kan je je niet een paar uurtjes gedragen nowliver ....het is de finaledag ..iedereen heeft zijn favoriet en niemand zal in een paar uur van mening veranderen ...gedraag je ff als een normale fan niet een fanatiekeling
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:04 schreef tg3 het volgende: kan je je niet een paar uurtjes gedragen nowliver ....het is de finaledag ..iedereen heeft zijn favoriet en niemand zal in een paar uur van mening veranderen ...gedraag je ff als een normale fan niet een fanatiekeling
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:09 schreef draakje het volgende: Ben zelf ook een oude tang .. maar redelijk buigzaam ...
Jij valt niet eens onder de categorie oud, en voor Tang moet je een verrot karakter hebben, ik zou zeggen probeer het over 30 jaar nog eens. eerst verbitterd worden, dan hatelijk, dan gemeen, en dan van oud ijzer, ( red jij nooit)
Jij valt niet eens onder de categorie oud, en voor Tang moet je een verrot karakter hebben, ik zou zeggen probeer het over 30 jaar nog eens. eerst verbitterd worden, dan hatelijk, dan gemeen, en dan van oud ijzer, ( red jij nooit)
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:04 schreef tg3 het volgende: kan je je niet een paar uurtjes gedragen nowliver ....het is de finaledag ..iedereen heeft zijn favoriet en niemand zal in een paar uur van mening veranderen ...gedraag je ff als een normale fan niet een fanatiekeling
Niemand hoeft van mij ook van mening te veranderen. De fanatiekeling ben je zelf.En ik gedraag me zoals ik dat wil, heb jij niets mee te maken.
Niemand hoeft van mij ook van mening te veranderen. De fanatiekeling ben je zelf.En ik gedraag me zoals ik dat wil, heb jij niets mee te maken.
Mensen van mening te doen veranderen lukt toch niet , en je moet je ook gewoon gedragen zoals jij wilt , maar dan achteraf niet klagen dat mensen je van repliek dienen he ;)
Mensen van mening te doen veranderen lukt toch niet , en je moet je ook gewoon gedragen zoals jij wilt , maar dan achteraf niet klagen dat mensen je van repliek dienen he ;)
Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt.
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:33 schreef nowliver het volgende: Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt.
niets is wat het lijkt.... dat roept mijn schizofrene buurman ook altijd.
Op donderdag 22 mei 2008 - 16:33 schreef nowliver het volgende: Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt.
Dat ben ik toch wel met je eens , er zijn hele volksstammen die zich vanachter de pc heel anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn , daarom worden er ook zoveel gekwetst via het internet . Ze denken iemand te kennen en achteraf blijkt het toch allemaal heel anders te zijn dan ze het zich hadden voorgesteld ;)
Als je denkt dat je met een lekkere blonde meid zit te chatten , kon het wel eens een ouwe gek zijn van 75 met een buik tot op zijn knieen en zweetvoeten :):)
Je leert iemand niet kennen binnen een publieke chat , daar zal men zich altijd net even iets beter voor doen dan in werkelijkheid , maar moet er wel bij zeggen dat ik ook wel eens posts van jou heb gezien (en daar refereert men dan aan) waarin je mensen hier hebt uitgedaagd en bespot ;)
Ja wie dan kaatst krijgt de bal recht in zijn of haar snufferd terug ;)
en jij denkt dat ik pas kom kijken op het internet, hoe jij je hier profileert zegt genoeg over jou, of nee wacht ff jij speelt ook een spel net als huub nu begrijp ik het.