|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Brian en Amanda bellen met Brians moeder Netty
|
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Is er ook ergens een filmpje te zien waar de cameramensen zeggen dat zij nokken ten aanzien van Kenneth? Wat is er allemaal gezegd dan door Kenneth en tegen wie? |
|
|
|
|
Rilana1986
|
|
|
is er misschien een filmpje van gisteravond dat amanda zo erg moest huilen? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Wel raar dat ze bellen en dan zeggen 'daar praten we later wel over' bel dan effe nie =\ |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 15:23 schreef DGKJaapio het volgende:Wel raar dat ze bellen en dan zeggen 'daar praten we later wel over' bel dan effe nie =\ Dat snap ik ergens wel , Brians familie denkt dat alles nu afgelopen is en alles kan zeggen wat ze willen , maar Brian weet dat het nu eigenlijk pas begint voor hem en Amanda ;)
Die families hebben allemaal veel over zich heen gekregen hoor , er gaat er 1 de kooi in , maar de achterblijvers moeten de last ook dragen , de 1 gaat er alleen iets verstandiger mee om dan de ander ;) |
|
|
|
|
sonja
|
|
|
wat zitten ze zielig te doen zeg. Het zijn slechte verliezers.En iedereen moet werken voor zijn geld hoor .Die familie had zich gewoon op de achtergrond moeten houden net als al die andere familie leden hebben gedaan.Wat een achterlijke mensen zeg. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 16:29 schreef sonja het volgende:wat zitten ze zielig te doen zeg. Het zijn slechte verliezers.En iedereen moet werken voor zijn geld hoor .Die familie had zich gewoon op de achtergrond moeten houden net als al die andere familie leden hebben gedaan.Wat een achterlijke mensen zeg. heb jij wel naar de kooi gekeken. de familie van claire dan???? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat is Netty niet maar die tante. aaaah Cora, wat een lief meisje is dat. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 16:29 schreef sonja het volgende:wat zitten ze zielig te doen zeg. Het zijn slechte verliezers.En iedereen moet werken voor zijn geld hoor .Die familie had zich gewoon op de achtergrond moeten houden net als al die andere familie leden hebben gedaan.Wat een achterlijke mensen zeg. Dat heet teleurstelling. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
al je fans haha niet zoveel als HUUB maarja als J de Mol angst heeft voor jullie soort corrupte mensen laf laf laf En wat zullen jullie Huub missen!!!!!!!LOOOOOOOOOOOOOOsers |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Er is nog werk voor je aan de winkel, Caro. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dit mag weer wel. Het gaat om persoonlijke aanvallen naar mede forumleden. |
|
|
|
|
shanedo
|
|
|
Mijn smsjes werden geweigerd voor BRIAN, ik heb echt 10x achter elkaar gesmst steeds werden ze geweigerd, en met bellen kwam ik niet door, dit is niet eerlijk!!!! ik heb de foute smsjes op mijn telefoon staan we hebben dus bewijs, en ik lees dat meer mensen dit probleem hadden!!! |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Lekkere familie heeft brian....... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Als hij er blij mee is, iedereen gelukkig, toch? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Geloof wel dat ze veel van elkaar houden. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:41 schreef shanedo het volgende:Mijn smsjes werden geweigerd voor BRIAN, ik heb echt 10x achter elkaar gesmst steeds werden ze geweigerd, en met bellen kwam ik niet door, dit is niet eerlijk!!!! ik heb de foute smsjes op mijn telefoon staan we hebben dus bewijs, en ik lees dat meer mensen dit probleem hadden!!! Dat klopt. En de smsjes kwamen ook niet aan. Of je kreeg een melding dat je ze niet kon versturen. Bellen ging vaak ook niet, want het was vaak in gesprek. Dit gebeurde bij de Brian en Jaap fans. Heel veel bellers klaagden erover. Op deze manier weet je toch nooit wie van die 2 is benadeeld hierdoor? En juist omdat de uitslag zo dicht bij elkaar zat. Ik vind dit een waardeloze manier van stemmen. Op deze manier haal je rechten weg bij bellers en smssers. je voelt je belazerd, omdat je zo nooit zal weten wat de uitslag zou zijn geweest, als echt iedereen de kans gehad om te kunnen stemmen wat ze werkelijk wilden. Ik gun het Jaap van harte, maar deze schaduwkant blijft overheersen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 05:26 schreef Cobra1 het volgende:[..] Dat klopt. En de smsjes kwamen ook niet aan. Of je kreeg een melding dat je ze niet kon versturen. Bellen ging vaak ook niet, want het was vaak in gesprek. Dit gebeurde bij de Brian en Jaap fans. Heel veel bellers klaagden erover. Op deze manier weet je toch nooit wie van die 2 is benadeeld hierdoor? En juist omdat de uitslag zo dicht bij elkaar zat. Ik vind dit een waardeloze manier van stemmen. Op deze manier haal je rechten weg bij bellers en smssers. je voelt je belazerd, omdat je zo nooit zal weten wat de uitslag zou zijn geweest, als echt iedereen de kans gehad om te kunnen stemmen wat ze werkelijk wilden. Ik gun het Jaap van harte, maar deze schaduwkant blijft overheersen. Ik heb tweemaal op Amanda en tweemaal op Brian gestemd per telefoon, en dat ging gewoon goed. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:21 schreef mezelf het volgende:al je fans haha niet zoveel als HUUB maarja als J de Mol angst heeft voor jullie soort corrupte mensen laf laf laf En wat zullen jullie Huub missen!!!!!!!LOOOOOOOOOOOOOOsers pffffff weer zon kansloze vd sekte bende |
|
|
|
|
Corry
|
|
|
Weet je wanneer de stemming eerlijk is als iedereen maar een keer mag stemmen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja schat, maar daar wordt JdM niet rijk van! |
|
|
|
|
Corry
|
|
|
Nee, das waar, maar hij is al rijk maar jammer genoeg wie veel heeft wil meer en meer en meer ha ha ha ik ook alleen lukt het bij mij niet ha ha ha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 10:07 schreef Corry het volgende:Nee, das waar, maar hij is al rijk maar jammer genoeg wie veel heeft wil meer en meer en meer ha ha ha ik ook alleen lukt het bij mij niet ha ha ha Hij is rijk ... en dom. Want wie laat zijn leven nou afhangen van geld? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 08:53 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb tweemaal op Amanda en tweemaal op Brian gestemd per telefoon, en dat ging gewoon goed. heb zes keer op jaap gestemt ging ook goed! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
erg komisch, maar eindeljk horen we eens een verstandige moeder. die kids lopen zo naast hun schoenen, dat ze zelfs die moeder naar bed willen sturen.
wat een stumpers zijn het zeg, rijp voor de straat |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 18:30 schreef bard het volgende:erg komisch, maar eindeljk horen we eens een verstandige moeder. die kids lopen zo naast hun schoenen, dat ze zelfs die moeder naar bed willen sturen. wat een stumpers zijn het zeg, rijp voor de straat Heb je het over je eigen familie? Want ik laat mijn vriendjes en vriendinnetjes van het forum niet zo beledigen! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 19:44 schreef draakje het volgende:[..] Heb je het over je eigen familie? Want ik laat mijn vriendjes en vriendinnetjes van het forum niet zo beledigen! |
|
|
|