|
|
Boudewijn
|
|
|
Chatten met de Miljonairs - Telegraaf stream
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
wat heeft dat mokkel toch een rotkop en een rotstem |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
ze heeft nergens spijt van dus ook dat bedgedoe met Huub niet |
|
|
|
|
svenson145
|
|
|
waar kan je interview zien of volgen? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
monogaam in een relatie en Rutger dan? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: via de mediaspeler bovenaan dit topic |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
ze heeft dan nog heel wat cursussen te volgen dan |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
nowliver
je hebt zo'n hekel aan amanda en toch blijf je kijken, volgens mij ben jij stiekem verliefd op amanda.
als huub op de streams komt doe ik de streams uit. ik heb die rotkop met zijn manipulerende gesprekken vaak genoeg gezien/gehoord |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
nee die matennaaier gun ik het niet meer sinds de halve finale, maar altijd nog liever dan A of B |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:37 schreef johan13 het volgende:nowliver je hebt zo'n hekel aan amanda en toch blijf je kijken, volgens mij ben jij stiekem verliefd op amanda. als huub op de streams komt doe ik de streams uit. ik heb die rotkop met zijn manipulerende gesprekken vaak genoeg gezien/gehoord Wat een kleuteropmerking, bekijk alle vier de miljonairs. Ik val niet op vrouwen en zeker niet op zo'n vieze ho.r. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:38 schreef nowliver het volgende:[..] Wat een kleuteropmerking, bekijk alle vier de miljonairs. Ik val niet op vrouwen en zeker niet op zo'n vieze ho.r. er zijn hier maar een paar met kleuteropmerkingen en dat is zeer zeker niet Johan13 |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
vraag me af aan welk goed doel Jaap gaat doneren want mijn gevoel zegt toch wel dat hij een hele goeie kans maakt |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat een gehaper op de streams zeg! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
johan is geen kleuter maar een echte vent een super kerel:d |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:42 schreef moha het volgende:[..] er zijn hier maar een paar met kleuteropmerkingen en dat is zeer zeker niet Johan13 het valt gewoon op hij heeft het alleen maar over amanda en ze zeggen wel eens: waar het hart vol van is, stroomt de mond van over |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:42 schreef moha het volgende:[..] er zijn hier maar een paar met kleuteropmerkingen en dat is zeer zeker niet Johan13 Helemaal mee eens.................. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ik zie die link niet staan Boudewijn, komt dat omdat ik met firefox werk ? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: kinderachtige opmerkingen verdienen een antwoord/reactie op hetzelfde niveau |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: je ziet niet die mediaplayer?
ik meen dat je voor firefox een WMP plugin moet installeren ofzo.. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: Rutger? bedoel je Rogier? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
johan is een topper de kleuters een flopper |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ja die bedoel ik Rogier. Slip of the pen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
kan je je niet een paar uurtjes gedragen nowliver ....het is de finaledag ..iedereen heeft zijn favoriet en niemand zal in een paar uur van mening veranderen ...gedraag je ff als een normale fan niet een fanatiekeling |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:04 schreef tg3 het volgende:kan je je niet een paar uurtjes gedragen nowliver ....het is de finaledag ..iedereen heeft zijn favoriet en niemand zal in een paar uur van mening veranderen ...gedraag je ff als een normale fan niet een fanatiekeling juist thanx tg3 xxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ben zelf ook een oude tang .. maar redelijk buigzaam ... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 15:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] je ziet niet die mediaplayer? ik meen dat je voor firefox een WMP plugin moet installeren ofzo.. heb ik ook maar ik zie echt niks hihi. Maar laat maar het is denk ik al bijna over of niet ? |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: Jij valt niet eens onder de categorie oud, en voor Tang moet je een verrot karakter hebben, ik zou zeggen probeer het over 30 jaar nog eens. eerst verbitterd worden, dan hatelijk, dan gemeen, en dan van oud ijzer, ( red jij nooit) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:12 schreef Bymyself@headliner het volgende:[..] Jij valt niet eens onder de categorie oud, en voor Tang moet je een verrot karakter hebben, ik zou zeggen probeer het over 30 jaar nog eens. eerst verbitterd worden, dan hatelijk, dan gemeen, en dan van oud ijzer, ( red jij nooit) Dank je wel. