|
|
jhon
|
|
|
ach zit het zo diep bij je brian is gelukkig Jacqueline en laat wel wezen brian is niet de de man die jii denk dat hij is kijk maar naar die fimpjes en als hij dan para word nou dan kan je vluchten maar ja ach wie is het niet geweest verliefd |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 23:18 schreef jhon het volgende:[..] Caroline je bent een schat leuk dat je me nog andwoort geef na die stomme vraag ik heb hem afgeluisterd erg goed mooi ik heb hem opgeslagen bij mijn favorieten ooh maar ik kan je de weg wel wijzen op you tube. Hoef je niks meer op te slaan. Spaart geheugen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou voel ik me wel een beetje eenzaam ... |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 17:48 schreef Jacqueline het volgende:maar brian kwam verder als huub huub werd als eerste weg gekickt want nederland kotst hem uit door zijn eigen uitspraken dus dat huub krijgt het buiten gelukkig goed zwaar hoe bedoel je uit gekots wat zeiden ze niets is wat het lijkt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Benito heeft me ook al in de steek gelaten ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 23:18 schreef jhon het volgende:[..] Caroline je bent een schat leuk dat je me nog andwoort geef na die stomme vraag ik heb hem afgeluisterd erg goed mooi ik heb hem opgeslagen bij mijn favorieten Dat je mij een schat noemt ondanks alles waardeer ik. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Schatje, ik ben geen bonito maar zie me als bonita |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: god zij dank blijf zo als je bent amen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat zie ik als een groot compliment |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: van iemand die jullie niet mogen zo als huub fans ben ik dat weet je maar ik heb gewoon respect voor jou en bedankt voor de stones nummer dat vergeet ik niet vrienden hoop ik |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:11 schreef jhon het volgende:[..] van iemand die jullie niet mogen zo als huub fans ben ik dat weet je maar ik heb gewoon respect voor jou en bedankt voor de stones nummer dat vergeet ik niet vrienden hoop ik Weet je, het maakt niet uit van wie je fan bent/was. Jij mag net zo goed als ieder ander vertellen over je favoriet. Als je nog een nummer wilt, ik zoek het voor je op. En ja, vriendjes. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:15 schreef Caroline het volgende:[..] Weet je, het maakt niet uit van wie je fan bent/was. Jij mag net zo goed als ieder ander vertellen over je favoriet. Als je nog een nummer wilt, ik zoek het voor je op. En ja, vriendjes. ik vind het gewoon leuk om dingen met elkaar uit te wisellen kijk met fdt downlo weet ik alles van maar je ziet je bent nooit uit geleerd |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
zo ik ben er weer... veel gemist lees ik! |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: nou mijn schrijven en dat ik voor huub was maar ja of dat een gemist was dat hoor ik wel van jou |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:31 schreef jhon het volgende:[..] nou mijn schrijven en dat ik voor huub was maar ja of dat een gemist was dat hoor ik wel van jou volgens mij wisten we dan al... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, drie liefdesrelaties. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: wat dat ik voor huub was of dat dit gewoon site is waar iedereen zijn mening mag geven |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: tssssssssssss waar was je? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Het forum loopt weer geheel in het gareel. lol |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: leg eens uit ben benieuwd |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Kan ik wel. Ik met Draakje, Ik met jou, Draakje met benito |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Sorry, ik ga geen dingen uitleggen die overduidelijk zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:34 schreef jhon het volgende:[..] wat dat ik voor huub was of dat dit gewoon site is waar iedereen zijn mening mag geven ik bedoelde dat jij voor huub was, maar beide wisten we al! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou ja, ik ben sinds gisteren alweer gedumpt door Benito ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ooh? terwijl hij toch zo trouw is in rooibos thee? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Denk dat je je dan vergist. Op dit tijdstip heb ik liever een wijntje ... |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: ik ben blij dat je het begrijp ik was voor huub nu weet iedereen op je site daarom mogen ze ook zo graag ik ben er klaar voor rotzooi over me heen te laten komen ga je gang |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: En hij geeft alleen rooibos thee, ja, ik begrijp je
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:47 schreef jhon het volgende:[..] ik ben blij dat je het begrijp ik was voor huub nu weet iedereen op je site daarom mogen ze ook zo graag ik ben er klaar voor rotzooi over me heen te laten komen ga je gang Nou jhon we hebben ook plezier gehad, toch? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:47 schreef jhon het volgende:[..] ik ben blij dat je het begrijp ik was voor huub nu weet iedereen op je site daarom mogen ze ook zo graag ik ben er klaar voor rotzooi over me heen te laten komen ga je gang Waarom?
Iik heb tijdens de gouden kooi alleen Huub met filmpjes aangepakt (waar hijzelf dus verantwoordelijk voor was) en verder niemand.
Ieder heeft het recht op hun mening en Caroline heeft de foute berichten aangepast dus ik hoef het niet nogmaals over te doen lijkt me. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] Waarom? Iik heb tijdens de gouden kooi alleen Huub met filmpjes aangepakt (waar hijzelf dus verantwoordelijk voor was) en verder niemand. Ieder heeft het recht op hun mening en Caroline heeft de foute berichten aangepast dus ik hoef het niet nogmaals over te doen lijkt me. Dat weet jhon ook, ik heb niet alleen zijn berichten weggehaald. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Caroline, heb je mijn mail nog ontvangen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Draakje, soms is het even genoeg met aanvallen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: ik heb jou zoveel gestuurd vandaag, verwijderde berichten ed |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: ja daar moet je het mee doen ach kop op weer foutje bedankt hij was voor boudewijn bedoeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2008 door jhon -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: ooh maar jhon, boudewijn vertrouwt mij in berichten verwijderen. En ik was best eerlijk daarin, toch? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: stom hotmail ook! die vindt af en toe dat ik spam verstuur :(
ben ff naar een andere internet verbinding geswitched en heb het nogmaals verstuurd. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 01:00 schreef Caroline het volgende:[..] ooh maar jhon, boudewijn vertrouwt mij in berichten verwijderen. En ik was best eerlijk daarin, toch? ja je was oprecht ik zou het niet beter kunnen klasse |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 01:00 schreef Caroline het volgende:[..] ooh maar jhon, boudewijn vertrouwt mij in berichten verwijderen. En ik was best eerlijk daarin, toch? ik vertrouw jou daarin ja, en je hoeft je ook niet te verantwoorden! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 01:03 schreef Boudewijn het volgende:[..] stom hotmail ook! die vindt af en toe dat ik spam verstuur :( ben ff naar een andere internet verbinding geswitched en heb het nogmaals verstuurd. niks binnen. Ik zit op mijn hotmail open |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote: nee en vooral niet tegen ? fan dus er valt niets te zeggen en ze heeft me noch geholpen wat muziek bedreft |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dan zal het vast vertraging hebben, via mijn andere internet verbinding komt het eigenlijk altijd aan. |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 01:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] dan zal het vast vertraging hebben, via mijn andere internet verbinding komt het eigenlijk altijd aan. ja vreemd mijn hotmail staat ook open maar niks zou die over belast zijn ? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 01:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] dan zal het vast vertraging hebben, via mijn andere internet verbinding komt het eigenlijk altijd aan. mail terug |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
Boudewijn en Caroline welterusten en gezond weer op tot ziens |
|
|
|