|
|
yvonne
|
|
|
slaap lekker draakje en tot morgen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
En een sketch van Joop Doderer op oudjaarsavond, van Engelse origine. Waar hij de butler speelde die steeds dronkener werd! Kan me er zo weer om bescheuren |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:32 schreef seya@headliner het volgende:Het meeste heb ik toch gelachen om de eerste vlieg hem erin, rijdt hem erin ofzoiets. Wat heb ik daar om gelachen dat was in het begin leuk, maar nu ook niet meer |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:33 schreef draakje het volgende:Ik ga ook slapen, dames. Tot morgen! Seya, sterkte met je katje. Probeer iemand anders te ritselen. Trusten meis, ik kan niemand anders ritselen. Ik moet weg! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
oja die ken ik ook nog wel, joop doderer, was idd van de gekke, vroeger kon je om andre van duin ook zo lachen, zeker met corry van gorp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Okee Yvonne, zullen we speltopics maken? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja leuk!!!! is weer eens wat anders er bij, dgk is toch voorbij, en wat je al schreef, tot sept. moet de site toch blijven draaien.... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Zo is dat, ik vond dat pc topic wel wat En misschien een tv en radioprogramma topic van de jaren 60 tot 80? We kunnen ook iets met alfabet doen. Jij had goede ideeën! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
dat tv topic met YT fragmenten, moeten ze zoeken |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
En iets voor de heren alhier, waar ze veel van denken te weten |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
pc topic, daar weet iedereen wel iets van of heeft er vragen over, ( kom maar op)
dat tv en radio topic is ook leuk, zeker van die tijd,
met het alfabet kan je veel naten op, steden, landen, artiesten, tsja zoveel
gezondheidsplein, ja niet die naam, maar zo iets
iets over grappig nieuws
leuke filpmjes
wat vind je leuk om naar te kijken op tv
wat "haat'je op tv
kookhoek |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
We doen het gewoon toch? Als het niet mag horen we het wel! Doe jij de eerste! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
voetbal dus
andere sporten, de animo daarvoor lezen we wel, tenminste jij, jij maakt de topics
wat voor luchtjes houden de mannen van/ ( kan ook bij algemene topics)
huishoudtips |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 - 00:45 schreef seya@headliner het volgende:We doen het gewoon toch? Als het niet mag horen we het wel! Doe jij de eerste! lol, ik zag net ergens staan open nieuw topic, kan m ff niet vinden, brb, moet het zelf vinden |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ook goedenavond, ben net weer wakker;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Jij bent een heel onregelmatige slaper hè? Komt dat door je ziekte? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja ik slaap in gedeeltes, komt ook doordat ik niet langer als 4 uur op 1 oor kan liggen, ( verbrand) en als ik me dan omdraai, kan ik niet meer slapen, en dan de reuma, en het hoesten;-( maar zo gaat het ook hoor;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ben je echt verbrand of heb je te lang in de zon gezeten? Ja sorry, ik weet niets van jou en ben heel nieuwsgierig van aard. Als je het naar vindt, moet je het zeggen hoor. Dat van die reuma wist ik, maar het hoesten weer niet.
