|
|
stevi0
|
|
|
Jaap wint niet, want dat kost ze te veel. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: maar.... de helft gaat naar een goed doel, en is dat niet ook voor RTL dan aftrekbaar als RTL het zelf stort ipv eerst naar Jaap en dat hij het dan stort. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
mkom op mensen stem op brian ik bel me suf |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik vond Jaap's pleidooi mooier, tenminste niet dat gezeur van 'ik gun het de ander ook' haha, had wel mooi gewezen. Ik zag het Jaap al zeggen: 'Joh ik gun het jou ook oh nee toch niet hahaha TERROR!'!! :D |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik heb me suf gebeld naar brian maar kan niet op tegen de goede doelen van jaap zal de mensen wel aanspreken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Je zou bijna gaan denken dat ze de nederlaag niet kan verkroppen ... |
|
|
|
|
devil
|
|
|
brian favoriet maar jaapio gun ik het ook |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa weg met huub en nu weg met die vet kwab
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door bonnie300 -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Is voor sommige mensen natuurlijk ook erg moeilijk he :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: of gewoon teleurgesteld en dan heb je denk ik ff geen zin om te posten! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
moeten zich ff bezatten, dan gaat het wel weer ;-) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ojawel hoor te druk bezig met collega's om voor jaap te stemmen, alleen moeilijk ok op hem te stemmen,, lijn over bezet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 22:58 schreef pauline het volgende:ojawel hoor te druk bezig met collega's om voor jaap te stemmen, alleen moeilijk ok op hem te stemmen,, lijn over bezet af en toe kom je er wel doorheen! 1 van de 5 keer ofzo |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 22:58 schreef pauline het volgende:ojawel hoor te druk bezig met collega's om voor jaap te stemmen, alleen moeilijk ok op hem te stemmen,, lijn over bezet Dat jullie nu voor Jaap gaan stemmen zeg , die jongen is door het slijk gehaald op no life toen hij niet meer met hubert wilde spelen ;) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Maar minder erg dan hubert in elk geval :) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 22:59 schreef Benito het volgende:[..] Dat jullie nu voor Jaap gaan stemmen zeg , die jongen is door het slijk gehaald op no life toen hij niet meer met hubert wilde spelen ;) Alles liever dan Brian denken ze bij NL |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 22:58 schreef pauline het volgende:ojawel hoor te druk bezig met collega's om voor jaap te stemmen, alleen moeilijk ok op hem te stemmen,, lijn over bezet Het maakt ons hier niet uit hoor. Huub ligt eruit! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Als Jaap zou winnen DAN pas kan ik lachen hahaha!! :D |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: yes ik heb helaas een groot gedeelte gemist van de finale maar toen huub er uit ging heb ik even gejuigt. Whahahahaha nu maakt het voor mij niet meer uit, de twee favorieten zijn nog over. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar is je apestaartje? Heeft Huub die meegenomen naar Oldenzaal? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 22:59 schreef Benito het volgende:[..] Dat jullie nu voor Jaap gaan stemmen zeg , die jongen is door het slijk gehaald op no life toen hij niet meer met hubert wilde spelen ;) nooit door mij benito, en ik heb ook een eigen stem dus sekte valt wel mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: wegens de aanstoot die hier eraan werd gegeven laat ik die uit respect even weg |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Bleh geen 10k voor mij :( |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Japiooooo gewonnen |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAPIEEEE !! ;D |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Japioooooo Ik ben een tevreden mens. En Huub is de eerste die Brian omhelst. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
allemaal van harte hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Srry, maar een overwinning uit haat jegens Brian, veroorzaakt door Huub-fans, is niet echt een overwinning, maar een verliezers-zwaktebod. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Aan Jaap kunnen ze het meeste geld verdienen. Zo simpel is het. De stemmer uitgekleed, een gemanipuleerde winnaar. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Dank je pauline,dat is ook gemeend |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
mossa
|
|
|
Jaap, de terechte winnaar!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 23:11 schreef stevi0 het volgende:Srry, maar een overwinning uit haat jegens Brian, veroorzaakt door Huub-fans, is niet echt een overwinning, maar een verliezers-zwaktebod. Laten we niet die kant op gaan , dat is en geluid dat we al genoeg hebben gehoord op no life ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ergens vind ik het nu ook zielig voor Brian... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
devil
|
|
|
dank je pauline het is jaap zeer gegund |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ja ik ook , Jaap redt zich toch wel ;) met of zonder die centen ;) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja precies Benito...vind het dan zo zielig...maar ja dat ben ik dan weer |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
WAT BEN IK BLIJ DAT KIKKER HET NIET IS GEWORDEN!! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Alhoewel ik moet zeggen, het lijkt buiten wel alsof Nederland de Europacup heeft gewonnen, zoveel gejuich voor Jaap. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Ach Brian komt er ook wel hoor , en het belagrijkste is toch dat hubert het niet gehaald heeft , zelfs gelijk al naar huis toe :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat vermoedde ik al ... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja dat was het allerbelangrijkste.. Huub eruit..maar ik heb gewoon enorm veel mededogen |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Heb je die ogen niet gezien ?
Ach ja , wat moet je dan om gezellig te lijken :) |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Jaapio morgen in de telegraaf \o/ TERROR ! ò_ó ! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op donderdag 22 mei 2008 - 23:14 schreef Benito het volgende:[..] Laten we niet die kant op gaan , dat is en geluid dat we al genoeg hebben gehoord op no life ;) Oh, maar dat is geen nieuw standpunt van me hoor. Zo heb ik altijd al gedacht en geschreven over Huub-fans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|