|
|
janeke
|
|
|
ik wil dit effe kwijt
japio ik gun je jou overwinning maar voor maij was het 1amanda 2brian 3japio en ik heb me dan ook suf gebeld voor mijn favo s het mocht niet zo zijjn maar zolas ik amanda en brian fans ken we zijn sportief en gunnen en ander zijn geluk zeker als hij het verdiendt
ik moet zeggen amanda en brian ik heb van jullie genoten en voor mij zijn julie ook winnaars er is maar 1zure verliezer en we weten alllemaal wie dat is . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 08:33 schreef janeke het volgende:ik wil dit effe kwijt japio ik gun je jou overwinning maar voor maij was het 1amanda 2brian 3japio en ik heb me dan ook suf gebeld voor mijn favo s het mocht niet zo zijjn maar zolas ik amanda en brian fans ken we zijn sportief en gunnen en ander zijn geluk zeker als hij het verdiendt ik moet zeggen amanda en brian ik heb van jullie genoten en voor mij zijn julie ook winnaars er is maar 1zure verliezer en we weten alllemaal wie dat is . Eh ... wie bedoel je, Janeke?
Grapje! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
janeke ik ben het met je eens, voor mij is er maar 1 winnaar en dat is brian, kwa persoonlijkheid helemaal. Brian is een topper, I love him |
|
|
|
|
berec
|
|
|
i love him too en het afkikken is wel moeilijk hoor... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
goede morgen . fans ja mik weet het is niet makkelijk maar het leven gaat door ook voor amanda en brian ik hoop nog heel ,veel vam ze te horen en zien en dat ze zich niets aantrekken van al die jaloerse praatjes japio heeft het met zijn humor gedaan en heeft inderdaad slim gespeeld maar dat is niet mijn kop off koffie brian het is waar je kon in het begin aardig aggresief over komen maar alleen van jouw kan ik zeggen ja deze jongen heeft het echt geleerd ja, hij leert hij komt er wel . voor mij waren de beelden van amanda en brian de meets pure en de meest reallive en geen tv . het spel was toch ook wie het meest de pesterijen aan kon nou dat was echt brian .hij heeft het meest onder druk moeten doorstaan vooral de bemoeienissen van palma zijn niet makkelijk iemand .die de boel verdraaid op je inpraat palma is de grooste judas in de kooi geweest ik hoop ook dat amanda en brian NIET ZULLEN VERGETEN PALMA HEEFT HUN SPEL ZWAAR BEINVLOED EN BRIAN ,EEN DING MOET JE NOG LEREN je hoeft niet vriendelijk te zijn tegen mensen zoals palma die moet je bestrijden niet huubje is de spijker aan julie doodkist geweest nee palma . het beste op alle forums van de kooi mensen wellicht tot kooi2 wat ik me niet kan voorstellen . ik hoop ook echt dat er geen buitenlanders meer meegaandoen aan kooi 2 deze maat schappij is daar niet klaar voor en julie zullen altijd het onderspit delven, met al die haat die er onder het nederlandse volk leeft ik moet wel zeggeb gelukkig zijn ze niet allemaal zo maar ze hebben genoeg geroepen als huubje niet wint dan maar jaap want die antie mag niet winnen buiten landers worden alleen gebruikt om hun show mooier te maken maar winnen in deze maatschapij nee waarom dan mee doen zeker als je geen achterban hebt die je niet genoeg kan steunen
veel geluk allemaal en voor zij die denken dat dit volk voorrecht heeft je wordt nog eens onder een straat steen wakker . |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 11:16 schreef janeke het volgende:goede morgen . fans ja mik weet het is niet makkelijk maar het leven gaat door ook voor amanda en brian ik hoop nog heel ,veel vam ze te horen en zien en dat ze zich niets aantrekken van al die jaloerse praatjes japio heeft het met zijn humor gedaan en heeft inderdaad slim gespeeld maar dat is niet mijn kop off koffie brian het is waar je kon in het begin aardig aggresief over komen maar alleen van jouw kan ik zeggen ja deze jongen heeft het echt geleerd ja, hij leert hij komt er wel . voor mij waren de beelden van amanda en brian de meets pure en de meest reallive en geen tv . het spel was toch ook wie het meest de pesterijen aan kon nou dat was echt brian .hij heeft het meest onder druk moeten doorstaan vooral de bemoeienissen van palma zijn niet makkelijk iemand .die de boel verdraaid op je inpraat palma is de grooste judas in de kooi geweest ik hoop ook dat amanda en brian NIET ZULLEN