|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Gene Zijde is de plaats waar onze geest vandaan komt als we terug de baarmoeder ingaan en waar onze geest terug heengaat als we ons stoffelijk lichaam terug verlaten. Waar is dat nu precies?
Het is een andere dimensie en de vibratie-frequentie ligt er veel hoger dan bij ons. Het is daarom dat we ze niet kunnen waarnemen. Hier op onze aarde kennen we tijd, aan Gene Zijde bestaat dat niet. Eigenlijk duurt ons hele leven op aarde DAAR maar een fractie van wat wij onder een heel leven hier verstaan.
De (licht) wezens die er wonen zijn aktief bezig. Ze studeren, werken, onderzoeken. Dit alles gebeurt uit vrije wil.Angst en verveling, eenzaamheid, jaloezie e.d kennen ze daar absoluut niet. Dat zijn dingen die de mensen uitvinden en zichzelf eigen maken.
Ze crieeëren en scheppen, vinden dingen uit. Er worden op medisch gebied dingen bereikt die ze dan weer op hun beurt op subtiele wijze "doorgeven" aan de mensen hier op aarde.De communicatie onder elkaar verloopt telepathisch al kan er ook gesproken worden, en dit kan dan weer in alle talen van de wereld.
Ook dieren leven aan Gene Zijde. Ze leven daar zonder agressie en angst. Het zijn zuivere, oprechte, onschuldige wezens en ze worden daar ook met respect behandeld en vertroeteld.
Wij (mensen) stellen ons Gene Zijde gewoonlijk voor...ergens hoog boven de wolken. In feite "ligt" Gene Zijde vlak boven de begane grond. Zoals ik al zei is het een andere dimensie. We zitten er ook niet op mooie wolkjes, integendeel..er zijn prachtige landschappen, mooie huizen en gebouwen, ja zelfs concertzalen, bibliotheken (waar o.a. AL onze herinneringen zijn opgetekend), mooie tuinen en kruidenvelden (dienen ook om te experimenteren voor bv geneeskundige medicijnen), noem maar op! De kleuren zijn er zo intens en mooi...ze zijn veel mooier dan dat wij ze kunnen waarnemen..
dit stukje heb ik van internet ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
verwijderd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
verwijderd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 - 23:52 schreef seya@headliner het volgende:Ik denk, dat 'gene zijde' een ander level heeft idd, een andere benaming voor 'dimensie', maar in de huidige tijd een meer begrijpbaar begrip. Ik kan slechts uit eigen waarneming schrijven, omdat ik dat level bijna ooit bereikt heb. In ieder geval flarden van heb mogen ervaren, 'zien'. Het heeft mij een andere visie op het leven gegeven. Waar ik vaak keihard sceptisch was, ben ik nu milder geworden. Het ontkennen heeft geen zin meer. Het overtuigen evenmin. Het is mijn eigen ding. Soms heb ik het gevoel een geschenk gekregen te hebben en de aardse hel daardoor beter aan te kunnen. Wat ik niet begrijp en telkens over nadenk: -waarom mogen mensen dit niet weten?- Waarom worden mensen niet geboren met de wetenschap, dat er een 'gene zijde' bestaat? Althans zoals ik het omschrijf: een gevoel van rust en kalmte, waar geen pilletje tegenop kan. Geen angst, geen zorgen. Alles om je heen, wat liefde is. Ik was onder invloed van morfine en iedereen weet, dat het hallucinaties kan veroorzeken. Maar vreemd is het, dat ik zo weer het gevoel terug kan roepen. Mezelf koester in die liefde en rust. Dat ik eens naar een plek zal gaan, waar ik dat voor altijd mag ervaren en waar ik al mijn geliefden om me heen mag voelen. was dat een bijna dood ervaring? en ik kan me voorstellen dat je niet bang bent voor de dood na deze ervaring.
ik heb zoiets in een droom gehad ik was vroeger zo bang voor de dood, dus om zelf dood te gaan. nu niet lachen, ik droomde dat ik doodgeschoten werd in WO2 en dat voelde als klaarkomen, in mijn droom stond ik weer op en werd wéér doodgeschoten en weer kreeg ik zo'n zalig gevoel en dat gebeurde totaal 7 keer, en nee het was geen natte droom. vanaf die tijd ben ik niet meer bang om dood te gaan. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2008 - 00:19 schreef moha het volgende:[..] was dat een bijna dood ervaring? en ik kan me voorstellen dat je niet bang bent voor de dood na deze ervaring. ik heb zoiets in een droom gehad ik was vroeger zo bang voor de dood, dus om zelf dood te gaan. nu niet lachen, ik droomde dat ik doodgeschoten werd in WO2 en dat voelde als klaarkomen, in mijn droom stond ik weer op en werd wéér doodgeschoten en weer kreeg ik zo'n zalig gevoel en dat gebeurde totaal 7 keer, en nee het was geen natte droom. vanaf die tijd ben ik niet meer bang om dood te gaan.
