|
|
Benito
|
|
|
quote: Wordt er allemaal niet beter op zo he ;-) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: hahahahaha , ja jij wel ja :-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Valt wel mee toch? Sommige mensen sparen postzegels, wij boeken. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 19:21 schreef draakje het volgende:[..] Nee, ik hecht aan mijn boeken. ALs ik het eenmaal heb, wil ik het nooit meer kwijt. Ze hebben bij Blokker ook wel wat anders hoor , gewoon kopen , brulshirt erbij en morgen die citruspers weer terug brengen :-) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ja is alleen zo`n klote baan als je moet of wilt verhuizen, hahahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 19:26 schreef Benito het volgende:[..] Ze hebben bij Blokker ook wel wat anders hoor , gewoon kopen , brulshirt erbij en morgen die citruspers weer terug brengen :-) Daar zit wat in, Benito! Slim bedacht. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
denk niet dat het met kadobonnen lukt;-( |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Natuurlijk wel , je koopt iets met je kadobonnen , dan krijg je een bonnetje en een dag later breng je de troep weer terug en krijg jij je geld terug , staat toch niet op een bon dat je met kadobonnen hebt betaald ;-) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja toevallig wel zag ik vorige week;-(( |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Wat willen ze doen dan , je terugbetalen met kadobonnen ??? :-) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja je hebt gelijk, ga het gewoon proberen, thnx benito, je leest het wel |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ben benieuwd , als we maar niet op het net lezen hoe een boze mevrouw enkele Blokker personeelsleden op de Leyweg heeft mishandeld met een taartschep die zij getracht heeft te retourneren :-) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, want ik ga naar de vlamingstraat, hahahahahahaha |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
euhmmmm, er zijn er nog veel meer hier, anders leidschenhage, bogaart, voorburg:-P |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
mooi fietstochtje; brood meenemen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 19:12 schreef draakje het volgende:[..] Haha, doe jij ook mee met de Nipo-enquetes? Ik ook, ik ga alleen voor de bonnen van Bol.com. Ben leesverslaafd. Wat is Nipo-enquete? wil je een link hier plaatsen voor mij? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
bij 66 pnten krijg je een blokkerbon van 10 pleuro, en benito weet wel wat je krijgt bij bol.com |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
graag gedaan, ik hoop dat je er uit komt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: niet echt nee, wie wat hoe waar? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
staat er niet ergens aanmelden??? ik kijk wel ffies, en er zin nog veel meer van dat soort sites, er is er ook 1, krijg je irisbonnen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik heb ff gekeken moha, maar het kan alleen als een ander je aanmeld...... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok dit snap ik maar waar vind ik dat progr. wat ik moet installeren? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat heb je daarvoor nodig? of kan jij mij niet aanmelden? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ga ff kijken, anders moet je ff bellen, moest ik ook doen, omdat ik een pc heb zonder disketteding |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ik kan je wel aanmelden, maar dan heb ik iig je emailadres nodig, mss kan dat via boudewijn??? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
oops on topic, voetbal begint, hahahahahaha |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ben af en toe ff kijken hoor, maar ik kom regelmatig hier lezen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ok thx yvonne ik ga die linken ff bekijken.
en ik vind het prima als boudewijn mijn emailadres aan jou wil sturen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik heb jou vraag ook al gelezen bij vragen aan boudewijn, topidee!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja dan hoeft alles niet steeds via Boudewijn te gaan, als we bv mailadressen willen uitwisselen nu maar hopen dat het kan |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja zou wel lekker zijn, dan kan ik je zo opgeven;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heb net weer een enquete gedaan. 22 puntjes ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hey, zo ff mail nakijken, maar ik had er vrijdag 1, via een link ipv de gebruikelijke |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 22:55 schreef yvonne het volgende:hey, zo ff mail nakijken, maar ik had er vrijdag 1, via een link ipv de gebruikelijke Ja, ik ook, maar ik viel buiten de doelgroep. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Was te oud denk ik, want zodra ik mijn leeftijd had opgegeven kreeg ik een vriendelijk bedankje voor de genomen moeite. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik weet het niet eens meer van vrijdag, hahaha, maar nu geen mail, mss morgen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 22:58 schreef draakje het volgende:Was te oud denk ik, want zodra ik mijn leeftijd had opgegeven kreeg ik een vriendelijk bedankje voor de genomen moeite. Het ging over geldzaken. Alsof mensen boven de 50 geen geldzaken meer hebben. Je krijgt pas AOW met 65 hoor, stomme NIPO! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ben 49, dus zal wel wat verdiend hebben;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan zit jij in dezelfde leeftijdsgroep als ik, 49 - 54. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heb jij hotmail yvonne? anders stuur ik je mijn goeie mailadres via hotmail dan maak ik hier wel mijn hotmailadres bekend ik zit daar toch amper op |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja heb ik , en ik zit er ook amper op, hahahahahahahaha, , was een instinker voor nl;-) helaas, ze trapten er niet in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kan ik daarheen mijn echte mail adres sturen? |
|
|
|