|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wat is wijsheid?
Brian zit nog altijd rustig op zijn bed. Hij kijkt in zijn boekje met wijsheden en de Antilliaan lijkt er helemaal in op te gaan. Op zijn blocnote noteert de Miljonair het één en ander en zijn gezicht staat behoorlijk serieus. Zou hij er dan echt iets aan hebben of zorgen de spreuken alleen maar voor extra stress?
De wijsheid in pacht?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Zal wel een nederlands woordenboek zijn wat ie er bij nodig heeft. Ach ja echt weer Brian, moet zijn wijsheden uit een boekje halen, want vanuit zijn hart kan ie het niet. Net als z'n moeder gisteravond bij Jensen, alles oplezen. Klonk ook zo oprecht. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Vandaag laatste dag, kan je nou niet voor 1 dag dit soort opmerkingen achterwegen laten ? Het zou je wel sieren. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Bdw, ik weet niet meer wat ik nog wel mag typen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Alles zolang het maar niet negatief op andere forum gebruikers gericht is |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 14:28 schreef nowliver het volgende:Als jullie dat dan ook bij de andere topics doen zou jullie ook erg sieren. Verbeter de wereld, maar begin bij jezelf. Ik kan niet voor iedereen praten maar ik heb nooit wie dan ook van de spelers of hun familie beledigd en ben niet van plan om dat nu te gaan doen. Als je niemand beledigd zullen ze je heus niet aanvallen. Probeer maar, gewoon inhoudelijk reageren. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jou mening mag je altyd typen draakje;-) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Boudewijn waarom staat chapeau gericht aan mij er niet meer op ? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik dacht dat ik behoorlijk inhoudelijk reageerde op dit topic en er zit geen 1 lelijk woord bij. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar dat deed ik volgens mij niet. Ik typte "Chapeau" naar Mrs B. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dankjewel, lieve meid! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
graag gedaan hoor;-)waarom ik dat zeg is dat je idd altyd normaal getypt hebt,en niet hele forums ondergescholden hebt;-) |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
Hou toch eens op over die moeder, mijn eigen moeder had het ook zo voorgelezen als ze een speciale tekst moest zeggen, tis toch helemaal niet erg dat ze het zo heeft gedaan, een beetje respekt hoor,er zijn ook mensen die voor camera helemaal dichtklappen als ze iets moeten zeggen, gewoon zenuwen, of misschien gewoon er niet goed in zijn.Van Moeders en vaders blijf je af, alle moeders en vaders! tenzij ze kindermishandelaars zijn of zo. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Nettie was inderdaad heel erg nerveus in het filmpje volgens mij. Maar, en dat moet gezegd worden, als enige noemde ze wel even de fans. En dat is super lief. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat ben je ook een lieverd he als je post weggehaald is dan weet je dat het of een foute woordkeuze was wat jij schreef of je reactie is weggehaald omdat diegene waar je op reageerde een foute woordkeuze had.
hoe dan ook kan je er van leren wat wel en niet door de beugel kan. maar zovaak gebeurt het toch niet bij jou? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ben het helemaal met jullie eens, Yoop en Bigfoot. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 14:42 schreef moha het volgende:[..] wat ben je ook een lieverd he [ afbeelding ] als je post weggehaald is dan weet je dat het of een foute woordkeuze was wat jij schreef of je reactie is weggehaald omdat diegene waar je op reageerde een foute woordkeuze had. hoe dan ook kan je er van leren wat wel en niet door de beugel kan. maar zovaak gebeurt het toch niet bij jou? Draakje had gereageerd op wat ik schreef. En ik had ook niets verkeerd geschreven. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik lees het al de kippen zijn van de leg. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: En daar ben jij in Barneveld vast niet blij mee! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 14:44 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Draakje had gereageerd op wat ik schreef. En ik had ook niets verkeerd geschreven. ach Boudewijn heeft al eens vermeld dat hij soms te snel klikt en dan zijn er wat posts verwijderd die niet meer terug te halen zijn.
dus dan heeft het niets met jullie post te maken. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
mischien wel maar mischien ook niet je komt er ieder geval nooi achter daar is het hier te gezellig voor |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Jongens, we worden hier toch geen droeftoeters? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Jep ik ben helemaal van de leg |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Maak je niet druk joh , ik vind van mij haast geen enkel bericht meer terug :):):) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 14:59 schreef Benito het volgende:[..] Maak je niet druk joh , ik vind van mij haast geen enkel bericht meer terug :):):) Dank je wel, Benito! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: haha nee we zijn al kakelende kippen geworden;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Had een grapje over Barneveld gemaakt. Is ook foetsie. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ze kennen ook niks meer hebben he tegenwoordig. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Boudewijn draait overuren. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: ach is maar tot half negen en dan valt het hier denk ik wel stil. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nou klein tipje t miljoen hebben we al lang gehaald de rest zeg ik niet hahahahhahahahahahah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar is mijn man? Hoe heet hij ook alweer? Benito! |
|
|
|