|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nee bij de Tros op zaterdagmorgen met....tja geheugen???!! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
klopt, was echt leuk, ja vroeger waren er leuke programma`s.....nieuw topic, wie kent ze nog;-))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee klopt seya, was met geluiden, je hebt gelijk, ik was in de war |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, daar was dit een parodie op. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dan doen we weer 100 gulden in de pot en dan laten we het geluid nog één keer horen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En steeds die zoemer ertussendoor. Ik denk dat ik weer in een deuk lig als ik het weer hoor. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja, en het was nog moeilijk ook |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja we moeten de tijd tot september door zien te komen hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Jullie hebben gelijk. Geen ja geen nee werd gedaan door die kleine van Walden en Muyselaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
komen we toch wel??? steeds nieuwe topics verzinnen oude tv serie`s een topic waar je geen ja of nee mag gebruiken, dan ben je 10 minuten af dit topic is leuk, ja ik ken ernog wel meer, maar die zij net aangemaakt op een ander forum, o nee, pc weetjes, is ook een leuke, weet ik veel van, en mss anderen ook, ( weet ik wel zeker), en zo kunnen we elkaar helpen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
geen ja en geen nee was toch met halsema en die andere, gerard cox?? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik moet hier zo om lachen, want mijn ouders zaten elke zondagmiddag klaar voor een Avro programma van ene Herman en nog wat. En ooit kreeg mijn moeder me zo gek die radio uitzending live bij te wonen. Ik keek mijn ogen uit. Was in Hilversum in een wit gebouwtje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, die maakten de parodie. Maar het was een echt programma. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:19 schreef seya@headliner het volgende:Ik moet hier zo om lachen, want mijn ouders zaten elke zondagmiddag klaar voor een Avro programma van ene Herman en nog wat. En ooit kreeg mijn moeder me zo gek die radio uitzending live bij te wonen. Ik keek mijn ogen uit. Was in Hilversum in een wit gebouwtje Herman Emmink. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
O ja pc topic is leuk hoor, maar vooral ook voor mensen die iets niet weten en daar ineens iets van leren |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
pffff, ik word oud, ik weet het niet meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: He? die was toch? Tenminste dat dacht ik toch? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee hoor. Volgens mijn moeder niet. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
en luisterden jullie ook naar die gedichten van v Veen? En het Zwarte Gat? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nu heb ik tv op mijn kamer, toen lag ik in het donker naar de radio te luisteren |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:22 schreef seya@headliner het volgende:en luisterden jullie ook naar die gedichten van v Veen? En het Zwarte Gat? Wat dacht je? Voor Candlelight bleef ik thuis! Ik lag in een deuk om die gedichten. Als het maar rijmde jongens. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Met het oog op morgen: Gute nacht freunden... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, radio luisteren deden we nooit, en tv waren we erg laat mee, pas met pipo de clown of zo, en floris heb ik gezien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Die LP heb ik ook ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
en zo'n advertentieprogramma: ik zoek dat bordje dan is mijn servies weer compleet haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar ben je nou? Ik hou van jou. Ik blijf je trouw Wanneer word jij mijn vrouw? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Televisie zag ik eerst bij de buren, tot de meester zei dat De Verrekijker toch wel leerzaam was. Toen kwam er zo;n ding, ik was gehypnotiseerd! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: dat was zeker heeeeeeel vroeger;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En Dappere Dodo, en Vrouwtje Theelepel. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik kan je niet missen, zat vanmorgen te vissen, dacht steeds aan jou, waar ben je toch mijn lieve vrouw ! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik denk dat wij in 1966 tv kregen of zo |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zwiebertje, en tita tovenaar |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, dat was het niveau van de gedichten van Jan van Veen van Candlelight. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Rikkie en Slingertje ("Blijf met je poten op de grond!") Slingertje was een varkentje met een krulstaart, waardoor hij kon vliegen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer!? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dit is al jaren 70. Wij kregen tv in 1960. We waren een van de eersten, en op woensdagmiddag kwamen alle kinderen uit de buurt bij ons kijken. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
en dan die serie, oja hukklebery finn en het kleine huis op de prairie |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
en de Gouden Stuiver met Ria Bremer (een buurvrouw van mijn zus) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:29 schreef draakje het volgende:[..] Dit is al jaren 70. Wij kregen tv in 1960. We waren een van de eersten, en op woensdagmiddag kwamen alle kinderen uit de buurt bij ons kijken. waren we toch nog vroeg bij ons |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: oja was ook leuk, en mies met 1 van de 8 |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Rennnnnnn jeeeeeeeeee Rooooooooooooooooot!!!!!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik keek daar al niet meer naar, toen was ik al puber. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: martin brozius...... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Het meeste heb ik toch gelachen om de eerste vlieg hem erin, rijdt hem erin ofzoiets. Wat heb ik daar om gelachen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ga ook slapen, dames. Tot morgen! Seya, sterkte met je katje. Probeer iemand anders te ritselen. |
|
|
|