|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap baalt van zijn moeder
Hoewel Jaaps avond gisteren memorabel was, heeft de winnaar toch nog een kleine kanttekening. "Ik was aan het balen van mijn moeder en Nathanael, joh", vertelt hij Amanda en Cora, doelend op hetgeen zei over hem zeiden. "Mijn moeder zei dat ik hier heel anders ben dan thuis. Dan kom ik toch net over als een acteur?!", beredeneert Jaap hoofdschuddend. Amanda en Cora houden wijs hun mond. "Maar het is heel lief dat je moeder zei dat ze blij is dat je weer thuis komt", probeert Amanda Jaaps negativiteit van tafel te vegen. Mokkend staart Jaap voor zich uit. Daar denkt hij zo het zijne van...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Dat ben ik wel met Jaap eens , laten we het er maar op houden dat Jaap zijn intelligentie niet van zijn moeder heeft ;)
Jaap kan zowiezo al niet zo goed met zijn moeder opschieten ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 15:35 schreef Benito het volgende:Dat ben ik wel met Jaap eens , laten we het er maar op houden dat Jaap zijn intelligentie niet van zijn moeder heeft ;) Jaap kan zowiezo al niet zo goed met zijn moeder opschieten ;) Hoe weet je dat? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Is algemeen bekend dacht ik ;)
Jaap heeft zich wel vaker dingen laten ontvallen toen hij nog in de kooi zat ;) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
jaap zijn moeder snapte het spel niet er daarom stuurde soms vreemde reactie in brieven naar jaap toe |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Okeej heren, bedankt. Dat wist ik niet. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Die relatie zat voor die tijd al niet goed, daar vertelde Jaap wel eens over. Maar dat gesprek met Natanael heb ik gemist. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Van mij hadden overigens Bart, Nathanael of Nicolaas mogen winnen. Dat waren nog eens kerels! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En absoluut niet die opgedirkte Stephan, die intrigant. Dacht dat hij het wel eens ff ging winnen. Lag er als eerste uit! |
|
|
|