|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik ben bijna thuis!"
"Hallo zusje, met Aman!", roept de Miljonair in de hoorn. Net als Huub eerder vandaag, maakt Amanda haar laatste contactpunten op. De zusjes praten honderduit over de finale. "Morgen zie ik je al!", roept Amanda opgetogen. "En daarna ga ik je nóg meer zien." Daniëlle begint over hun moeder. "Mama zie je vrijdag weer", lacht ze opgewonden. Eén en al blijdschap straalt van het gezicht van de Amsterdamse. "Cool, is mama ook zenuwachtig?", vraagt ze nieuwsgierig. Daniëlle bevestigt dat op vrolijke toon. "Ik ben bijna thuis!", roept Amanda geëmotioneerd. "Na al die tijd..."
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
nou amanda en haar ma zullen zeker heel blij zijn om elkaar weer te zien heel knap ook van amanda om respect voor haar ma te hebben dat zei niet koos om zich te laten zien in de kooi dat meisje van net 20 jaar heeft het toch mooi helemaal zelf maar waargemaakt om tot het end in de kooi te zitten en dat zonder hummer of wat er ook voor ingezet moest worden bij andere nee,jaap en amanda hebben het alletwee in mijn ogen top gedaan ik ben blij dat zei vrijdag haar ma weer in haar armen kan sluiten zonder een aanhang |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ga nog maar eens ff stemmen ... En niet op Huub! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik ook !!! ze verdienen het.... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
ooohja mijn eerste smsje zou ik nu doen. 5656 toch? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Je had het beloofd ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat was hij. 1 stem voor Jaap erbij |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: We zijn niet slim. De Hubisten stemmen allemaal op dezelfde. Onze meningen zijn verdeeld. Ik ben geen wiskundig genie , maar ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja dat dacht ik al toe je zei, 2 stemmen naar Amanda en je gaf Jaap en Brian 1 stem, toch. Dan vervallen er 3 stemmen, kan je tegen elkaar wegstrepen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 09:37 schreef Caroline het volgende:Ja dat dacht ik al toe je zei, 2 stemmen naar Amanda en je gaf Jaap en Brian 1 stem, toch. Dan vervallen er 3 stemmen, kan je tegen elkaar wegstrepen. Wat moet ik dan doen, Caro? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
pol vanmorgen bij AD : Brian 46%, de dwerg 26% |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en Jaap?
want hij staat met zijn punten uit de verdeling aardig voor op Brian en Huub. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik stem niet meer. Ik houd er niet van gemanipuleerd te worden. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Of gewoon 1 persoon uitkiezen? |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja zoals het gaat vind ik dat het alleen om de geld pot gaat voor de grote tv mensen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 09:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] en Jaap? want hij staat met zijn punten uit de verdeling aardig voor op Brian en Huub. Jaap en Amanda stonder er niet bij, het is een filmpje op internet over de twee rivalen, Huub en Brian. Het is op DAG/TV, even googlen en je vind het zo, Boudewijn. Werd ook commentaar gegeven vanaf de dam (Eric) en andere kijkers. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik stem op 1 persoon meerdere keren ja en dat ze door te stemmen,de mensen er mee uit gaan betalen zo what ,het is een commercieel bedrijf,daar heb ik geen moeite mee |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Kun je eigenlijk ook een anti-stem uitbrengen? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: toch wel op de kabouter, draakje ?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee, behalve als je voor Brian, Amanda EN Jaap alledrie een smsje stuurt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|