|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wie is jouw favoriet?
Wat een spannende dag! Vanavond is het dan eindelijk zo ver: de halve finale zal plaatsvinden. Alle Miljonairs maken een goede kans en hun lot ligt uiteindelijk in de handen van het Nederlandse publiek. Jaap heeft de halve finale gewonnen met 24 punten en Amanda volgt meteen met 23 punten. Maar of één van deze Miljonairs ook uiteindelijk de finale wint, zien we vanavond om half negen. Brian en Huub maken met respectievelijk 13 en 10 punten ook kans op de jackpot als ze veel stemmen binnenkrijgen van fans. En aangezien beide heren in de vorige populariteitspolls de andere Miljonairs achter zich lieten, bestaat er een grote kans dat Brian of Huub wint. Dus waar wacht je nog op? Sms de naam van je favoriet naar 5656 en help je Miljonair de finale door!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Twijfel nog steeds tussen Amanda en Jaap. Dat is niet slim, zoals ik op een ander topic al heb aangegeven. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 09:33 schreef draakje het volgende:Twijfel nog steeds tussen Amanda en Jaap. Dat is niet slim, zoals ik op een ander topic al heb aangegeven. doe maar Jaap! Amanda pakt wel een geldprijs omdat ze het Brian gunt! |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
en weer een stem voor jaap
de top 3 kandidaten die volgens de deeknemers van deze poll de gouden kooi niet mag winnen is nu: Huub 77%, Brian 13%, Jaap 5%
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jaap en amanda al vind ik het aanrandingsverhaal van amanda echt onzin,kijk terug naar wat ze bij lieke deed!dus het is nu ietsje meer jaap geworden! |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Durf het bijna niet te zeggen maar toch Huub en als 2de zekers Japio. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Huub een paar stemmen en ook Jaap een aantal. Deze 2 gun ik het. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Mag hoor Barnie ... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: je moet zeggen wat je zeggen wil,het is jou stem en daar moeten anderen het maar mee doen,daar moet je je niks van aantrekken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
berec
|
|
|
huub staat nu al op 78% maar komt denk ik door die nolifers die doen dat niet (terug sturen na 3040) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 09:49 schreef berec het volgende:huub staat nu al op 78% maar komt denk ik door die nolifers die doen dat niet (terug sturen na 3040) Zou dat een staartje krijgen? Die poll? |
|
|
|
|
berec
|
|
|
brain,en of amanda trouwens |
|
|
|
|
gabi
|
|
|
|
|
|
gabi
|
|
|
|
|
|
gabi
|
|
|
|
|
|
gabi
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Jaap en brain en daarna Amanda |
|
|
|
|
devil
|
|
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Japio, maar vlgs de tekst in de topic vindt vanavond de halve finale plaats er staat letterlijk.Wat een spannende dag! Vanavond is het dan eindelijk zover: de halve finale zal plaatsvinden. Kan je nagaan dat het RTL geen moer kan schelen dit hele programma. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jaap mag winnen van mij,die heeft mij echt aan het lachen gemaakt. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ik ben voor brian en amanda |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
dus stem voor brian maakt de meeste kans kom op ik stem ook |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Dat is ook zeker prettig. Ondanks alle aanvaringen hier wens ik jullie vanavond veel kijkplezier. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Denk inderdaad dat als je beetje strategisch wilt stemmen dat Brian dan de beste optie is ;)
Als iedereen op een ander gaat stemmen dan verdwijnen er heel veel stemmen in de prullenbak ;) |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Brian,Brian,Brian. Ohw ik bedoelde 3 x raden. Brian dus. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ikke ga natuurlijk voor Brian |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 11:02 schreef Benito het volgende:[..] Denk inderdaad dat als je beetje strategisch wilt stemmen dat Brian dan de beste optie is ;) Als iedereen op een ander gaat stemmen dan verdwijnen er heel veel stemmen in de prullenbak ;) stem gewoon allemaal op mijn favoriet! BRIAN! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Hier staat een advertentie van Brian : helaas kon ik de url niet verleinen , en daarom heb ik het maar weg gehaald , nam haast een bladzijde in beslag ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Benito -- |
|
|
|
|
berec
|
|
|
waar staat dat dan benito? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Op marktplaats bij contacten : oproepen en advies ;) Maar als je naar marktplaats home gaat en Brian in de zoekbox plaatst komt hij er denk ik ook wel uit hoor ;) |
|
|
|
|
berec
|
|
|
o zal effe gaan kijken ik heb ook een adv gezeht voor brain (en amanda ) maar dacht dat het mislukt was.. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
nee, wel leuk gedaan,maar loopt niet erg storm daar jammer... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
AAh jullie vergeten JAAPIO helemaal hij was toch ook goed |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Klopt , maar de dag is nog jong .................. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Benito wat doe ik verkeerd kan het niet vinden |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Geen idee ;)
Ik denk dat de advertentie alweer verwijderd is :( |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Maar die wordt vanzelf opnieuw geplaatst hoor ;)
Op marktplaats ga je naar home en dan Brian in de zoekbox invullen , dan komenen die ads er vanzelf uitrollen ;) |
|
|
|
|
berec
|
|
|
brian is weg jaap staat er nog wel |
|
|
|
|
berec
|
|
|
|
|
|
berec
|
|
|
ontzettende leleke fotoo trouwens van jaap |
|
|
|
|
jasmijn
|
|
|
ik gun huub het,jaap is laatste tijd bij me afgevallen vanwege zijn meeloopgedrag en het meisje met de cavia op haar hoofd en jongen die paarden bevredigd vallen voor mij af . |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
welkom bij de club jasmijn, het zijn idd de juiste redenen die je aandraagt |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 12:13 schreef pauline@nowlive het volgende:welkom bij de club jasmijn, het zijn idd de juiste redenen die je aandraagt Ja en jij kan het weten he |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 12:12 schreef jasmijn het volgende:ik gun huub het,jaap is laatste tijd bij me afgevallen vanwege zijn meeloopgedrag en het meisje met de cavia op haar hoofd en jongen die paarden bevredigd vallen voor mij af . Tha Jasmijn iedereen zijn eigen mening toch en respect hiervoor . Maar ik denk maar zo heb liever Brain zo dan een Meester die daadwerkelijk sex met dieren heeft en dan niet te vergeten de jonge meisjes(12t/m19 omdat ze er lekker strak uitzien) van msn en hyves op zoekt voor een sex date . Maarja dat is mijn mening En daarom stem ik op Jaap,Amanda en Brain ;-) |
|
|
|