|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:05 schreef Benito het volgende:[..] Welnee vuurspuwertje , hoe kan er nou iemand bang zijn voor een lieve meid als jijzelf ;) Schat, staat de Bokma koud? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Mijn meissie zegt dan gelijk : " nee wel je vreten " :):) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha! Wat moet je met zo´n meissie? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Van houden , liefkozen en mijn zegeningen tellen ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Je bent een man naar mijn hart! |
|
|
|
|
shanedo
|
|
|
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en netter meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint: Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!! Sms 5656 voor BRIAN. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Kan helaas niet meer "all the way". Ben mijn eierstokken kwijtgeraakt aan de ziekte die Huub iedereen toewenst. Verder tier ik nog van leven. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ik mag haar nu al;-) |
|
|
|
|
shanedo
|
|
|
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en netter meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint: Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!! Sms 5656 voor BRIAN. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 17:18 schreef draakje het volgende:[..] Kan helaas niet meer "all the way". Ben mijn eierstokken kwijtgeraakt aan de ziekte die Huub iedereen toewenst. Verder tier ik nog van leven. Wat erg meid , daar val ik wel een beetje stil van :( Is dat lang geleden gebeurt en ben je nu wel helemaal genezen verklaard dan ? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:24 schreef Benito het volgende:[..] Wat erg meid , daar val ik wel een beetje stil van :( Is dat lang geleden gebeurt en ben je nu wel helemaal genezen verklaard dan ? Ach jeetje, dat is dertig jaar geleden. Ik was toen 21 ... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Lijkt me een erg ingrijpende gebeurtenis in je leven , zeker op zo'n jonge leeftijd al :( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 22:55 schreef Benito het volgende:[..] Lijkt me een erg ingrijpende gebeurtenis in je leven , zeker op zo'n jonge leeftijd al :( Ik leef nog steeds! En ben ff erg blij, want Huub ligt eruit! Glaasje champie? |
|
|
|