VERGETEN PALMA HEEFT HUN SPEL ZWAAR BEINVLOED EN BRIAN ,EEN DING MOET JE NOG LEREN je hoeft niet vriendelijk te zijn tegen mensen zoals palma die moet je bestrijden niet huubje is de spijker aan julie doodkist geweest nee palma . het beste op alle forums van de kooi mensen wellicht tot kooi2 wat ik me niet kan voorstellen . ik hoop ook echt dat er geen buitenlanders meer meegaandoen aan kooi 2 deze maat schappij is daar niet klaar voor en julie zullen altijd het onderspit delven, met al die haat die er onder het nederlandse volk leeft ik moet wel zeggeb gelukkig zijn ze niet allemaal zo maar ze hebben genoeg geroepen als huubje niet wint dan maar jaap want die antie mag niet winnen buiten landers worden alleen gebruikt om hun show mooier te maken maar winnen in deze maatschapij nee waarom dan mee doen zeker als je geen achterban hebt die je niet genoeg kan steunen veel geluk allemaal en voor zij die denken dat dit volk voorrecht heeft je wordt nog eens onder een straat steen wakker . en vergeet niet suri ,antie , marok , ned , we hebben allemaal rood bloed en als we gaan . gaan we allemaal 6 voet eronder iedereen zwart wit of rood . denk daar maar eens over na |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Yep allemaal mensen van vlees en bloed.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het nu met de ex-bewoners en de miljonair gaat. Ik mis ze toch nog wel een beetje. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja ik ook hoor .heb alleen vernomen dat amanda haar moeder gelukkig al heeft ontmoet en dat ze met zn vieren zijn wezen wandelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2008 door janeke -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 11:42 schreef janeke het volgende:ja ik ook hoor .heb alleen vernomen dat amanda haar moeder gelukkig al heeft ontmoet en dat ze met zn vieren zijn wezen wandelen He dat maakt me gelukkig, wat hebben die een hoop bij te praten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 11:19 schreef janeke het volgende:[..] en vergeet niet suri ,antie , marok , ned , we hebben allemaal rood bloed en als we gaan . gaan we allemaal 6 voet eronder iedereen zwart wit of rood . denk daar maar eens over na Of we gaan in rook op ... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Als jij geen vuur gaat spuwen niet Draakje hihi |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
http://forum.fok.nl/topic/1157408/1/100 hier foto s van ze waar ze aan het eten zijn in almere deze fotos zijn door haters gemaakt vraag me af waarom als je ze zoveel haat waarom dan ze volgen ziekelijke geesten |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
het blijft maar doorgaan daar.................... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Sommige mensen laten zich cremeren i.p.v. begraven, dat bedoelde ik. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
dat klopt draakje heb je gelijk in blijft het zelfde onder de grond duurt het dan langer maar stof worden we allemaal . |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
heeft er iemand de beelden van huubje en jaap bij het aanrecht in de keuken waar de baterijen altijd staan . want jaap maakte daar een opmerking over die van brian is er eerst uitgegaan niets zeggen eerst mijn geld hahahahahah wat bedoelde hij daar mee '????????????? ze hebben 1 geluk gehad , dat ik geen flimpjes kon opnemen want volgens mij biechte jaap hier iest op . maar ja zal wel weer gek zijn ha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Goedemiddag Ilse. Ook nog aan het afkicken? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 12:25 schreef janeke het volgende:heeft er iemand de beelden van huubje en jaap bij het aanrecht in de keuken waar de baterijen altijd staan . want jaap maakte daar een opmerking over die van brian is er eerst uitgegaan niets zeggen eerst mijn geld hahahahahah wat bedoelde hij daar mee '????????????? ze hebben 1 geluk gehad , dat ik geen flimpjes kon opnemen want volgens mij biechte jaap hier iest op . maar ja zal wel weer gek zijn ha Ik heb het wel gezien. Volgens mij bedoelde Jaap ik zeg nog niks over het spel en hoe het ging achter de schermen omdat zij nog denken dat daar 50.000 boete op staat. