|
|
ilse
|
|
|
ahahahahaha.... wat voorspelbaar deze reactie zeg. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ja toch , sommigen langer dan anderen , maar daar kan ik wel mee leven :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik rook nog een sigaretje en dan stap ik de auto in dus nee voor mij doe maar een sapje;-) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Nou Dimpeltje met een Grolschje ernaast lijkt me wel gezellie :) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Welke reactie Ilse ? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zie je wel, Benito, wij horen bij elkaar. |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: en we leefden nog lang en gelukkig die reactie...grijnz;-) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: ik lust geen bier heb je ook beerenburg-cola |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ribo
|
|
|
ik heb nog wel een dimple hier benito |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Yep op een dag drink , als je de schaapjes op het droge hebt tenminste , Grolsch en Dimple van 15 jaar oud :) |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
nou moet je niet meteen weer moeilijk gaan doen he johan?het ging net zo goed ;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
ik neem wel een milkshake |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ja want lang en gelukkig leven is zo saai , beetje actie mag wel toch :)
Live fast die young , maar daar is het voor mij alweer te laat voor en die tattoo krijg ik er ook niet meer vanaf :) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: ik lust echt geen bier. heb jij dan cola ik heb zelf wel beerenburg |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
hahahaha wat een andere sfeer ineens |
|
|
|
|
ribo
|
|
|
|
|
|
ribo
|
|
|
he maar benito als antihuuber moet je eigenlijk geen grolsch drinken he;-) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Als jullie zo doorgaan wordt het weer gewoon rooibos met een wolkje melk en een schepje honing hoor :-) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de sfeer is hier altijd wel redelijk. het komt wel eens voor dat er hier gebruikers komen om de boel met opzet te verstieren |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaa.nou jazeg..ahum wat was het topic onderwerp ook alweer??grijnzzz |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als ik een biertje neem altyd grolsch voor mij;-)ik mag dat woon in de achterhoek,daar komt grolsch vandaan. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahahaha draakje uhmm nee hoor je mag hem hebben. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:54 schreef ilse het volgende:als ik een biertje neem altyd grolsch voor mij;-)ik mag dat woon in de achterhoek,daar komt grolsch vandaan. Komt er toch iets goeds vandaan , zie je wel , gewoon relativeren , beetje jing en jang :) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Zit niet echt in me , stel me altijd eerst netjes voor :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja zoiets jing jang kon der wat van! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: In elk goede zit wel iets slechts en in elk slechte zit wel iets goeds , verder niet :)
Of zoals Johan Cruiff zei : " elk nadeel heeft een voordeel " ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Mwahaha! Doet Huub ook altijd! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
o jee een echtelijke ruzie. ik ben weg hier, straks vliegt het servies ook nog over het forum.
draakje ik had een messenset voor je gekocht als huwelijkscadeau, maar ik durf hem nu niet te geven. ik ben bang dat iemand de messen gaat gebruiken |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:59 schreef Benito het volgende:[..] In elk goede zit wel iets slechts en in elk slechte zit wel iets goeds , verder niet :) Of zoals Johan Cruiff zei : " elk nadeel heeft een voordeel " ;) ja en elke bal die je wegschiet is dan ook weg.....damn hahaha.. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Dit is geen goed begin voor het verloop van onze prille ietwat wankele relatie live schat ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:59 schreef johan13 het volgende:o jee een echtelijke ruzie. ik ben weg hier, straks vliegt het servies ook nog over het forum. draakje ik had een messenset voor je gekocht als huwelijkscadeau, maar ik durf hem nu niet te geven. ik ben bang dat iemand de messen gaat gebruiken je kan altijd zeggen dat toen je met het mes achter iemand aan ging je vantevoren wist dat je toch wel tegen gehouden zou worden door iemand, dus dan is het niet erg...... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:59 schreef johan13 het volgende:o jee een echtelijke ruzie. ik ben weg hier, straks vliegt het servies ook nog over het forum. draakje ik had een messenset voor je gekocht als huwelijkscadeau, maar ik durf hem nu niet te geven. ik ben bang dat iemand de messen gaat gebruiken Geef maar hoor, Johan. Ik ben een slimme meid, die op haar toekomst is voorbereid ... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:59 schreef johan13 het volgende:o jee een echtelijke ruzie. ik ben weg hier, straks vliegt het servies ook nog over het forum. draakje ik had een messenset voor je gekocht als huwelijkscadeau, maar ik durf hem nu niet te geven. ik ben bang dat iemand de messen gaat gebruiken Nooit messen aan een vrouw cadeaux (oude spelling uit mijn tijd) doen , je weet maar nooit wanneer ze die ook echt gaat gebruiken he ;) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: De bal is rond en als je het spelletje goed speelt , dus de meeste punten maakt , heb je gewonnen , maar dat is logisch he :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Benito -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:54 schreef ilse het volgende:als ik een biertje neem altyd grolsch voor mij;-)ik mag dat woon in de achterhoek,daar komt grolsch vandaan. van de familie Groen |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ja maar draakje ik als je adoptiezoon maak me echt ongerust over jou. iedereen is gemeen tegen je |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dank je ik heb als werste geschoten de bal is weg en ilse nu ook even,dus heb het spel gewonnen ,ik dank jullie weer hartelijk voor het de bal is rond spelen,fijne dag nog hiero;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:01 schreef Benito het volgende:[..] Nooit messen aan een vrouw cadeaux (oude spelling uit mijn tijd) doen , je weet maar nooit wanneer ze die ook echt gaat gebruiken he ;) oud gezegde uit mijn tijd, geef nooit een mes aan iemand van wie je houd, daarmee snij je de band door die je hebt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:02 schreef Benito het volgende:[..] De bal is rond en als je het spelletje goed speelt , dus de meeste punten maakt , heb je gewonnen , maar dat is logisch he :) Ja, en als hun niet scoren hebben wij gewonnen. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:03 schreef ilse het volgende:ja dank je ik heb als werste geschoten de bal is weg en ilse nu ook even,dus heb het spel gewonnen ,ik dank jullie weer hartelijk voor het de bal is rond spelen,fijne dag nog hiero;-) We hebben gelachen , en auf wiedersehen :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:03 schreef johan13 het volgende:ja maar draakje ik als je adoptiezoon maak me echt ongerust over jou. iedereen is gemeen tegen je Volgens mij zijn ze bang voor me ... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Welnee vuurspuwertje , hoe kan er nou iemand bang zijn voor een lieve meid als jijzelf ;) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: dat denk je maar iedereen is tegen je. de anderen worden steeds voorgetrokken |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: En sarcasme modus weer uit :) |
|
|
|