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik vind het geweldig hoe je het beschrijft ik ben helemaal onder de indruk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zijn er nog meer mensen die hun ervaring met ons willen delen?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2008 - 21:55 schreef draakje het volgende:Ik ga jullie stukken niet herhalen, want dat kost te veel ruimte. Maar jullie hebben gelijk. Er bestaan op ons menselijke niveau 7 dimensies. (Sommige theosofen zeggen 10 of zelfs 12). Alleen kunnen de meeste mensen er geen onderscheid tussen maken. Daarom heb ik eerder gezegd dat er geen hiernamaals bestaat. Alles bestaat tegelijkertijd. ik ben van mening dat er wel een Gene zijde is door mijn ervaringen, en of dat tegelijkertijd is? dat zou heel goed kunnen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar blijven de reacties? Ik ben daar heel benieuwd naar! Ik geloof niet dat heel Nederland al onder zeil is. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 01 juni 2008 - 22:17 schreef draakje het volgende:Ik zal jullie een verhaal vertellen. Geloof het of niet. Ik weet dat het echt gebeurd is. Twintig jaar geleden ging ik naar het verjaardagsfeestje van een vriendin. Onderweg liep de ketting van mijn fiets. Het was gezellig, een paar glaasjes wijn ... Mijn vriendin vond het niet verantwoord om midden in de nacht met een kapotte fiets aan de hand door donker Amsterdam terug naar huis te lopen. Ze vroeg dus of ik wilde blijven slapen. Midden in de nacht moest ik plassen. Ik liep naar de bijkeuken, waar de wc naast was. Ze had drie katten, en die heb ik nog wat brokjes in hun bakje gedaan. Ik heb geplast en liep terug naar de slaapkamer. Die er niet meer was. Ik stapte over de drempel in een gigantische donkere ruimte met aan weerszijden sarcofagen. Heel ver vooruit stond een valkkop op een sokkel. Horus, de zoon van Isis en Osiris, maar dat wist ik toen nog niet. Ik was verlamd van angst. Een mannenstem zei:" O, Isis." Ik ben de trap afgerend en ben met mijn kapotte fietsje bibberend naar huis gelopen. Waarschijnlijk was dir een uittreding. Wie het weet mag het zeggen.
|
|
|
|
draakje
|
|
|
...
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
verwijderd
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 - 20:37 schreef moha het volgende:Gene Zijde is de plaats waar onze geest vandaan komt als we terug de baarmoeder ingaan en waar onze geest terug heengaat als we ons stoffelijk lichaam terug verlaten. Waar is dat nu precies? Het is een andere dimensie en de vibratie-frequentie ligt er veel hoger dan bij ons. Het is daarom dat we ze niet kunnen waarnemen. Hier op onze aarde kennen we tijd, aan Gene Zijde bestaat dat niet. Eigenlijk duurt ons hele leven op aarde DAAR maar een fractie van wat wij onder een heel leven hier verstaan. De (licht) wezens die er wonen zijn aktief bezig. Ze studeren, werken, onderzoeken. Dit alles gebeurt uit vrije wil.Angst en verveling, eenzaamheid, jaloezie e.d kennen ze daar absoluut niet. Dat zijn dingen die de mensen uitvinden en zichzelf eigen maken. Ze crieeëren en scheppen, vinden dingen uit. Er worden op medisch gebied dingen bereikt die ze dan weer op hun beurt op subtiele wijze "doorgeven" aan de mensen hier op aarde.De communicatie onder elkaar verloopt telepathisch al kan er ook gesproken worden, en dit kan dan weer in alle talen van de wereld. Ook dieren leven aan Gene Zijde. Ze leven daar zonder agressie en angst. Het zijn zuivere, oprechte, onschuldige wezens en ze worden daar ook met respect behandeld en vertroeteld. Wij (mensen) stellen ons Gene Zijde gewoonlijk voor...ergens hoog boven de wolken. In feite "ligt" Gene Zijde vlak boven de begane grond. Zoals ik al zei is het een andere dimensie. We zitten er ook niet op mooie wolkjes, integendeel..er zijn prachtige landschappen, mooie huizen en gebouwen, ja zelfs concertzalen, bibliotheken (waar o.a. AL onze herinneringen zijn opgetekend), mooie tuinen en kruidenvelden (dienen ook om te experimenteren voor bv geneeskundige medicijnen), noem maar op! De kleuren zijn er zo intens en mooi...ze zijn veel mooier dan dat wij ze kunnen waarnemen.. dit stukje heb ik van internet ben benieuwd hoe jullie hierover denken. ?
