|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wederom een trio!
Gisteren was Huub aan de beurt en vandaag heeft Palma Brian en Amanda uitgekozen als slachtoffers. Het hoofd huishouding springt bij het stel in bed. "Oh Palma! Ga door, ga door!", lacht Brian en ook Amanda schatert het uit. Palma weet de sfeer er wel in te houden, gelukkig maar!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Doet ze om zogenaamd objectief te blijven. Anders valt het wel erg op dat ze zo voor Huub is. Allemaal geregiseerd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Tja maar er zijn genoeg mensen die haar allang door hebben vooral Amanda die weet genoeg |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Geen paniek , die van mij zijn ook verwijderd uit verschillende topics nog wel , ik denk dat het komt omdat we al een beetje aan het hufteren waren ;) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
hahahaha en benito rules!!!! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Uhhh , voordat je in euforie stemming geraakt , ik ben wel tegen psychohuubje he , dan weet je dat alvast ;) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
hebben jullie trouwens al gehoord van brian zijn vermeende homosexualiteit? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en daar is de volgende prive nu al uit??? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ach daar zijn nog geen filmpjes van , maar van psychohuub meer dan 1 :) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: ja hij gaat samenwonen met huub |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
hahahah benito dat geeft niks van mij mag je tegen iedereen en voor iedereen zijn. mensen moeten er alleen niet zo overdreven over doen |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
ik hoop persoonlijk dat palma wint |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:19 schreef hup het volgende:hahahah benito dat geeft niks van mij mag je tegen iedereen en voor iedereen zijn. mensen moeten er alleen niet zo overdreven over doen Dat hoeft ook niet , je kan mensen ook op een nette manier tot op de enkels afbranden :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
ribo
|
|
|
jazeker draakje. ik ken hem namelijk uit de kroeg |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
ribo
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ja laten we het eens over dat paard hebben , die hebben we nog niet gehad , hahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: hup ... op dat paard. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahahaah een wandelende priveblad... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: En niemand die zich verbazend de wenkbrauwen fronst :):) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
hoog johan kijk omhoog johan want daar is de echte wereld |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
het zal hier wel rustig zijn vanavond als alle addicts voor de buis zitten |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Dan is dat je kans om eens lekker te posten , blijven jouw wonderbaarlijke stukjes poezie misschien wel een paar uur staan :) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik tril helemaal van angst |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
waarom doe je zo lelijk tegen johan???hij doet niks??? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
En dan voor vandaag spetip 563 : " Blijf van de paddos af , je ziet wat er met hup is gebeurt " |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Dacht dat papertrips helemaal uit waren , maar iemand heeft toch nog oude voorraad gevonden :) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
hahaha benito, ik mag je wel. ik kan er niks aan doen, ik probeer het wel maar het lukt niet. jij lijkt wel van deze wereld te zijn |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, we komen massaal naar Oldenzaal. Gaan we ons eerst ff indrinken ... Waar staat jouw schuur? |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
johan doet lelijk tegen mij dus doe ik lelijk terug |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
ik kwam hier met goede bedoelingen en draakje even voor de duidelijkheid ik ben niet van de huubclan |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
dat zijn al net zulke onaardige mensen |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:25 schreef hup het volgende:hahaha benito, ik mag je wel. ik kan er niks aan doen, ik probeer het wel maar het lukt niet. jij lijkt wel van deze wereld te zijn Ach , je houdt van me of je haat me , daartussen zit niks ;)
Het leven is al zo kort , kun je toch beter een beetje om de mensen om je heen lachen en denken : " ik ben blij dat ik het niet ben " ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:25 schreef Benito het volgende:En dan voor vandaag spetip 563 : " Blijf van de paddos af , je ziet wat er met hup is gebeurt " en het wordt nog erger |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ben ik blij dat oldenzaal al twente is en geen achterhoek;-)damn al die zatte lui daaro bij iemand in de achtertuin;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: ik ben weer terug van boodschappen doen en kan gelijk gaan patsen pats pats pats |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Nee hoor , we wachten tot je paddos uitgewerkt zijn , kan elk moment zijn nu :) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: ik vind het niet erg, ik vind het grappig |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Benito, wil je met me trouwen? |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
he benito begin jij nu ook al? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ik wordt hier erg verlegen van :) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
ik niet johan ik snap niet waarom jij zo kattig doet, daardoor doe ik nu zo kinderachtig |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Welnee . ik doe gezellig met je mee , beetje hufteren toch :) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: het moet wel een echt huwelijk zijn want een nephuwelijk is wel genoeg zelfs voor de gouden kooi |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
excuses zijn op zijn laats laat ik jullie weer met rust |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:30 schreef johan13 het volgende:[..] het moet wel een echt huwelijk zijn want een nephuwelijk is wel genoeg zelfs voor de gouden kooi Zal mijn meissie leuk vinden , die heeft weinig gevoel voor humor wat dat betreft :):) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:30 schreef hup het volgende:ik niet johan ik snap niet waarom jij zo kattig doet, daardoor doe ik nu zo kinderachtig ik reageerde alleen maar dat je moest doen wat je niet kon laten. wat is daar kattig aan |
|
|
|