|
|
seya@headliner
|
|
|
Waarschijnlijk heb ik het heel druk vandaag, dus tot vanavond!
@Seya |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Nou Seya, dat is pas een goede morgen; Voor mij is het ook een goede morgen, want ik heb beter geslapen dan gister-nacht en het belangrijkste: mijn rugpijn trekt langzaam weg. De zon schijnt, weer een nieuwe week, het kan niet op....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Goedemorgen seya, wat een aardig gebaartje, dat is vrolijk je computer aanzetten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 08:46 schreef G.R.i het volgende:Nou Seya, dat is pas een goede morgen; Voor mij is het ook een goede morgen, want ik heb beter geslapen dan gister-nacht en het belangrijkste: mijn rugpijn trekt langzaam weg. De zon schijnt, weer een nieuwe week, het kan niet op.... hartstikke goed joh ik weet hoe erg rugpijn is ik hoop voor je dat het snel helemaal weg is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2008 - 08:46 schreef G.R.i het volgende:Nou Seya, dat is pas een goede morgen; Voor mij is het ook een goede morgen, want ik heb beter geslapen dan gister-nacht en het belangrijkste: mijn rugpijn trekt langzaam weg. De zon schijnt, weer een nieuwe week, het kan niet op.... Heb je niet zo´n elektrisch warmtekussentje of desnoods een elektrische deken? Dat helpt fantastisch tegen rugpijn! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Is bijna over!..idd warmhouden en oefeningen helpt;.... Leuk dat plaatje zo'n kat hebben we ook gehad GRIJSJE |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
hey draakje. Moha, GRi ken ik nog nieh, aangenaam mijn naam is Xanne. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey hey gezellig dat je er bij bent. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Morgen!! Even snel lezen voor het werk |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nou, snel, whahaha, seya en ik zijn tot 2 uur bezig geweest geloof ik |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja lees het hier en daar. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Gelukkig. Dan ben je er weer vroeg bij. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja ik ben een nachtmens, slaap overdag ffies en de rest op sites, dese kon ik al, maar ik was eert mod bij een ander, dus was daar meer bezig, heb nu weinig meer te doen daar, dus kom ik hier vaker |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
lolz, ik zie nu pas hoe weinig ik heb geslapen heb, gezien de tijden tussen de posts van vannacht en nu........ |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Yvonne, nog een beetje slaapdronken? Je slaapt veel te weinig; zorg je wel goed voor jezelf? Wat heb jij en Seya vannacht veel gedaan! Geweldig...Goede morgen iedereen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik heb net wat geslapen G.R.i, en de hele morgen ff in de zon gezeten, dus ik zorg wel redelijk voormezelf. thanxxxxxxxxx |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
huh yvonne geen mod meer? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hier was ik helaas geen mod, nergens meer;-((( |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
yvonne ik zal hier niets vragen erover maar wat raar |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja vind ik ook, maar gaat goed zo, kan ik zo de zon nog ff in;p |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
yvonne via andere ff ant gemaild |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
oke, ik lees m ffies, en dan ga ik nog even de zon in |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Yvonne, jij woont toch in Den Haag? Ken jij boekhandel Paagman? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja, die zit op de herengracht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Die hebben voorleesmiddagen voor kinderen. Weet jij daar iets van? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, staat het niet op de site van hun, of bij het haagse nieuws, www.rtvwest.nl |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ooow. Via mijn uitgever bereikte mij het verzoek of ik bij ze wil komen voorlezen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
vreemd ik heb al gegoogeld, en op de site gekeken, maar kan er niets over terugvinden;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 19:55 schreef yvonne het volgende:vreemd ik heb al gegoogeld, en op de site gekeken, maar kan er niets over terugvinden;-( Nee, ik had ook al op Google gekeken. Daarom dacht ik: ik vraag het nog even aan jou. Nou ja, het zal wel kloppen. Ze zullen er misschien nu pas mee gaan beginnen. Thanks iig. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
yvonne ik heb nog geen mail gehad van die aanmelding kan het een paar dagen duren? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja dat kan moha, echt als ik wat heb, stuur ik het door, anders zoek ik zo het telefoonnummer ff op.. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
een hele goede morgen iedereen, wel vroeg, maar ja, kan er niets aan doen, als de rest straks wakker is, slaap ik mss alweer, hahahahahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
thanx seya, ik heb m ff gepikt;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
voor iedereen een hele goedemorgen !! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
môgge, wat een pokke weer |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik was drijfnat met schappies doen;-(((( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Goeiemoggul. Ik denk dat het vandaag weer is voor mijn cape. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
moggelllll, denk dat het tijd is om mijn bedje op te zoeken, was er om 4 uur al weer uit;-((((((((((((((((((((( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 10:50 schreef yvonne het volgende:moggelllll, denk dat het tijd is om mijn bedje op te zoeken, was er om 4 uur al weer uit;-((((((((((((((((((((( Leuk hoor! Ik kom en jij gaat meteen weer weg. Snik. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
yepss, 9 uur, en om 8 uur was ik bij de supermarkt, dus ik heb alles al gehad, ook al afgewassen, en gestofzuigd, was draaien doe ik straks wel.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
So zeg, dat is goed werk! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja, wat wil je, om 4 uur `s nachts is er weinig te beleven op het net, dus dan maar huishouderen |
|
|
|