|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: wat?? ohw je naam, ja ik las zoiets gisteren in de gauwigheid, zal straks ff teruglezen, is het zeker gerry?? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
geerie las ik net , draakje schreef dat, ja de uitleg van jou gad ik al gelezen, zeg de letters achter elkaar en je hebt m:-) |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
ja dat klopt, slecht nickn. maar ik wist even geen andere. Ik heb sind kort deze pc en nog korter internet; ik snap er nog weinig van; kan het een en ander opzoeken en hier lezen en af en toe reageren. maar ik kan het nog bijleren; tenslotte is de mens nooit te oud om te leren.. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
o, nee Gerry is de juiste |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: gisteren verbale klap van mijn kids gehad, dus je weet het, net 3 uurtjes slaap weg,en het hart in de keel. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Meid wat vervelend, het hangt in de lucht lijkt; Nou diep ademhalen, nieuw dag, nieuwe kansen. Maar het belangrijkste is dat je uitgerust moet zijn; beter voor jou, beter voor je kids; Komt allemaal goed..... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ja telkens weer. maar niks zo ondankbaar als een kind, en ik kan het weten, want ben er zelf ook 1 van mijn moeder! ( lol ) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ga even de honden doen. staan weer op klappen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
in plaats van goedemorgen welterusten all, en tot morgen en nog veel plezier |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
thanx draakje, jij ook voor straks, en ik wacht nog ff op antwoord van boudewijn, en dan ben ik echt pleitos xxxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nou, dat antwoord zal ik wel per mail krijgen, die is nu zeker aan het zoeken, hahahahahaha, dus ik ga nu echt, tot morgen again |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ben steeds remi alleen op de wereld |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: dan ben ik je aapie wel |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
heyy jacq, brb, ff de mail doen xxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Goedenmorgen maatjes ben werken tot latersssssssssssssssssssssssssssss en euh duitsland mag van mij winnen maar ai ai spanje is ook goed en mijn duitsland is achterin vaak aan het rommelen dus word zweten maar denk een mooie finale |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
goedemorgen yvonne en jacqueline |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
goedemorgen yvonne, jacqueline en johan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Goh, wat is het hier rustig; is iedereen met/op vakantie of naar de TT....????? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, zat ff aan de andere kant, en ga nu slapie doen;-) |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
goedemiddag allemaal, ik moet nu weer boodschappen gaan doen, maar hoop in de loop van de middag present te zijn. tot strakjes |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
wel nr trekken ivm wachttijd, anders wordt het dringen!!!!.... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
daarom doe ik nooit booodschappen op zaterdag;-) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben er, ik was er, ik ben hier geweest, fijne avond allemaal |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
thanx, jij ook, als je dit nog leest;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou zeg, jij geeft het ook snel op. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
goedenmorgen moppies xxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
mogellllllllll jacq xxxx, kwam je net ook al ergens tegen, hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Goede morgen luitjes; heb vanmorgen flinke wandeling gemaakt van 1-1/2 uur, heerlijk!! Lekker uitwaaien, mijn man stapt flink door, dus ik had de tong op de schoen hangen. Vanmiddag familie-pick-nick; die zich steeds uitbreidt broers en zussen, kinderen, kleinkinderen, honden, katten etc..... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hoi Draakje, het is rustig de laatste dagen, we missen enkele pers.??? |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
goedemorgen en welterusten, oftewel, ik ga ff plat |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Netty, en ze heeft daar zo erg lief op gereageerd, quote: vandaag was het brian en amanda's eerste fandag, oh dat was een superdag, alles zo goed georganiseerd ben er nog stil van, echt de volgende fandag is in friesland en dan Arnhem en de andere weet ik nog niet====== dit is een stukje uit haar antwoord, op mijn mail. wat een schat is dat toch. ik wist al dat het een prachtmens is, en nu dit. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
zo das zeker lief. tenslotte kent ze je helemaal niet. nou top, het zijn ook echt fijne mensen volgens mij, al wat ik gezien heb? geweldig. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, Moha en Grote Voet en Seya natuurlijk. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ja ik vind het erg jammer, ik hoop dat het goed met ze gaat vooral Seya en katjes? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2008 - 12:00 schreef G.R.i het volgende:Ja ik vind het erg jammer, ik hoop dat het goed met ze gaat vooral Seya en katjes? Ja, dat hoop ik ook. Maar ik weet zeker dat de katjes bij Seya in goede handen zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2008 - 12:00 schreef G.R.i het volgende:Ja ik vind het erg jammer, ik hoop dat het goed met ze gaat vooral Seya en katjes? Mwah ... |
|
|
|