|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Ze hadden die lift toch dicht kunnen lassen en hem daar kunnen laten :) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Claire klinkt niet echt geïnteresseerd. Veel mensen op de Dam? Dat heb ik nergens terug gezien. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 21:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:Claire klinkt niet echt geïnteresseerd. Veel mensen op de Dam? Dat heb ik nergens terug gezien. Welnee stonden een handje vol mensen , waaronder eric , silvia en die broer van huub waarvan ik de naam even kwijt ben ;)
Niet eens familie van claire erbij om hem als nieuw familielid (met de nadruk op lid) te steunen :) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Dat is nou juist een huub ziekte...verhalen verdraaien! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 21:11 schreef Benito het volgende:[..] Welnee stonden een handje vol mensen , waaronder eric , silvia en die broer van huub waarvan ik de naam even kwijt ben ;) Niet eens familie van claire erbij om hem als nieuw familielid (met de nadruk op lid) te steunen :) Claire was er niet bij, zij was gister bezig met haar inrichtingen van hun nieuwe huis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Jammer dat ik niet meer op no life kan , anders had ik de foto's even kunnen laten zien , had iedereen kunnen zien dat het een schamel zootje bij elkaar was :)
Ze hebben zelfs foto's van kinderen op schoolreisje gemaakt , leek het net of er best veel mensen waren voor huubje :):)
Je neemt er toch geen vrije dag voor ;) |
|
|
|