|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Proost schattie, we spreken elkaar zeker weer! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jij ook bedankt trapper,mooi nr |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
ik ga jou ook missen, Trapper! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Wat geweldig , dit is mijn favoriete cover van een Hazes nummer , ik zal Dreetje voor altijd missen :(
Heb alles van André Hazes , elke single of cd die ooit is uitgebracht heb ik , was echt de beste Nederlandstalige artiest ooit :) maar Tim (ja een Hagenees he :0) doet het echt erg goed :)
Enne misschien weer tot ziens ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Jongens, jullie hoeven elkaar niet te missen!
John de Mol wil doorgaan met een 2e editie van de gouden kooi! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dank je wel Trapper. Hij is mooi, ik word er een beetje sentimenteel van. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:28 schreef Benito het volgende:Wat geweldig , dit is mijn favoriete cover van een Hazes nummer , ik zal Dreetje voor altijd missen :( Heb alles van André Hazes , elke single of cd die ooit is uitgebracht heb ik , was echt de beste Nederlandstalige artiest ooit :) maar Tim (ja een Hagenees he :0) doet het echt erg goed :) Enne misschien weer tot ziens ;) het nummer geef mij je angst van andre heeft mij door vele moeilijke momenten geholpen. Nog steeds draai ik het nummer als ik het weer moeilijk heb. Ook kleine jongen vind ik geweldig, ik moet daar altijd om huilen en mijn eigen zoontje van 3 komt mij dan troosten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:29 schreef Anne het volgende:Jongens, jullie hoeven elkaar niet te missen! John de Mol wil doorgaan met een 2e editie van de gouden kooi! Maar dat zal toch een beetje slap aftreksel zijn. Oldenzaal mag niet meer meedoen! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: hahaha ik zelf ook, zit echt te huilen hier, zo direct komt mijn laatste klantje (ik ben nagelstyliste) omdat ik voorlopig moet stoppen ivm de zwangerschap en gezondheidsredenen, vandaar ik ben dubbel emotioneel. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:31 schreef trapper het volgende:[..] het nummer geef mij je angst van andre heeft mij door vele moeilijke momenten geholpen. Nog steeds draai ik het nummer als ik het weer moeilijk heb. Ook kleine jongen vind ik geweldig, ik moet daar altijd om huilen en mijn eigen zoontje van 3 komt mij dan troosten. Ik ben een grote jongen hoor , ben 1.96 en weeg wel een paar kilo ;) maar ik heb precies hetzelfde :):)
Dreetje wist als geen ander hje te raken met zijn teksten , jammer dat die jongen er niet meer is :( |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:31 schreef draakje het volgende:[..] Maar dat zal toch een beetje slap aftreksel zijn. Oldenzaal mag niet meer meedoen! hahahahaha , die zijn voor het leven uitgesloten van deelname vuurspuwertje :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
*deelt zakdoekjes uit*
spreekuur is morgen! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Heej vuurspuwertje van me ;) Alles goed ? Wel toch ;) |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
ohw nu ook nog een dating site. geweldig, mag ik ff ! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Benito doet mij verdacht veel denken aan iemand anders... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Vertel ............... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Benito en ik hebben iets heel moois samen ...