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 12:31 schreef Caroline het volgende:[..] Ik heb het wel gezien. Volgens mij bedoelde Jaap ik zeg nog niks over het spel en hoe het ging achter de schermen omdat zij nog denken dat daar 50.000 boete op staat. oke waarom zei hij dan die van brian is er eerder uit gegeaan. voor mij was dat de telefoon waar er gestemd werd omdat ik nog aan het bellen was en de uitslag binnen was terwijl ik werd bedankt voor mijn stem en velen met mij ons telefoon kan gecheckt worden als het moet we hoeven niet te liegen want alles is nate gaan tot de minuut |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat haalde ik er niet uit. Maar het kan, natuurlijk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej, Caro. Het is altijd gezellie als jij er bent! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: ja ik snap je maar die ene zin is me echt bijgebleven en ik dacht opdat moment wat is dit , hoor ik het goed '' '' die van brian is er eerder uitgegaan |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ook ik heb bij de laatste stemming tig keer geprobeert er door te komen..NIET DUS !!! Zou John Brian daarom een baan aan geboden hebben als coache omdat hij toch een heel klein beetje schuldgevoel heeft ??? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 13:06 schreef Elske het volgende:ook ik heb bij de laatste stemming tig keer geprobeert er door te komen..NIET DUS !!! Zou John Brian daarom een baan aan geboden hebben als coache omdat hij toch een heel klein beetje schuldgevoel heeft ??? ja dat heb ik ook van vele anderen vernomen dat ze niet doorkwamen maar bij mij was het echt zo IK BELDE HOORDE BRIAN MIJ BEDANKEN EN DE UITSLAG WAS IN BRIGETTE HAAR HAND DAT KAN NIET . IK DACHT GELIJK HEEEEEEEEEEEEEE DIT KAN NIET . |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: haha ja ik dacht laat ik heir eens kijken de kooi afgelopen,maar hier gaat het verder hahaha;-) |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 14:20 schreef ilse het volgende:[..] haha ja ik dacht laat ik heir eens kijken de kooi afgelopen,maar hier gaat het verder hahaha;-) ach ja ,de kooi is voorbij ook voor mij maar volgens mij is er niets verkeerd aan om erover te praten heb er niet voor niets bijna twee jaar naar zitten streamen hier is het nog rustig heb je ook op diverse fora s gezien dat ze nog steeds bezig zijn met amanda en brian beledigen dat mag zeker wel
als BOUWDEWIJN vind dat dit teveel is dan hoor ik het wel . en anders praat ik zolang ik wil over de kooi fijne dag . |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ach Brian en Amanda kunnen tenminste gwn uit eten gaan, wie weet zit huub ondergedoken, of die komt zijn flatje niet uit want dat stukje wat hij opvoerde voor de deur met Clair naast hem was een reden geven waarom hij zo was en zoveel mensen gekwetst heeft, maar of iedereen dat gelooft is een ander verhaal. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hoihoi, lees af en toe. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
was vanmorgen even op nowlife (no life) op topic duisterenzaken,daar waren ze aan het klagen dat de lijnen voor HUUB (kikker) bezet waren tijdens de live show, en dat dat weer vals was enz zodat hij niet kon winnen, blablabla dus ik zeg; Nou ik heb tijdens de show ook wel 100x geprobeerd te bellen voor BRIAN en kwam er ook niet 1x doorheen (is werkelijk waar ) dusligt echt niet aan huub hoor... krijg ik terug dat ik zwaar overdrijf dit en dat echt hatelijk dus ik stuur terug. dan geloof je het lekker niet, ik weet hoe het zit.. wat denk je? berichten verwijders en een waarschuwing!!... tis toch focking niet normaal? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 14:51 schreef berec het volgende:was vanmorgen even op nowlife (no life) op topic duisterenzaken,daar waren ze aan het klagen dat de lijnen voor HUUB (kikker) bezet waren tijdens de live show, en dat dat weer vals was enz zodat hij niet kon winnen, blablabla dus ik zeg; Nou ik heb tijdens de show ook wel 100x geprobeerd te bellen voor BRIAN en kwam er ook niet 1x doorheen (is werkelijk waar ) dusligt echt niet aan huub hoor... krijg ik terug dat ik zwaar overdrijf dit en dat echt hatelijk dus ik stuur terug. dan geloof je het lekker niet, ik weet hoe het zit.. wat denk je? berichten verwijders en een waarschuwing!!... tis toch focking niet normaal? ja tegenspraak dulden ze niet daar en ze blijven mekkeren over dat het niet eerlijk is gegaan en huub had moeten winnen...des te meer genieten voor ons dat hij als 1e eruit moest. