|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: John de Mol bij NOVA over De Gouden Kooi
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wel mooi dat oud bewoners nu met de media mogen praten hoe het ging in DGK. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
wat een ophef over dat contract die de bewoners moeten tekenen. ik werk regelmatig bij tv-programma's en ik heb ook van die contracten getekend. die contracten zijn heel normaal voor tv-programma's en niet speciaal alleen van de gouden kooi. ik had toch meer onderzoek verwacht van nova, want ze weten zelf ook wel hoe het er aan toe gaat in de televisiewereld |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Is het nu eigenlijk al zeker dat er een gouden kooi deel 2 komt? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
als er een deel 2 komt zou ik als ik Brian was een rechtzaak beginnen want dan had hij de villa kunnen winnen. maar ze moesten zonodig stoppen omdat het té veel geld kostte. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de gouden kooi is gestopt ivm het ek voetbal en de olympische spelen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Klopt, dat was beter dan een zomerstop. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja inderdaad, en ik denk dat er voor de oud bewoners nu meer te snabbelen valt als in de winter. |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Zit vaak te fantaseren hoe ik zou reageren als ik in de villa zou zitten,ben niet zo hard dus denk niet dat ik het zou redden maar ben best nieuwsgierig hoe ik op alles zou reageren en hoe ik me overal doorheen zou slaan. Misschien moet ik me maar eens opgeven voor deel 2 hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:23 schreef barnie het volgende:Zit vaak te fantaseren hoe ik zou reageren als ik in de villa zou zitten,ben niet zo hard dus denk niet dat ik het zou redden maar ben best nieuwsgierig hoe ik op alles zou reageren en hoe ik me overal doorheen zou slaan. Misschien moet ik me maar eens opgeven voor deel 2 hahaha Ja doen!!! Als je het leuk lijkt en je hebt de tijd waarom niet? |
|
|
|
|
barnie
|
|
|
Ga in ieder geval in de gaten houden wanneer je je kan opgeven en als 1 van jullie dat hoord hoor ik het graag,lijkt me zo spannend! Maar ja hoeveel mensen zullen zich wel niet opgeven,zal eens ff wat goeds bedenken. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:28 schreef barnie het volgende:Ga in ieder geval in de gaten houden wanneer je je kan opgeven en als 1 van jullie dat hoord hoor ik het graag,lijkt me zo spannend! Maar ja hoeveel mensen zullen zich wel niet opgeven,zal eens ff wat goeds bedenken. Er staat hier ergens een filmpje wanneer ze weer gaan selecteren van john de mol. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, dat kon je op je tien vingers natellen. |
|
|
|