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nee draakje ik ben geen theosofe, dat stukje wat jij quote heb ik van internet gekopieerd. waar jij en seya het over hebben gaat allemaal boven mijn pet, ik heb ontzettend veel meegemaakt op het vlak van entiteiten en zoals ik al eerder schreef ik ben dr nieuwsgierig naar maar tegelijker tijd ook soms bang. ik vertel er pas meer over als we een gesloten subforum hebben. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 15:20 schreef moha het volgende:nee draakje ik ben geen theosofe, dat stukje wat jij quote heb ik van internet gekopieerd. waar jij en seya het over hebben gaat allemaal boven mijn pet, ik heb ontzettend veel meegemaakt op het vlak van entiteiten en zoals ik al eerder schreef ik ben dr nieuwsgierig naar maar tegelijker tijd ook soms bang. ik vertel er pas meer over als we een gesloten subforum hebben. Grapje!
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Twee keer heb ik tijdens meditatie iets meegemaakt. Ik kwam in een stilte die zo zuiver en licht was. Zonder belemmering zonder ballast van wat dan ook, ik had zo'n gelukszalig gevoel dat ik wel altijd wilde vasthouden. Op het moment dat ik me dat realiseerde was het weer weg. Ik heb geen idee hoe lang het geduurd heeft een uur?? of een half uur??? Omdat ik het nog zo graag wil, lukt het me niet meer zo diep te gaan, denk ik. Het was heerlijk vrij,. Ik mediteer nog steeds maar kom niet meer zo diep. Misschien neem ik er niet genoeg tijd voor en moet ik meer loslaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 15:47 schreef draakje het volgende:[..] Dan heb je het waarschijnlijk van een theosofische site gekopieerd. Enne ... boven je pet? Draag je die dan? Ik vind het daar vandaag veel te warm voor. Ik weet niet waar jij woont, maar in Amsterdam is het vies, plakkerig weer. Grapje! ik heb het hiervan gekopieerd http://www.onzegidsen.com/genezijde.htm
Amsterdam ...zucht daar ben ik geboren maar woon nu in Rotterdam waar ik heel vaak werd aangevallen op mijn Amsterdams accent.
btw tis hier ook bloedheet pff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar ben je geboren, moha? In welke buurt? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 15:52 schreef G.R.i het volgende:Twee keer heb ik tijdens meditatie iets meegemaakt. Ik kwam in een stilte die zo zuiver en licht was. Zonder belemmering zonder ballast van wat dan ook, ik had zo'n gelukszalig gevoel dat ik wel altijd wilde vasthouden. Op het moment dat ik me dat realiseerde was het weer weg. Ik heb geen idee hoe lang het geduurd heeft een uur?? of een half uur??? Omdat ik het nog zo graag wil, lukt het me niet meer zo diep te gaan, denk ik. Het was heerlijk vrij,. Ik mediteer nog steeds maar kom niet meer zo diep. Misschien neem moet ik meer loslaten. ...
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 15:52 schreef G.R.i het volgende:Twee keer heb ik tijdens meditatie iets meegemaakt. Ik kwam in een stilte die zo zuiver en licht was. Zonder belemmering zonder ballast van wat dan ook, ik had zo'n gelukszalig gevoel dat ik wel altijd wilde vasthouden. Op het moment dat ik me dat realiseerde was het weer weg. Ik heb geen idee hoe lang het geduurd heeft een uur?? of een half uur??? Omdat ik het nog zo graag wil, lukt het me niet meer zo diep te gaan, denk ik. Het was heerlijk vrij,. Ik mediteer nog steeds maar kom niet meer zo diep. Misschien neem moet ik meer loslaten.