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ja dat is echt waar heb het al vaker ervaren.elke x spreek ik ook met mezelf af er niets meer te schrijven,maar zo heel af en toe kan ik het niet laten ze halen het bloed onder je nagels vandaan. En idd zou bijna zeggen dat DAT het mooiste stukje van 20mnd dgk kijken is (is niet zo hoor) maar dat menneerer als eerste uit moest,prachtig! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 14:51 schreef berec het volgende:was vanmorgen even op nowlife (no life) op topic duisterenzaken,daar waren ze aan het klagen dat de lijnen voor HUUB (kikker) bezet waren tijdens de live show, en dat dat weer vals was enz zodat hij niet kon winnen, blablabla dus ik zeg; Nou ik heb tijdens de show ook wel 100x geprobeerd te bellen voor BRIAN en kwam er ook niet 1x doorheen (is werkelijk waar ) dusligt echt niet aan huub hoor... krijg ik terug dat ik zwaar overdrijf dit en dat echt hatelijk dus ik stuur terug. dan geloof je het lekker niet, ik weet hoe het zit.. wat denk je? berichten verwijders en een waarschuwing!!... tis toch focking niet normaal? Verliezers gaan achteraf altijd lopen klagen. Zo is de mens ... |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
heel erg blij dat b en a van de buis verdwijnen om nooit meer terug te komen. a wil een miljoen bij elkaar liggen, want veel anders kan ze niet. en b zal wel snel de verkeerde tegen komen ;)
het leven is zo mooi :D |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 18:03 schreef bard het volgende:heel erg blij dat b en a van de buis verdwijnen om nooit meer terug te komen. a wil een miljoen bij elkaar liggen, want veel anders kan ze niet. en b zal wel snel de verkeerde tegen komen ;) het leven is zo mooi :D Ik vind je wel een beetje eentonig ... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote: maakt mij niet uit wat je vind ;)
het leven is zo goed! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
wat je vind moet je naar de politie brengen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Sommige mensen horen zichzelf heel graag praten ... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
goede avond fans wat ben ik blij mooie beelden van brian en amanda hun thuis komst zo warm ik moet dit kwijt ik had echt medelijden met huubje yoen ze afscheid van elkaar namen en ook huubje zijn thuis komst was koud en kill die beelden zijn zo duidelijk heel wat anders dan de warme onthaal , van brian en amanda ik hou van ze . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 20:41 schreef janeke het volgende:goede avond fans wat ben ik blij mooie beelden van brian en amanda hun thuis komst zo warm ik moet dit kwijt ik had echt medelijden met huubje yoen ze afscheid van elkaar namen en ook huubje zijn thuis komst was koud en kill die beelden zijn zo duidelijk heel wat anders dan de warme onthaal , van brian en amanda ik hou van ze . Janeke, hierin verschillen wij van mening. Moet kunnen, toch? Ik had GEEN medelijden met Huub ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja hoor draakje je mag een andere mening hebben en ik neem het je niet eens kwalijk je weet hoe ik over huubje denk maar vond het echt zielig voor hem kan het niet helpen Draakje . maar mijn favo is hij zeker niet |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
fijne avond allemaal tot shrijfs |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
HIEP HIEP HOERA Brian en Amanda
1 jaar relatie ,wens jullie nog meer liefde en kracht toe . JULLIE KUNNEN HET . XXX |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
goede morgen , fans van brian en amanda voor zover die hier zijn .... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
jammer amanda dat ik zo weinig over jouw , hoor amanda meisie ,laat je niet wegcijferen he . en verlies je GIRL POWER NIET . |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
had ik het maar eerder gezegd hier een intervieuw van amanda voor de echte kooi fans .
