|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:11 schreef nowliver het volgende:Die kop van Brian en zijn broer zijn goud waard. Moet je ze nu eens zien Bassie en Adriaan kunnen niet eens even gezellig feest vieren met Jaap. Wat een losers. Helaas heeft Huub niet gewonnen. En goddank (ben niet eens gelovig) heeft Jaap de Kooi gewonnen. Heeft alle stemmen van Huub gekregen nadat ie er uit lag. Boeie van ons mocht iedereen winnen behalve huub en dat is gelukt hij probeert alsnog te slijmen bij Jaap maar die is niet gek hoor hij heeft niet voor niets gewonnen.
Ik vind Jaap een terechte winnaar. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Jaap is intelligent genoeg om zelf te bepalen wat ie allemaal met het geld gaat doen, heeft ie echt niemand bij nodig hoor. |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
Huub is de grootste verliezer, maar dat was ie al voor de finale begon. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:14 schreef Bymyself@headliner het volgende:[..] je laat weer goed zien, hoe je in elkaar steekt. Huub is de grandlooser, dus wat zeur je nou, Joris en zijn mamma en pappa keken ook niet blij. helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Huub Brian en Amanda are the great lossers. Dan ben je pas eerlijk als je dat zegt. Nee natuurlijk keken die ook niet blij, maar dat is wel even anders als hoe die Kenneth zich gedroeg. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
en die rokende stinkho, die schoorsteenveger nog door ouwehoeren, maar ook zij krijgt de trekken nog wel thuis. Huub Ik hoop dat je alles pakt wat je de komende week nog kan krijgen, daarna is het voor jou ook over. en dan Stinkende alcohol zuigende schoorsteen, is het voor jou ook einde verhaal. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:16 schreef pauline het volgende:[..] helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,, je bent net een papagaai je blijft jezelf herhalen net zolang tot iemand je gaat aanvallen maar je doet maar wij zijn blij dat Jaap gewonnen heeft.YESSSSSSSSSSSSSS |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
Huub kan nog wat optredens doen in goedkope lokale discotheken die geen winnaar kunnen betalen en dan moet ie de rest van z'n leven uitkeringtrekken, want wie wil er nu nog een telefoon van die idioot kopen ? |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:17 schreef nowliver het volgende:Huub Brian en Amanda are the great lossers. Dan ben je pas eerlijk als je dat zegt. Nee natuurlijk keken die ook niet blij, maar dat is wel even anders als hoe die Kenneth zich gedroeg. en met jou, ben ik klaar, ( BIJGEWERKT OMDAT IK MIJ VERLAAGDE TOT JOUW NIVEAU)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Xanne@headliner -- |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
En Jaap laat heus niet met zich sollen hoor, heeft ie de afgelopen weken wel laten zien. Heb veel respect voor Huub hoe hij zijn verlies opneemt. Kunnen Brian en Amanda een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ik moet wel lachen om de reacties van de Brian en Amandafans hieruit blijkt wat een niveau die zgn fans van hun hebben, Jaap is toch gewoon de terechte winnaar. Wat zeiken jullie dan nog over die 2 en helemaal over huub die vindt het niet leuk dat hij verloren heeft maar toont tenminste nog een beetje niveau. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
welk goed doel geeft Jaap nou geld??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik geloof dat hij morgen een gesprek met de notaris heeft |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
Huub is de vleesgeworden duivel. Het is een overwinning voor de menselijkheid dat hij verloren heeft :) |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Schitterend dat stukje over Brian in de Telegraaf. |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:26 schreef Huubisdeverliezer het volgende:Huub is de vleesgeworden duivel. Het is een overwinning voor de menselijkheid dat hij verloren heeft :) helemaal geen woord aan toe te voegen. Brian is de morele winnaar. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:16 schreef pauline het volgende:[..] helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,, ik zou nog ff kijken naar je held. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:26 schreef Huubisdeverliezer het volgende:Huub is de vleesgeworden duivel. Het is een overwinning voor de menselijkheid dat hij verloren heeft :) Zelfde geldt voor Brian. Goddank heeft die wifebeater het verloren van onze King. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:16 schreef pauline het volgende:[..] helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,, uhu kijk hem voor de deur zitten zijn traantjes komen vanacht wel.
jammer voor huub
toppie voor Japiooooooooooooooooo |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:19 schreef Bymyself@headliner het volgende:[..] en met jou, ben ik klaar, je bent gewoon zo'n verschrikkelijke oude tang, dat zelfs het oud ijzer je niet meer kan en wil hebben. schroothoop is te goed voor jou! Dacht dat je hier elkaar niet persoonlijk mocht aanvallen. Blijkbaar wel dus. Kan dan alleen nog maar meegaan op jouw niveau. Jij bent nog minder dan stront, het riool is nog te goed voor jou. Zielig ventje. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
hoor het ventje toch is vloeken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
gatverdamme huub gunt nog ff wat mensen maagkk en kk tot op het bot tot de dood aan toe jongens toppie hoor wat een goede verliezer pff |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Ja zeker hoor wat hij zegt: quote Huub : iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen! Nou Huub Top, Hoe jij je verlies draagt. 00.32 uur stream 3 |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jeetjuuuuh...mensen die denken dat hun huwelijk nep is, kan de KK krijgen. Wat een uitspraak! |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
Mooie verliezer met z'n maagkanker, hoe KRIJGT ie het toch uit z'n bek hek, he, wat een LOWLIFE. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:23 schreef Jaapfan het volgende:Ik moet wel lachen om de reacties van de Brian en Amandafans hieruit blijkt wat een niveau die zgn fans van hun hebben, Jaap is toch gewoon de terechte winnaar. Wat zeiken jullie dan nog over die 2 en helemaal over huub die vindt het niet leuk dat hij verloren heeft maar toont tenminste nog een beetje niveau. echt he wat een niveau, de bloedspugende maagkanker tot het bot, en dat de dood erop volgt, BOUDEWIJN FILMPJE GRAAG VOOR ALLE FANS DIE ZO TROTS OP HUUBJE ZIJN. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Groep Jaap wint alles en is miljonair.