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 15:20 schreef moha het volgende:nee draakje ik ben geen theosofe, dat stukje wat jij quote heb ik van internet gekopieerd. waar jij en seya het over hebben gaat allemaal boven mijn pet, ik heb ontzettend veel meegemaakt op het vlak van entiteiten en zoals ik al eerder schreef ik ben dr nieuwsgierig naar maar tegelijker tijd ook soms bang. ik vertel er pas meer over als we een gesloten subforum hebben. ...
|
|
|
|
draakje
|
|
|
...
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik ben in Amsterdam-Oost geboren vlakbij Beukenplein. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:09 schreef draakje het volgende:[..] Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen. Heb je mijn stukje over Horus gelezen? ja lijkt me een heftige ervaring. kan me voorstellen dat je doodsbang was. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:12 schreef draakje het volgende:Heej Seya, ook weer van de partij? Jouw aanwezigheid geeft mij altijd een heel veilig gevoel. Hai meisje! Fijn dat ik jou dat gevoel mag geven!
Overigens lieverds, als het boven het petje mocht gaan, dan gewoon zeggen he? Want dat zet geen zoden aan de dijk. Ik heb weleens vaker de neiging, omslachtig te schrijven of te vergeten, dat niet iedereen de materie geheel machtig is...Sorry bij deze... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 00:20 schreef seya@headliner het volgende:Nou ik zeg altijd: blijf trouw aan jezelf. Wat jij hebt meegemaakt, gezien of beleefd, dat is voor jou de waarheid. Hoe onverklaarbaar ook. Een ander kan natuurlijk nooit bepalen of je gek bent of fantaseert of misschien hallucinaties had. Dat is ook de reden, dat veel verhalen onder de pet blijven. Mensen zijn op hun hoede, want je wilt niet horen dat men het niet gelooft, terwijl je er zelf bij was en dus overtuigd. Ik heb geen enkele reden aan te nemen, dat mensen zouden liegen over dit soort waarnemingen. Pas als bewezen is, dat die mensen echt gek zijn,neem ik dat aan. Waarschijnlijk komt het natuurlijk, omdat er best vreemde en wonderlijke dingen gebeuren. En dat door de eeuwen heen. Balangrijk is het, om open voor elkaar te staan en naar elkaar te luisteren. En zeker niet alles in twijfel te trekken. Ik
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:23 schreef seya@headliner het volgende:[..] Hai meisje! Fijn dat ik jou dat gevoel mag geven! Overigens lieverds, als het boven het petje mocht gaan, dan gewoon zeggen he? Want dat zet geen zoden aan de dijk. Ik heb weleens vaker de neiging, omslachtig te schrijven of te vergeten, dat niet iedereen de materie geheel machtig is...Sorry bij deze... het zou misschien iets meer te begrijpen zijn als jullie er ook wat uitleg over geven want al die namen en dure woorden zeggen mij niets,mja ik kan me voorstellen dat dat een pak werk is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oh schat, daar woon ik NU vlakbij! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: mijn huis waar ik geb. ben bestaat niet meer ik weet niet of ze alweer nieuwbouw hebben daar maar ik woonde in de Vrolikstraat |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:27 schreef moha het volgende:[..] het zou misschien iets meer te begrijpen zijn als jullie er ook wat uitleg over geven want al die namen en dure woorden zeggen mij niets,mja ik kan me voorstellen dat dat een pak werk is. Vraag maar, moha. Ik weet niet of ik het kan, maar ik zal mijn best doen je vragen te beantwoorden. En dat geldt denk ik ook voor Seya.
We zijn toch op de wereld om mekaar, om mekaar ... te helpen nietwaar. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:27 schreef moha het volgende:[..] het zou misschien iets meer te begrijpen zijn als jullie er ook wat uitleg over geven want al die namen en dure woorden zeggen mij niets,mja ik kan me voorstellen dat dat een pak werk is. Ik zal in ieder geval mijn best gaan doen, geen moeilijke woorden meer te gebruiken. Het spijt me echt. Maar het is goed, dat je het schrijft. En vragen is beter, dan afvragen. Gewoon even op ons vestje spugen, als we het wéér doen! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:39 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ik zal in ieder geval mijn best gaan doen, geen moeilijke woorden meer te gebruiken. Het spijt me echt. Maar het is goed, dat je het schrijft. En vragen is beter, dan afvragen. Gewoon even op ons vestje spugen, als we het wéér doen! ok thx |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:37 schreef moha het volgende:[..] mijn huis waar ik geb. ben bestaat niet meer ik weet niet of ze alweer nieuwbouw hebben daar maar ik woonde in de Vrolikstraat
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:39 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ik zal in ieder geval mijn best gaan doen, geen moeilijke woorden meer te gebruiken. Het spijt me echt. Maar het is goed, dat je het schrijft. En vragen is beter, dan afvragen. Gewoon even op ons vestje spugen, als we het wéér doen! Jullie hebben het constant over kledingstukken. Petjes, vestjes ...