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:04 schreef tg3 het volgende:kan je je niet een paar uurtjes gedragen nowliver ....het is de finaledag ..iedereen heeft zijn favoriet en niemand zal in een paar uur van mening veranderen ...gedraag je ff als een normale fan niet een fanatiekeling Niemand hoeft van mij ook van mening te veranderen. De fanatiekeling ben je zelf.En ik gedraag me zoals ik dat wil, heb jij niets mee te maken. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:26 schreef nowliver het volgende:[..] Niemand hoeft van mij ook van mening te veranderen. De fanatiekeling ben je zelf.En ik gedraag me zoals ik dat wil, heb jij niets mee te maken. Mensen van mening te doen veranderen lukt toch niet , en je moet je ook gewoon gedragen zoals jij wilt , maar dan achteraf niet klagen dat mensen je van repliek dienen he ;) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:26 schreef nowliver het volgende:[..] Niemand hoeft van mij ook van mening te veranderen. De fanatiekeling ben je zelf.En ik gedraag me zoals ik dat wil, heb jij niets mee te maken. hoe jij je gedraagt heeft idd niemand wat mee te maken maar het laat wel zien hoe jij bent. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Mij hoor je niet klagen hoor. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:28 schreef Benito het volgende:[..] Mensen van mening te doen veranderen lukt toch niet , en je moet je ook gewoon gedragen zoals jij wilt , maar dan achteraf niet klagen dat mensen je van repliek dienen he ;) Wow .... |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik heb nog nooit iemand horen klagen die zo vol van zichzelf zijn dat soort mensen noemen ze eigenheimers |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:33 schreef nowliver het volgende:Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt. niets is wat het lijkt.... dat roept mijn schizofrene buurman ook altijd. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:33 schreef nowliver het volgende:Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt. Dat ben ik toch wel met je eens , er zijn hele volksstammen die zich vanachter de pc heel anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn , daarom worden er ook zoveel gekwetst via het internet . Ze denken iemand te kennen en achteraf blijkt het toch allemaal heel anders te zijn dan ze het zich hadden voorgesteld ;)
Als je denkt dat je met een lekkere blonde meid zit te chatten , kon het wel eens een ouwe gek zijn van 75 met een buik tot op zijn knieen en zweetvoeten :):)
Je leert iemand niet kennen binnen een publieke chat , daar zal men zich altijd net even iets beter voor doen dan in werkelijkheid , maar moet er wel bij zeggen dat ik ook wel eens posts van jou heb gezien (en daar refereert men dan aan) waarin je mensen hier hebt uitgedaagd en bespot ;)
Ja wie dan kaatst krijgt de bal recht in zijn of haar snufferd terug ;) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Maar die is nooit alleen he , hij heeft altijd wel iemand om mee te praten :) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:33 schreef nowliver het volgende:Moha dacht je nu echt hier op dit forum iemand echt te leren kennen of te weten hoe iemand zich gedraagt. Als je dat alleen baseert op de geschrevene stukjes zal je vaak een vertekend beeld krijgen. Jij hebt echt geen idee hoe ik ben en dat hoeft ook niet. Het is net als in de kooi, niets is wat het lijkt. en jij denkt dat ik pas kom kijken op het internet, hoe jij je hier profileert zegt genoeg over jou, of nee wacht ff jij speelt ook een spel net als huub nu begrijp ik het. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: En zo is het en niet anders vuurspuwertje ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik word geloof ik echt verliefd op je! We delen iig hetzelfde gevoel voor humor. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:44 schreef draakje het volgende:[..] Ik word geloof ik echt verliefd op je! We delen iig hetzelfde gevoel voor humor. pas op he draakje want niets is wat het lijkt |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
The secret. Whaaaaaaaaaaaaaa. Laat me nie lachuh. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Weet ik Moha! Ik zit hier net als iedereen heel dapper te wezen achter mijn peeceetje. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ach lieve mensen negeer toch ik kan ook niks zien het heeft geen zin om hierop te reageren |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:44 schreef draakje het volgende:[..] Ik word geloof ik echt verliefd op je! We delen iig hetzelfde gevoel voor humor. Ik wordt er echt verlegen van hoor ................ |
|
|
|