|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
heel mooi heel wat anders dan de thuiskomst vaan die arme huubje |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
warm ontvangst. Dit is nou door dik en dun. |
|
|
|
|
Justme
|
|
|
Ik baal nog steeds dat Brian niet gewonnen heeft. Eerst gunde ik het Jaap ook wel, maar na dat geval met die goede doelen niet meer. Vind het nu een grote loser. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heeft iemand mjn post al gevonden over dit onderwerp? Jij misschien Boudewijn, als Jaapfan? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 21:15 schreef draakje het volgende:Heeft iemand mjn post al gevonden over dit onderwerp? Jij misschien Boudewijn, als Jaapfan? half uur is allang om ;0 |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Sorry, deze snap ik echt niet. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2008 - 21:15 schreef draakje het volgende:Heeft iemand mjn post al gevonden over dit onderwerp? Jij misschien Boudewijn, als Jaapfan? jouw post? |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
quote: Nee swa, ik wordt helemaal gek swa, ik draai helemaal door swa.
Echt een familie met klasse die familie van brian......... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Geweldig, brian je bent een winnaar. Top. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, dat ik nog moest zien of Jaap dat geld echt aan een goed doel zou overmaken. Ik betwijfelde dat. En terecht, naar nu blijkt. |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 - 11:13 schreef Hercule het volgende:[..] Nee swa, ik wordt helemaal gek swa, ik draai helemaal door swa. Echt een familie met klasse die familie van brian......... Laten we het maar niet over klasse gaan hebben want die opmerking is zo gedachtenloos en slaat totaal nergens op. Typische pissmurfhuub fan waarschijnlijk....die kunnen nergens inhoudelijk commentaar op en denken meestal met hun kleine teen. |
|
|
|