|
|
seya@headliner
|
|
|
Even nog: Dit was het nestje, dat rode kopje was Lapje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
seya, wat erg voor je, ik leef en huil met je mee. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
gelukkig dat je de foto`s nog hebt, wat een scheetje |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Weet meissie, jij en je gezin hebben haar 2 gelukkige jaren gegeven. Veel meer dan ze in de natuur had gehad dan was ze ws geen 3 maanden geworden. Door goed voer goede verzorging en veel liefde heeft ze toch 2 jaar bij jullie gelukkig mogen zijn. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ben net thuis en lees over het katje van je Seja; wat erg is dat; Ieder diertje is toch je vriendje, je hecht je enorm aan zo'n donzig dondersteentje. Mooi poesje, lijkt op onze lapjeskat "Lucy" Je wist vast wel dat lapjeskatten altijd poezen zijn; Veel sterkte voor jou en de jouwen. Kopje van onze "Lucy". |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Pff mijn katjes snappen er ook niks meer van, je kan ze ook teveel knuffen blijkbaar. Ze hebben onderdak gezocht in de slaapkamer. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mijn gedachten gaan naar Seya en haar verlies, als je het niet erg vindt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mijn gedachten gaan nog steeds naar seya en haar verlies. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Zo is het Moha. We denken aan Seya en lapje. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 23:05 schreef Caroline het volgende:[..] Heb jij je diertjes niet bijna doodgeknuffeld naar dat verhaal van Seya? Die van mij liggen ver weg, ze zijn het beu. ik heb ff een topic voor Seya geopend ik weet wat ze door maakt ik vecht hier tegen mijn tranen. mijn honden liggen lief te slapen dus ik maak ze maar niet wakker straks is het weer knuffeltijd. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 23:08 schreef moha het volgende:[..] ik heb ff een topic voor Seya geopend ik weet wat ze door maakt ik vecht hier tegen mijn tranen. mijn honden liggen lief te slapen dus ik maak ze maar niet wakker straks is het weer knuffeltijd. Dat had ik al op het andere forum gedaan omdat ik dacht dat het meer op zijn plek was. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 23:10 schreef Caroline het volgende:[..] Dat had ik al op het andere forum gedaan omdat ik dacht dat het meer op zijn plek was. welk forum? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
shit kan jij het nog weghalen nee zeker??? ik bedoel mijn topic he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wil je dat? Het is toch een mooi gebaar ook op dit forum? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
is het niet een beetje dubbelop? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Als je wilt haal ik het weg maar ik denk dat het een mooi gebaar is |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En nee niet dubbelop, hier zitten andere mensen dan daar. Het gaat erom dat Seya kracht krijgt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heb je gelijk in ja laat maar dan. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Bij deze ook mijn reactie op je topic |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb even terug gelezen, snap niet alles (blijkbaar hebben enkele van jullie onderling prive contact?!?) maar dat lijkt me niet iets om hier over te posten.
Ik heb Caroline moderator toegang gegeven (iets wat er op lijkt tenminste want met een echt uitgebreid moderator systeem ben ik nog bezig) en zij en ik zijn de enige personen hier die berichten kunnen aanpassen. In zo'n geval zal er ALTIJD onderaan staan iets van 'laatst aangepast door xxxx'.
Ik ben de enige die complete posts en topics kan verwijderen zodat je er niets meer van kunt zien! Dit ga ik in deze thread zodadelijk ook doen over de prive dingen en andere offtopic discussies en ruzies...
Ik zal zaterdag aanpassen dat je je nickname niet meer kunt aanpassen (zoals elk ander forum ook zo hanteert) dus wees niet te laat met het voor de laatste keer aanpassen!
En Seya, sterkte met lapje! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik ben trouwens ook de enige die iemand een ban kan geven en dat heb ik niet meer hoeven doen sinds de gouden kooi afgelopen is! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik hou het bij mijn eigen naam boudewijn, sommige dachten al dat ik hier mod was, hahahahha |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 - 01:11 schreef Boudewijn het volgende:ik ben trouwens ook de enige die iemand een ban kan geven en dat heb ik niet meer hoeven doen sinds de gouden kooi afgelopen is! ik kom hier nu ook veel vaker, omdat de sfeer beter is, en de "of-topic"dingen die er nu zijn, dat maakt het wat relaxter |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 - 01:10 schreef Boudewijn het volgende:Ik heb even terug gelezen, snap niet alles (blijkbaar hebben enkele van jullie onderling prive contact?!?) maar dat lijkt me niet iets om hier over te posten. Ik heb Caroline moderator toegang gegeven (iets wat er op lijkt tenminste want met een echt uitgebreid moderator systeem ben ik nog bezig) en zij en ik zijn de enige personen hier die berichten kunnen aanpassen. In zo'n geval zal er ALTIJD onderaan staan iets van 'laatst aangepast door xxxx'. Ik ben de enige die complete posts en topics kan verwijderen zodat je er niets meer van kunt zien! Dit ga ik in deze thread zodadelijk ook doen over de prive dingen en andere offtopic discussies en ruzies... Ik zal zaterdag aanpassen dat je je nickname niet meer kunt aanpassen (zoals elk ander forum ook zo hanteert) dus wees niet te laat met het voor de laatste keer aanpassen!En Seya, sterkte met lapje! Je hebt gelijk en ja, ik werd in zeer persoonlijke zaken ineens een hoofdrol zoals bv het verpleeghuis van de vader van draakje. Ik laat dat nu achter me en wat mij betreft mag je de posten verijderen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En hoe dikwijls ik het ook zeg en me soms moet verdedigen ik kan hier alleen editten. Ik kan geen toegang verlenen, geen mensen bannen alleen posten aanpassen als ze te ver gaan. