|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hi guys, ik zou gisteravond hier komen feesten/beesten maar helaas moest ik met spoed weg. Eenmaal weer thuis had ik geen puf meer. Mijn excuses. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
net een stel verslaafden o o erg hè... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ach ja, zijn de straten ook veilig :) |
|
|
|
|
berec
|
|
|
haha ja idd als dit het ergste is,zijn we niet slecht toch? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik vind jullie wel een stel partypoopers! |
|
|
|
|
berec
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hebben jullie Jaap bij life & Cooking gezien? Ik vrees dat terror Jaap in DGK leuk tot erg leuk is maar buiten DGK? ik weet het niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Boudewijn weet jij of er een filmpje van dit is .Dit heb ik gevonden op een site.
Ik heb elders ook gelezen dat Jaap, tijdens het wisselen van batterijen, tegen Huub zegt dat de tel.lijn voor Brian eerder dicht was dan die van hem. Schijnt op film te staan. Jemig jongens, dit zou een blunder 1e klas zijn en een hele dure. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
HALEY dat heb ik zelf gehoord maar heb het niet op beeld maar die moet er toch zijn . ze stonden na de uitrijking bij het aanrecht jaap had zich nog niet uitgekleed toen hij de opmerking maakte
die van brian was er eerst uit ik dacht wat is dit . wat bedoelt hij nou ik dacht toen ,het zal toch niet waar zijn want ik was nog aan de telefoon bezig te stemmen , ik werd voor mijn stem bedankt en de uitslag was al in brigitte haar hand dus het zou weleens kunnen kloppen en dan gaat jaap zoiest zeggen er alles is bij kpn geregistreed ook wanneer ik mijn laaste foon pleegde enz enz en wanneer de uitslag binnen was .
en deze vond ik er over. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
hallo allemaal,heb het niet gezien maar het zal na een paar weken wel afgelopen zijn ,is even interessant voor de t.v programma,s en dan zal het al rap minder worden,denk ik gr devil |
|
|
|
|
devil
|
|
|
oh dat was geen reactie op jouw hoor stacy.maar wat jij daar verteld zal toch niet!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 25 mei 2008 - 20:58 schreef devil het volgende:oh dat was geen reactie op jouw hoor stacy.maar wat jij daar verteld zal toch niet!!!! Nou, ik weet het zo net niet hoor. Jaap heeft al een paar keer gezegd dat Nederland meer voor Brian heeft gestemd en dat hij het van de halve finale moest hebben. Het lijkt erop alsof Jaap iets goed probeert te praten. Alleen roept hij meer twijfels op. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik heb begrepen dan voor de finale van Brain en Jaap de teller op 0 gezet zou zijn, weet iemand of dat waar is ?
Want dan wordt het helemaal vreemd, ik kwam er amper door met bellen. Het was steeds in gesprek. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ach dit soort verhalen hoor je toch altijd achteraf? Bij BB, idols en nu weer hier. Ik kan me daar werkelijk niet druk om maken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 10:01 schreef Bigfoot het volgende:Ik heb begrepen dan voor de finale van Brain en Jaap de teller op 0 gezet zou zijn, weet iemand of dat waar is ? Want dan wordt het helemaal vreemd, ik kwam er amper door met bellen. Het was steeds in gesprek. bij mij was de lijn ook steeds in gesprek, maar ik heb mij voorgenomen nooit meer te bellen of te smsen voor een spel of i.d. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb me laten vertellen dat Huub een nieuw huis heeft. Op Paaseiland. Als hij nou maar wel met zijn vingertjes van die mooie beelden kan afblijven ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 16:20 schreef draakje het volgende:Heb me laten vertellen dat Huub een nieuw huis heeft. Op Paaseiland. Als hij nou maar wel met zijn vingertjes van die mooie beelden kan afblijven ... Is Paaseiland niet hetzelfde als maagdeneiland??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee. Maar ff wat anders. Offtopic. Ik wil een klacht indienen over het verpleegtehuis waar mijn vader verblijft. Mijn hart bloedt! Hoe doe je zoiets? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
pas vandaag gezien wie er gewonnen heeft, en nu heb ik wel heeeel erg met jullie te doen ;) hehehe
lang leve de lol, en dat er maar veel zon mag komen na deze regenbui
btw wat een aggressie ook weer van die brian familie, 't zit 'm toch in t milieu, denk ;) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
De kranten stonden en staan er vol van, was tig keren op tv en radio en jij zegt dat je vandaag pas gehoord hebt wie er gewonnen heeft ? Ik geloof je niet. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
zelf weten, schat
is ook niet zo belangrijk toch? het viel mij op en dan ben ik wel zo om dat met de rest van de wereld te delen, ongeacht of mevrouw B dat nu wel of niet geloofd :D
ole, ole ole ole, jaap is de champion
wie zit er het langste in de kooi en mag met lege handen naar huis?????? ik had het niet beter kunnen bedenken ;) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 18:16 schreef bard het volgende:zelf weten, schat is ook niet zo belangrijk toch? het viel mij op en dan ben ik wel zo om dat met de rest van de wereld te delen, ongeacht of mevrouw B dat nu wel of niet geloofd :D Auch, gevoelige snaar Bard ? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 17:46 schreef draakje het volgende:[..] Nee. Maar ff wat anders. Offtopic. Ik wil een klacht indienen over het verpleegtehuis waar mijn vader verblijft. Mijn hart bloedt! Hoe doe je zoiets? Bel me even. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
1 en al gevoelige snaren, schat, pas je wel op???? ;) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Gaan we Bard nog serieus nemen ??? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 - 11:28 schreef draakje het volgende:Ik baal er wel een beetje van dat we elkaar in de steek laten. We kunnen toch gezamenlijk afkicken? hier is nog wel een gezellig hertenkamp in de buurt ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oww dus bard komt uit het oosten! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wie kan dat nou in vredesnaam wat schelen? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hij had het over de hertekamp daar reageerde ik op! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nooit gedaan en zal niet gebeuren ook. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nee die blijft hangen in een indentiteitscrisis;-)
maar luitjes ik ga ervandoor nog veel plezier hier,en wie weet tot over een tijdje maar weer;-)groetjes draakje bigfoot anne caroline boudewijn moha seya mrsB,en iedereen die ik vergeten ben...ik zeg tot zinasssss;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|