Huub is getrouwd heeft zijn motorrijbewijs gehaald.
Amanda nagelstyliste diploma, nog steeds geen rijbewijs.
En nu komt het zielepietje slechte verliezer para Brian heeft het langste in de kooi gezeten heeft niets behalve een onterecht gewonnen beker met kickboksen. Gitaarcursus , dj cursus alles wat Brian in de kooi gedaan heeft is mislukt. Ik zou bijna meelij met hem krijgen. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik zit ook met smacht te wacht op filmpjes van na de tv uitzending :) Wat ik nu lees vind ik wel hard en nu zie je maar..
OOK als het spel VOORBIJ IS gaat Huub gewoon door met 'HET SPEL' oftewel... |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
ALS Huub al getrouwd is, dan is dat huwelijk binnen 2 weken over, mark my words, die pakt het eerste de beste breezah sl*tje wat ie buiten tegenkomt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub zegt dat hij met een half procent verloren heeft van Amanda en 3% van Jaap. In werkelijk was het 5,8% van Amanda en 9,3% van Jaap. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en weg zijn ze ik hoop toch zo dat ze nu voorgoed wegblijven |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Kleuterje bedtijd voor Amanda.Misschien komt Brian zo nog wat voor lezen. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
dat jaap gewonnen heeft is top dat vind ik als brian fan helemaal niet erg. finale was voor mij altijd jaap en brian. maar dat brian van huub gewonnen heeft dat is het heerlijkste wat mij vanavond .ondanks mijn ellende vanavond het mooitste van de hele avond. JAAP PROFICIAT HET IS JE GEGUND |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:43 schreef Boudewijn het volgende:Huub zegt dat hij met een half procent verloren heeft van Amanda en 3% van Jaap. In werkelijk was het 5,8% van Amanda en 9,3% van Jaap. ach ja dat liegen van huub zit in zijn aard had niks met het spel te maken |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
Ik ben heel blij dat Jaap het winnaar is, ik heb Amanda of Brian gegund maar die [knip]kabouter niet!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ben ook heel blij dat Jaap gewonnen heeft, hoopte op Huub, maar gun het die rioolratten niet |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat mag, mooier is om het embedded te doen:
[clipser][/clipser] met daartussenin het nummer 249105 wordt:
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:02 schreef nowliver het volgende:Ben ook heel blij dat Jaap gewonnen heeft, hoopte op Huub, maar gun het die rioolratten niet en wij die arrogante scheldende, ziekteverwensende laffe kabouter niet en zijn ook héél blij dat Jaap gewonnen heeft. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Psychohuub moet zich kapot schamen om dit soort dingen te zeggen en zijn fans keuren dit gedrag nog steeds goed , zelfs na het einde van de kooi weten zowel de fans als hubert de strontkabouter zich niet te gedragen :( |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Lees net dat het feest is afgelast omdat de familie van Brian ruzie zocht met de familie van Huub en ze bang waren dat het op een bloedbad zou uitlopen. Verbaasd me niets met die agressieve familie van Brian. Wat een rioolratten verzieken het voor iedereen ook voor de familie en vrienden van Jaap. Gatverdamme |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
ja hoor mag wel van Boudewijn, maar boontje komt om zijn loontje, karma is iemand iets teowensen en het 3 x terugkrijgen, the good, the bad, and the ugly. en alles ertussen in. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Allemaal psychopaten die familie van Brian, maar dat is oud nieuws dat weet iedereen onderhand wel. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:09 schreef nowliver het volgende:Lees net dat het feest is afgelast omdat de familie van Brian ruzie zocht met de familie van Huub en ze bang waren dat het op een bloedbad zou uitlopen. Verbaasd me niets met die agressieve familie van Brian. Wat een rioolratten verzieken het voor iedereen ook voor de familie en vrienden van Jaap. Gatverdamme Ik geloof er niets van, heb nergens het op de streams gehoord en het lijkt me HEEL sterk dat dat vanuit de familie naar buiten gekomen is.
Ze zitten nu in het huis omdat ze nog even een aftershow moeten maken!
En Claire en Huub hebben ruzie! :) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:09 schreef nowliver het volgende:Lees net dat het feest is afgelast omdat de familie van Brian ruzie zocht met de familie van Huub en ze bang waren dat het op een bloedbad zou uitlopen. Verbaasd me niets met die agressieve familie van Brian. Wat een rioolratten verzieken het voor iedereen ook voor de familie en vrienden van Jaap. Gatverdamme ga lekker je wonden bij NL likken wat je ook post het doet er niet toe het is over voorbij en Japio is de beste. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
oh heerlijk, daar gaan we al, gefeliciteerd Claire. hahahahahah, dag Claire het was leuk. achhhh maar je begrijpt het toch wel? snappie dat? |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Hij begint al pissed te worden, oh heerlijk, Huubje neem nog een heerlijk shotje. hahahahaha. |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
Vind het serieus wel een beetje sneu voor Claire, ze is gewoon op haar naiviteit gecast en wordt daar nu het slachtoffer van, ik denk echt dat ze gewoon ervan overtuigd was dat ze na de goudenkooi een leven met Huub samen zou hebben. |
|
|
|