Ik ben zelf een slechte slaper. Het duurt soms uren voor ik in slaap val en ik word ´s nachts ook vaak wakker. Maar als ik overdag ga slapen kan ik ´s nachts weer niet slapen, dus blijf ik overdag altijd maar wakker. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
echt verbrand derder graads, en drie weken mee doorgelopen, stak een peuk aan en mijn haar vloog in de fik....hoesten komt door roken en bronchitus;-(
ik heb slaapillen en valium, dus ik slaap altijd wel, gelukkig meestal `s nachts meer als overdag, dan kan het wel eens 6 uur achter elkaar zijn, maar dan moet ik echt kapot moe zijn |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar ben je niet bang dat je steeds meer van dat spul nodig hebt om in slaap te komen? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, ik slik het al 20 jaar en blijf hetzelfde aantal slikken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat is idd bemoedigend. Heb je het wel eens geprobeerd af te bouwen of durf je dat niet? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, dat durf ik niet, bang dat ik teruggrijp naar de drank |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik heb eens iemand gekend die aan allebei verslaafd was. Die ging toen stoppen. Mens, wat heeft die vrouw het moeilijk gehad! Dat was echt hartverscheurend! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nou, de alcohol taal ik niet meer naar, heb wel terugvalen gehad hoor, op 5-7-8 sta ik nu weer 5 jaar droog, maar de med. durf ik niet te stoppen, en ach, daar doe ik alleen mezelf kwaad mee, met drank was ik een pokkewijf;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nee, je hebt volkomen gelijk. Lekker zo houden! Heb je trouwens een partner of ben je alleen? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ben alleen, 49 jaar, 2 kinderen, een zoon van 13, en een dochter van 7, beiden niet thuis, en drie katten, hobby`s lezen, internet, tv kijken is na dgk weer wat meer geworden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2008 - 19:11 schreef yvonne het volgende:ik ben alleen, 49 jaar, 2 kinderen, een zoon van 13, en een dochter van 7, beiden niet thuis, en drie katten, hobby`s lezen, internet, tv kijken is na dgk weer wat meer geworden Ik ben ook alleen en heb twee katten en geen kinderen. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik taal ook niet meer naar een relatie. Heel veel mensen hebben het idee dat ze niet meetellen zonder relatie, en dat vind ik nou toch wel zo´n onzin. Een relatie moet iets toevoegen aan je leven en je ziet vaak mensen die in een relatie blijven hangen uit angst voor eenzaamheid ofzo, terwijl ze in hun eentje waarschijnlijk veel gelukkiger zouden zijn. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
o ja ik heb ook nog drie katten, en een relatie , nee, mijn buik van vol, als je alleen bent, kan je doen en laten wat je wilt, en je hebt gewoon je vrijheid, en je bent onafhankelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik heb wel een relatie en ben ook heel gelukkig. Ik ken genoeg "vrijgezellige" mensen die heel gelukkig zijn in hun uppie.
Kijk ik hou van mijn mannetje, maar denk dat ik het alleen ook heel goed zou kunnen redden. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik heb 2 katten en een konijn en das ook heel gezellie hoor. Zijn mijn kindjes. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik amuseer me ook prima in mijn uppie. Kan lekker rotzooi maken als ik daar zin in heb, de haren in het doucheputje zijn van mezelf en als ik geen zin heb om te koken (zoals vanavond) dan zeurt er niemand aan mijn kop. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik kook bijna nooit voor mezelf, dat is het enige nadeel |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou ja, als je maar genoeg groente en fruit eet. Ik vind die kant-en-klare salades van Appie een uitkomst. Ze zijn lekker en ze hebben ze in heel veel soorten. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juni 2008 - 19:25 schreef draakje het volgende:[..] Nou ja, als je maar genoeg groente en fruit eet. Ik vind die kant-en-klare salades van Appie een uitkomst. Ze zijn lekker en ze hebben ze in heel veel soorten. Ja en die bakkies macaroni enzo zijn ook lekker en niet eens zo duur. Sinds de kids de deur uit zijn is het hier ook veel makkelijker geworden hoor. We doen lekker waar we zin in hebben en eten waar we zin in hebben. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En je hebt geen afwas. Ik eet altijd gewoon uit het bakkie. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Hihi ik ook en die 2 vorken spoel ik gelijk af haha |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik slik vit. c tabletten;-(, ik lust geen fruit en geen melk enzo |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ow ikke wel, lekker bananen gehaald vandaag en ik heb ook nog sinaasappelen en ik drink zeker een liter melk per dag (het liefst 2 maar moet aan de lijn denken hihi) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou hou je vast, hier komt ie. 5 katten,4 honden. 3 kinderen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Sorry dat ik zo laat reageer, ik was van mijn stoel geflikkert en je had nog wel gewaarschuwd.......... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ben ook niet dol op fruit, alleen op duur fruit, frambozen, bramen, dat soort werk. Maar eet het wel voor de vitamientjes, soms met lange tanden. Melkproducten lust ik wel. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Je woont zeker op het platteland? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: HAhahahahaha, bijna zou je denken van wel, maar nee hoor. Ook niet 3 hoog achter. |
|
|
|