|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik word er niet goed van"
Huub is inmiddels ook zijn bed uit en lucht meteen zijn hart bij Palma. "Jensen liet dingen zien, het leek net of Lieke de engel was die alles wist", zegt de kleine Miljonair geïrriteerd. "Maar er werd ook oud materiaal van Brian vertoond waarop blijkt dat het echt een eikel is. Het ging bijna mis tussen ons daar", vertelt Huub aan het hoofd huishouding. "Ik word er niet goed van! Ik ben blij als het afgelopen is", reageert Palma zuchtend. Nog twee dagen volhouden, Palma!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat een geluk dat jensen niet teveel over huub liet zien of vergat hij dat te vertellen en ja huub,beelden liegen niet |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Jammer dat toen Brian Huub een klap op zijn achterhoofd gaf niet te zien zal zijn in Jensen ! De laffe hond |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 12:28 schreef Lily het volgende:Jammer dat toen Brian Huub een klap op zijn achterhoofd gaf niet te zien zal zijn in Jensen ! De laffe hond patssssss......... |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
maar goed, menigen zullen blijven verschillen maar het is nu een maal zo wat ze elkaar an doen is hun porsje maar als je mensen van buiten de kooi het vrezelijkste toewenst wat je je maar kunt bedenken ben je voor mij nog minder waard dan n tuin slak |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Je hebt het dus over br an am ...ja je hebt helemaal gelijk...Als je mensen zo naar beneden kan halen ben je wel heel zielig ! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
je begrijp me best goed ik heb het over die minne hond huub |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
en anders bekijk effe de filmkes ga die vlies ook voor je ogen weg |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Nog nooit van die haatzaaiers mee gemaakt....Kan me er niks bij voorstellen ! |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Whahahahaha...als er 1 minne hond bestaat op deze aardbol is het brrrrrrrrrr wel...Kijk dat eens hoe hij zijn vrouwtje weer aan het commanderen is....Dus over vliezen voor de ogen weg halen gesproken hahahaha |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ik wel als ik jou stukjes lees maar zal wel van nowlive afkomen valt me trouwens mee dat je elders ook mag lezen of was het in opdracht |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
dorenda negeren die hap geef geen andwoord |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja huub sloeg ze tegen de kast deur aan ,als ze niet wilde doen of zeggen wat hij wilde dus wat dat betreft geve ze elkaar geen moer toe |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Hou toch op over de ouwe koeien...kijk hoe het nu gaat...niet te geloven bah...Maare...ik ga dansen toedeledokie hahahahaha |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
gaan ik zeker doen headliner en caroline zonde van mijn tijd |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 12:44 schreef Lily het volgende:Waat haal jij je stukjes dan vandaan ???? Ja iedereen haalt alles van Nowlive af...De waarheid is hard he Als jij bewijzen heb, plaatst het dan hier.
Kom met beelden! |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
lat gaan zijn je uit tent an het lokken en ben jij dalijk de pineut maken ze er weer werk van wees wijs aub ik weet het is moeilijk maar beter een gek op het forum als 10 inhet huis |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
maar wat het is is het mooi weer hebben we in ieder geval |
|
|
|