|
|
yvonne
|
|
|
zal de tv eens aanzetten;P |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
1-0 voor allebei geloof ik |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
Rusland 2 - 0 Zweden 24' Roman Pavlyuchenko 52' Andrei Arshavin 11' Andreas Isaksson 51' Johan Elmander
--------------------------------------------------------------------------------
Griekenland 1 - 0 Spanje 34' Giorgios Karagounis 42' Angelos Charisteas 41' Daniel Güiza 45' Álvaro Arbeloa |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
O, waarom gaat Zweden dan verliezen? Ze moeten nog ruim een half uur spelen. Niet zo somber, Jacq! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zitten een paar gele kaarten bij |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nu moet nederland tegen rusland zaterdag als ze winnen |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
t loopt gewoon niet hij is gebleseerd hellup |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ga al, ta tu ta tu ta tu................. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
rusland |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja nou niet echt hoor mijn moppie gaat eruit |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ibrahimovic wil wel maar kan niet kus terug moppie |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou tegen Rusland dus. Ik heb een oranje outfit, lol en sta zaterdag geheel in stijl in de stad. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik ga lekker steengrillen met vrienden hier thuis en daarna lekker samen de wedstrijd kijken. En nu maar hopen dat we winnen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 12:51 schreef Caroline het volgende:Nou tegen Rusland dus. Ik heb een oranje outfit, lol en sta zaterdag geheel in stijl in de stad. Ik heb een oranje cowboyhoed en een brulshirt en zit zaterdag geheel in stijl op de bank. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 13:00 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb een oranje cowboyhoed en een brulshirt en zit zaterdag geheel in stijl op de bank. Joh, in Amsterdam moet het helemaal leuk zijn lekker de stad in te gaan. Trommel een paar mensen op en ga lekker feesten. Echt dat is zo anders dan thuis voor de buis! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 13:05 schreef Caroline het volgende:[..] Joh, in Amsterdam moet het helemaal leuk zijn lekker de stad in te gaan. Trommel een paar mensen op en ga lekker feesten. Echt dat is zo anders dan thuis voor de buis! Ik ben nogal bang in grote mensenmenigten. Misschien ga ik na de wedstrijd nog even naar de kroeg op de hoek. Verder ben ik ook niet zo´n feestbeest. D.w.z. ik ben meer een waarnemer dan een deelnemer. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ok. Ik vind mensenkijken ook altijd leuk. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En nu ga ik.........vakantiegeld uitgeven!!! Latersssssssss allemaal. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Niet te veel he !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou de jurk die ik mooi vond was bijna 600 maar ik overleg netjes met vriendjelief. Heb hem niet impulsief gekocht. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
LAUSANNE - Spelers en staf van het Nederlands elftal hebben donderdag aangeslagen gereageerd op het overlijden van Anissa, het woensdag te vroeg geboren dochterje van Khalid Boulahrouz en zijn vrouw Sabia.
Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.
update:
Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.
Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd. Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik wens de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en het grote verlies |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Jeetje, ja ik las al dat hij halverwege de training wegging. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Duitsland door. Het kan dus nog steeds, Jacq!!! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
yess duitsland is door jeah |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik heb het ff vrij druk dus als ik jullie niet meer spreek voor morgen............een hele fijne voetbalavond!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
turkije is door dus das goed nieuws turkije - duitsland hup ballack hup |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
jaa, ik ging vroeg slapen, had geen zin om de verlenging uit te zitten en ja hoor, getoeter alom, dus ik wist al genoeg, maar ja met penalty schoppen is geen winnen vind ik |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
"Twintig minuten, alles is nog mogelijk" zegt die verslaggever...Zucht...kreun...1/0 |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: draakje, heb jij email van Moha? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nee izz draakje heeft geen email van mij hoezo |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dan kon jij dat van mij geven,lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
helaas pindakaas izz, maar vind jij Hiddink ook een landverrader? bloedzuiger moet die russen indammen pff |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik kan niet tegen verlengingen, penalty's enzovoorts. Eigenlijk ben ik veels te nerveua voor voetbal zowiezo. Krijg er echt de zenuwen van. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ben geen fan van voetbal hoewel het van kindsaan erin gegoten werd, maar als ned. speelt kijk ik wel normaal |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ben ook aan het kijken hoor, spannendddddd |
|
|
|