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 - 01:18 schreef Caroline het volgende:En hoe dikwijls ik het ook zeg en me soms moet verdedigen ik kan hier alleen editten. Ik kan geen toegang verlenen, geen mensen bannen alleen posten aanpassen als ze te ver gaan. dan is me nu de werking van het forum duidelijk, en wie de mod is en boudewijn de beheerder, hehe, heeft lang geduurd;-) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zijn nog weinig pagina`s over nu-), beter zo denk ik, luitjes ik ga naar mijn mandje toe, ik zie jullie morgen weer, welterusten voor straks |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 - 01:22 schreef yvonne het volgende:[..] dan is me nu de werking van het forum duidelijk, en wie de mod is en boudewijn de beheerder, hehe, heeft lang geduurd;-) ik voor de volledigheid, ik ben de enige eigenaar van headliner.nl en dus ook van dit forum en tevens programmeer ik alles ook zelf (en dus ook dit forum) dus een ruzie over wie wat gemaakt heeft etc zal hier niet kunnen ontstaan en iedereen die anders beweert, die liegt :) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
vandaar dat het soms een tijdje duurd voor je antwoord geeft want dat is knap veel werk Boudewijn ik neem mijn petje voor je af hoor |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 - 01:30 schreef moha het volgende:vandaar dat het soms een tijdje duurd voor je antwoord geeft want dat is knap veel werk Boudewijn ik neem mijn petje voor je af hoor [ afbeelding ] en dit is nog maar een subforum. Headliner is zo groot en ik vind het een eer hier te mogen 'werken" en deelnemen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
goedemorgen alweer!! en een fijne dag iedereen, en ben jij de nacht een beetje doorgekomen seya??????? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
verwijderd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
seya, ik weet het, het blijft je bij, mijn kat is op 23 februari overleden, en nog denk ik af en toe dat ik m zie, dus dat is niet gek hoor! ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt.
en ook ik ben best wel privè, maar alleen op het forum, ik korte tijd heb ik best al veel verteld, en dat boeit me ook niet, zo leren de mensen me kennen, maar vannacht dacht ik wel ffies van zo, dat gaat best wel ver, maar alles is opgelost, en het topic opgeschoond.
ik ga nu ff sbel flappen tappen en schappies doen, ben er laters weer. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 - 07:29 schreef yvonne het volgende:seya, ik weet het, het blijft je bij, mijn kat is op 23 februari overleden, en nog denk ik af en toe dat ik m zie, dus dat is niet gek hoor! ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt. en ook ik ben best wel privè, maar alleen op het forum, ik korte tijd heb ik best al veel verteld, en dat boeit me ook niet, zo leren de mensen me kennen, maar vannacht dacht ik wel ffies van zo, dat gaat best wel ver, maar alles is opgelost, en het topic opgeschoond. ik ga nu ff sbel flappen tappen en schappies doen, ben er laters weer.
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
goedenmorgen lieverds xxxxxxxxx |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Goedemorgen allemaal. bedankt Boudewijn, fijn dat het allemaal is weg gehaald. het ging mij allemaal net iets te ver. Over een verpleeghuis van draakjes vader heb ik niets mee gekregen. maar ik ben dankbaar dat je het hebt aangepast. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
de plicht roept, tot vanavond allemaal een fijne ( werk) dag. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
seya, gezellig, ik ben ook alleen het weekend, dus we gaan ervoor, ff afleiding voor je!!!!! ik hoef nu tot maandag niet de deur uit, ppffff alles in huis, schappies naar mijn ex gebracht, ga zo wel ff slapen, want het was laat vannacht en ik was er alweer vroeg uit, maar alles wat ik overdag slaap, kan ik `s nachts wakker blijven, en ik heb toch problemen met `s nachts slapen na een inbraak vorig jaar, waar ik oog in oog stond met een inbreker in de kamer;-( en je hebt gelijk, alles is opgeschoond, en de oplossing, tsja, dat moet maar per mail, en niet op een forum;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
haha ik keek voetbal en blijkbaar veel gemist hier gelukkig opgeschoont en blijf ik er vrij van goedenmorgen all xxxx |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
was vannacht laat jacq, uurtje of 1, maar idd, je bent er vrij van gebleven |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: leuke foto's!
dit is een foto van 1 van mijn honden:
wie heeft er nog meer dieren foto's? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ow wauw wat ik heerlijke hond! O yes ik heb heel veel dieren foto's van dat stelletje alhier. Zal straks eens even kijken! Ben nu bezig voor de katten het terras leuker te maken met gras en plantjes, die ze dan vanuit huis kunnen zien. Zal zo daar ook foto's van maken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Hier mijn 4 kanjers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ohw wat een koppie wat voor ras is dat Boudewijn? |
|
|
|