ze zijn er nog steeds niet achter of "Oorlog en Vrede" misschien niet door een gorilla is geschreven. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Oooh dat wist ik helemaal niet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb me laten vertellen dat Bokito een aardig partijtje kan typen ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat weet ik niet. Wat ik weet van Bokito is dat hij een mens(vrouw) heeft gepakt en toen een tijdje in zijn hok heeft moeten doorbrengen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 14:40 schreef Caroline het volgende:Dat weet ik niet. Wat ik weet van Bokito is dat hij een mens(vrouw) heeft gepakt en toen een tijdje in zijn hok heeft moeten doorbrengen. Ff voor de duidelijkheid, ik gun die mevrouw niet wat er met haar gebeurd is. Maar dat filmpje van Bokito in het restaurant, daar blijf ik om lachen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ken ik niet. Te vinden op you tube? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Vast wel. Typ Bokito, en de rest komt vanzelf. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
volgens mij ,is er de rek uit bij huub |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heb je het al gevonden? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nog niet aan het zoeken. Ik zoek Bokito op in een rustig momentje. Ik ben met mijn studie bezig en kijk hier met regelmaat. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 15:22 schreef Caroline het volgende:Nog niet aan het zoeken. Ik zoek Bokito op in een rustig momentje. Ik ben met mijn studie bezig en kijk hier met regelmaat. Ik snap dat. Ik ben bezig mijn nieuwe roman af te ronden en kijk hier ook regelmatig ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 15:24 schreef draakje het volgende:[..] Ik snap dat. Ik ben bezig mijn nieuwe roman af te ronden en kijk hier ook regelmatig ... die hoop ik graag te lezen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Moet je aan Boudewijn ff mijn e-mailadres vragen, Maar lees eerst de vorige!
Je snapt dat ik dat hier niet neer ga zetten? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Oooh je mag mijn email adres wel gebruiken die ik gebruik als tussenstation naar mijn echte email alocanda@live.nl |
|
|
|