Gevoel voor humor. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Maareh Anne , vertel nou , je hebt me niuwsgierig gemaakt ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Wat een streek Anne , wie A zegt moet B zeggen , of je moet zeggen dat A een leugen was ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee, is geen leugen, je kan me toch doen denken aan iemand...wie zegt dat jij die iemand kent?? hahaha |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:46 schreef Anne het volgende:nee, is geen leugen, je kan me toch doen denken aan iemand...wie zegt dat jij die iemand kent?? hahaha Hmmmmmmmmmm , des te meer reden om te zeggen wie , ik ken hem toch niet ;) |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
trapper jij ook mbedankt maar we blijven toch hier he boudewijn je stopt er toch niet mee |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jij leest niet goed.....ik zeg...WIE ZEGT dat jij hem niet kent? lista! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 19:32 schreef trapper het volgende:[..] hahaha ik zelf ook, zit echt te huilen hier, zo direct komt mijn laatste klantje (ik ben nagelstyliste) omdat ik voorlopig moet stoppen ivm de zwangerschap en gezondheidsredenen, vandaar ik ben dubbel emotioneel. Ojee, ik ken dat maar al te goed. Boe en ik huilde. Ik heb mijn laatste patiënt al om 13.00 uur gezien. Bewust geen afspraken gemaakt voor na 13.00 uur. Erg wat DGK met mij heeft gedaan. Te bedenken dat ik begon te kijken omdat mijn stuudjes er heel erg mee bezig waren. Dus heb ik het “gebruikt” als lesmateriaal. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Lees je eerdere post nou eens Anne ;)
En wat staat daar dan Anne ?
Inderdaad Anne .............. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Benito -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahaha ok...je kent hem niet...:-) je doet me denken aan ehhhh....André Hazes:P |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Dat is een groot compliment , ik buig diep en doe mijn hoedje af ;)
Jammer dat je het niet wil zeggen hoor :( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dit wordt een tragedie ... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja sorry...het spijt me, vergeef me...bloemetje? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Kunnen ze er later altijd nog een opera van maken ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik kick op Mozart ... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Niet echt opera materiaal ....... jij leek mij meer een Rossini fan ;)
De barbier van Sevilla is schitterend ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Benito -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Opera?? brrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Opera is niet luguber hoor , moet je van houden , maar ik houdt van veel soorten muziek , ik ben gek op André Hazes , maar ook van opera kan ik genieten , net als Sepultura en The Stones , brede smaak dus ;) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
alle nare dingen zijn ooit al gezegd!! bedankt en veel succes voor een ieder |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dat is inderdaad wel een heel brede smaak...ik heb ook een heel brede smaak, maar opera nou nee |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Zo is het maar net , succes ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 20:01 schreef Benito het volgende:[..] Niet echt opera materiaal ....... jij leek mij meer een Rossini fan ;) De barbier van Sevilla is schitterend ;) Dan ken jij Don Giovanni niet! Een etterletter die zichzelf tegenkomt! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: hahahahahaha , je bent echt leuk meid ;) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik wil ook iedereen bedanken, die een positieve bijdrage heeft geleverd en mij gezellige uurtjes heeft bezorgd. Ik zal zien of we straks weer op een leuke, gezellige manier met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Dan kom ik zeker terug! Heel veel dank aan Boudewijn en Caroline. Ik stel in ieder geval voor in de weekenden het muziekkroeg-gebeuren in ere te houden!
Kus en veel plezier straks!
@Seya |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ben ook schrijver ... |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Wat schrijf je zoal ? Pro of voor fun ? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Pro! Anders ben je in de ogen van de Hubisten meteen weer een uitvreter! Verdien er mijn brood mee. Met een heel klein beetje beleg ... Maar ben er gelukkig mee! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 20:23 schreef draakje het volgende:[..] Pro! Anders ben je in de ogen van de Hubisten meteen weer een uitvreter! Verdien er mijn brood mee. Met een heel klein beetje beleg ... Maar ben er gelukkig mee! Oke , dat is toppie , maar lig jij ervan wakker wat die hubisten vinden dan ?
Kom nou ;)
Ben benieuwd wat je schrijft , wil er wel eens wat van lezen hoor ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 20:23 schreef draakje het volgende:[..] Pro! Anders ben je in de ogen van de Hubisten meteen weer een uitvreter! Verdien er mijn brood mee. Met een heel klein beetje beleg ... Maar ben er gelukkig mee! boeit jou toch niet wat de Hubisten denken...jij moet er gelukkig mee zijn, niet zij! |
|
|
|