Als we de opgewekte Amanda aan de lijn krijgen, is ze samen met Brian op weg naar een afspraak. “We hebben het super druk!”, vertelt Amanda enthousiast. “De hele dag zijn we bezig en we hebben eigenlijk geen moment rust. In De Gouden Kooi had ik soms drie uur de tijd om mijn haar te stylen, maar nu kom ik er bijna drie dagen niet meer aan toe”, lacht ze. Toch vindt de Amsterdamse het heerlijk om weer buiten te zijn. “Ik heb een super tijd gehad in de Kooi maar nu ga ik een nieuw avontuur tegemoet. Jaap heeft gewonnen, so be it. Wij gaan gewoon verder”, aldus een optimistische Amanda.
Tijdens haar verblijf in de Villa heeft Amanda haar moeder helemaal niet gezien, iets waar ze het niet altijd even makkelijk mee had. “Het is heerlijk om mijn moeder weer te zien. Sinds ik weer thuis ben heb ik al twee keer met haar afgesproken”, vertelt de 20-jarige over het weerzien met haar moeder.
Ook heeft Amanda haar hondje en haar zusjes gezien waar ze echt heel blij mee is. “Mijn zusjes en mijn hondje heb ik ook ontzettend gemist dus het is echt super om ze nu weer te kunnen opzoeken”, vertelt ze glunderend.
Na de finale heeft Amanda Huub en Claire nog gezien. “Ik heb nog gezellig met Claire gekletst. Dat vind ik een hele lieve meid, dat vond ik altijd al”, vertelt ze. Mede-finalist Brian heeft ze sinds de finale niet meer uit het oog verloren, en het stel was afgelopen week precies een jaar bij elkaar. “Om te vieren dat we een jaar verkering hadden, zijn we uit eten geweest op het Leidseplein. Gisteren zijn we ook uit eten geweest met z’n tweeën en het is echt leuk om tijd met elkaar door te brengen buiten de Villa. Ik woon nu ook bij Brian in Almere en we zijn druk bezig met verhuizen”, aldus een vrolijke Amanda.
“Als we samen op straat lopen krijgen we ontzettend veel reacties. Eigenlijk zijn die allemaal positief! Toen we uit eten waren, kwamen er allemaal mensen bij ons zitten en we kregen drankjes aangeboden. Dat is wel ontzettend leuk maar ook heel raar om mee te maken natuurlijk. Dan heb je een jaar verkering en dan vier je het eigenlijk niet met z’n tweeën”, legt Amanda uit. De Amsterdamse vindt het hartstikke leuk om bezig te zijn en iedereen weer te zien. De positieve reacties van vrienden, familie en fans doen haar duidelijk goed.
Op dit moment is Amanda dus heel druk met familiebezoek, interviews en optredens. Wat zijn haar plannen voor de toekomst? “Buiten mijn optredens als paaldanseres en zangeres wil ik ook graag vj worden bij TMF dus daar ga ik werk van maken. Brian en ik willen sowieso hard werken en geld verdienen, dus we zijn druk bezig met het regelen van boekingen”, vertelt Amanda. Wil jij Amanda boeken voor een paaldansact, een dance-act, of voor een zangoptreden, al dan niet samen met Brian? Kijk op de site van Total Rocket Management en regel een fantastische avond! © 2008 Talpamedia |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Heb net gelen dat brian en een vriend toen ze onderweg waren met dacht ik verhuizen een auto in een bosje zagen.Ze waren gestopt en zagen een busje dat over de kop geslagen was.En brian en zijn vriend hebben die mensen eruit gehaald.Die keken wel gek zo ineens brian en amanda voor hun te zien. Wat een kanjes he. Net uit de kooi en dit te moeten meemaken en hulp gelijk bieden.Toppie hoor |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 14:44 schreef moha het volgende:[..] ach Brian en Amanda kunnen tenminste gwn uit eten gaan, wie weet zit huub ondergedoken, of die komt zijn flatje niet uit want dat stukje wat hij opvoerde voor de deur met Clair naast hem was een reden geven waarom hij zo was en zoveel mensen gekwetst heeft, maar of iedereen dat gelooft is een ander verhaal. ben zondagmiddag naar Chalet Fontaine in Kaatsheuvel geweest, alwaar brian jaap en huub optraden... blijf jij maar lekker in je droomwereld hangen. was een prima sfeer geen onvertogen woord.. De bedreigingen en de haat komen dus puur van type's zoals jij.. wees er maar trots op |
|
|
|