|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Chat Huub: 'Ik heb geen spijt van mijn reputatie als seksbeest' (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
AMSTERDAM - Maar de 'kleine duivel' is nu helemaal gek op zijn Claire: "Ik ben nog nooit zo'n lief iemand tegengekomen". Bekijk nu de Telegraaf live-chat met Huub en kijk wat voor onthullingen hij nog meer deed.
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Bedoel je niet "dom" Huub? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hou je van dr vraagt zij en hij uhhhh ik ben eigenlijk nog nooit zo'n lief iemand tegen gekomen.
dat was de vraag niet huub dus je houd niet van haar wat we al wisten bevestig jij hier. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Tussen houden van en lief vinden is een heel groot verschil huub,dus jij houdt niet van clair |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 16:59 schreef grissom het volgende:Tussen houden van en lief vinden is een heel groot verschil huub,dus jij houdt niet van clair Dus dat maar ja of hij daar ooit achter zal komen is nog maar de vraag |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
Huub, effe niet zo achterlijk die vrouwen worden betaalt om seks met je te hebben. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Tja, gratis doe je dat toch niet? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ach ja je kan maar trots zijn op zo´n reputatie. Tja voor vrouwen die dat doen hebben ze een andere naam. Ik denk dat claire daar ook wel trots op zal zijn dat huub die reputatie heeft. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Huub liever bot en eerlijk dan oppervlakkig. Nou, bot is tie. Eerlijk niet, zie alle verdraaiingen en het Jaap achter zijn rug verguisen. Oppervlakkig is tie zeer zeker. Hij kan goed lullen maar praat in clichees en one-liners.Zeer typerend daarvoor is dat Huub altijd zegt:''ik heb nog een leuke quote''. Hij bedoelt dan een leuke woordgrap van zichzelf, maar denkt met het woord 'quote' hipper taalgebruik te bezigen. Dit, terwijl hij de plank finaal mis slaat. Want je kan wel iemand quoten of een quote ergens vandaan hebben, maar zelf met een quote komen kan niet, is misplaatst, gebrekkig en wannebee. Is oppervlakkig, voor de vorm en zeer dom. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 20:20 schreef stevi0 het volgende:Huub liever bot en eerlijk dan oppervlakkig. Nou, bot is tie. Eerlijk niet, zie alle verdraaiingen en het Jaap achter zijn rug verguisen. Oppervlakkig is tie zeer zeker. Hij kan goed lullen maar praat in clichees en one-liners.Zeer typerend daarvoor is dat Huub altijd zegt:''ik heb nog een leuke quote''. Hij bedoelt dan een leuke woordgrap van zichzelf, maar denkt met het woord 'quote' hipper taalgebruik te bezigen. Dit, terwijl hij de plank finaal mis slaat. Want je kan wel iemand quoten of een quote ergens vandaan hebben, maar zelf met een quote komen kan niet, is misplaatst, gebrekkig en wannebee. Is oppervlakkig, voor de vorm en zeer dom. En dat is een waarheid als een koe ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Als een heel weiland vol ... |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Ik heb echt geen idee, wie Huub in godsnaam een seksbeest heeft genoemd. er ligt mij vers in het geheugen dat Lieke schromelijk te kort kwam, dus alsjeblieft |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 20:26 schreef Bymyself@headliner het volgende:Ik heb echt geen idee, wie Huub in godsnaam een seksbeest heeft genoemd. er ligt mij vers in het geheugen dat Lieke schromelijk te kort kwam, dus alsjeblieft Ach ja , alles is in proporties bij hubertus , en hij is zelf ook niet zo groot dus ................... |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Daarnaast. Mensen die zichzelf vaak bepaalde eigenschappen toeschrijven ten goede van zichzelf, roepen per definitie wantrouwen op. Zelf heb ik nl. altijd geleerd dat dit aan de beoordeling van een ander is. Andersom werd Brian altijd 'rat' genoemd. En inderdaad. Aan Huub kun je dat zo wel zien. Behoeft niet benoemd te worden. |
|
|
|