Nogmaals dames, daar is het echt veel te warm voor! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:42 schreef seya@headliner het volgende:[..] Aan de andere kant van de Linnaeusstraat hé, richting Wibautstraat? Mijn eerste gekraakte huisje stond aan het Dapperplein, ik woonde daar twee jaar. Best wel gezellig! ...
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:43 schreef draakje het volgende:[..] Jullie hebben het constant over kledingstukken. Petjes, vestjes ... Nogmaals dames, daar is het echt veel te warm voor!
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:42 schreef seya@headliner het volgende:[..] Aan de andere kant van de Linnaeusstraat hé, richting Wibautstraat? Mijn eerste gekraakte huisje stond aan het Dapperplein, ik woonde daar twee jaar. Best wel gezellig! als ik driekwart de Vrolikstraat uitliep kwam ik idd op de Wibautstr. vlak naast mijn huis zat een avondverkoop ohww wat een her. brengt dat naar boven. en ja het was daar echt een gezellige buurt. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat leuk wij zijn met z'n 3en de A'dam oost meiden daar ben ik wat geweest hoor op de Dappermarkt. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 16:49 schreef seya@headliner het volgende:[..] Mijn dochter en ik krijgen zo weer heimwee, als we weleens een Dappermarktje pikken. Ik had een raar lang huis op de tweede verdieping. Woonkamer, alkoof en slaapkamertje met daarnaast een keukentje. Een halletje met provisiekast en toilet, waarvan de deur op een kier moest blijven met een schot ertussen, anders kon je niet zitten op het toilet. We hadden een voor en achterdeur. Ik keek nooit televisie, want ik zat altijd bij het raam, het was zo gezellig s-avonds op het pleintje met al die horeca en een snackbar. Maar daarentegen...Ik heb nu een huis met drie verdiepingen en woon middenin de natuur, vlabij het strand.. zow he dan woon je nu wel heel lekker.
voor mij is het te ver om ff een dappermarkie te pakken...snik. en wat ik nu af en toe mis is om een lekker plat Amsterdams accent te horen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
...
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Engelen bestaan nog... maar pas je wel op draakje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 17:01 schreef draakje het volgende:Ik heb een fijn huis, maar ben geen stadsmens. Ik verlang naar vrede en rust, en gistermiddag heb ik die weer heel even gevonden in het Oosterpark. Er zat een donkere meneer op een bankje. Hij zag er nogal ellendig uit, dus vroeg ik of ik hem kon helpen. Ik dacht dat hij misschien naar het ziekenhuis moest. Zoals jullie weten, ligt dat aan de andere kant van het park. Hij sprak gebrekkig Engels. Ik ging naast hem zitten. Hij vroeg of ik hem aan een slaapplaats kon helpen. NO WAY natuurlijk. Ik vroeg wat zijn directe behoeften waren. Nou, behalve slapen had hij ontzetttende honger. Ik ben zelf heel erg arm, maar heb hem 10 euro gegeven. Zijn ogen klaarden op, en hij vroeg waar hij ergens een maaltijd kon krijgen. Ik heb hem de weg gewezen en ben doorgelopen. Misschien heeft hij er alcohol of drugs voor gekocht, maar dat moet hij weten. Ik heb geprobeerd zijn leed iets te verzachten. Hij miste drie voortanden ... heb je een goede daad vericht draakje.
Oosterpark ohhhhhhw hou op ik krijg heimwee. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
In het winkelcentrum stond een man met de dakloze krant. Ik kocht er een en die man werd zo boos op me en schreeuwde me na vroeger kreeg ik fooi en kon ik soep kopen en jij geeft me nog geen dubbeltje fooi... ik schrok me wezeloos. dacht goed te d doen om de krant te kopen... Jij helpt die man, ik vind je een engel, maar soms vinden ze het niet genoeg.. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ik had die man wel een extraaatje kunnen geven, maar dacht er niet aan en niet omdat ik rijk ben, want dat ben ik niet, maar honger hoeft ik niet te lijden.
deze vond ik: "Geven vanuit je rijkdom is een fooi, geven vanuit je armoe is een offer"" (=F.Timmerman=) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waarom
|
|
|