|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dat wel ja, en ik maar denken dat mijn warme Hoofd van de overgang komt. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
altijd het hoofd koel houden |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ik heb de vriezer geprobeerd, maar kreeg de deur niet dicht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Daar zijn hele goede homeopathische pilletjes voor, van dokter Vogel. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
voor de overgang, maar voor het vinden van medische termen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
We kunnen natuurlijk een topic Overgang maken ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou draakje ben mijn baarvader al een jaar of tien kwijt, zou ik al een jaar of tien in overgang zijn, dat denk ik niet |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 23:46 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou draakje ben mijn baarvader al een jaar of tien kwijt, zou ik al een jaar of tien in overgang zijn, dat denk ik niet Sorry izz, maar omdat je er zelf over begon, over die overgang, dacht ik: ik plaats een dolletje. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 - 11:39 schreef draakje het volgende:[..] Sorry izz, maar omdat je er zelf over begon, over die overgang, dacht ik: ik plaats een dolletje. en toen kreeg ie een dol terug. hahahha, |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 23:46 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou draakje ben mijn baarvader al een jaar of tien kwijt, zou ik al een jaar of tien in overgang zijn, dat denk ik niet zou best kunnen hoor mijn moeder was in de overgang op haar 40e en ging op haar 63e jaar haar graf mee in, ik heb het ook sinds mijn 40e en hoop niet dat ik het zolang heb pff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 13:55 schreef moha het volgende:[..] zou best kunnen hoor mijn moeder was in de overgang op haar 40e en ging op haar 63e jaar haar graf mee in, ik heb het ook sinds mijn 40e en hoop niet dat ik het zolang heb pff Heej moha! Wat fijn dat je er weer bent! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja met vlagen ben ik er hoor moet thuis mijn aandacht er ff bij houden. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 13:55 schreef moha het volgende:[..] zou best kunnen hoor mijn moeder was in de overgang op haar 40e en ging op haar 63e jaar haar graf mee in, ik heb het ook sinds mijn 40e en hoop niet dat ik het zolang heb pff nou ik denk dat jullie gelijk hebben, onze vrolijke vriend en huisarts vertelde mij dus 'als verrassing'. ik heb nog 1 eierstok. hufters. eerst ging in 95 na een spildraai 1 eierstok en 1 eileider eruit, omdat die op klappen stond. in 98 ginge mijn baargrootmoeder eruit, met 3 vleesbomen ter grote van een kind. en de eileider maar er zit nog 1 eierstok, stel hufters. verdienen ze dan meer of zo. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wat zijn dat, Izz? Kleine plots? Horen die dan niet op een ander topic? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 15:24 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou ik denk dat jullie gelijk hebben, onze vrolijke vriend en huisarts vertelde mij dus 'als verrassing'. ik heb nog 1 eierstok. hufters. eerst ging in 95 na een spildraai 1 eierstok en 1 eileider eruit, omdat die op klappen stond. in 98 ginge mijn baargrootmoeder eruit, met 3 vleesbomen ter grote van een kind. en de eileider maar er zit nog 1 eierstok, stel hufters. verdienen ze dan meer of zo. wat een .... ik hou me, in ze doen gwn met je wat zij willen pff
je hebt mail Izz |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: plotjes zijn manlijke platjes. ( lol ) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ben je melig vandaag Izz???????? hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: weer geen bed gezien, dus wat schatje in? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: euhmmmm, dat het bedtijd is???????? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: melig als een pak maizena |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: lekker bloemig dus;-)))) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: yep. en van schrik gaan schoonmaken hier. lol |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: heb ik om 6 uur al gedaan................ |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: toen was ik net klaar met de bovenetage. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: is het goed gegaan vanmorgen? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Kun je bij mij ook ff komen? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: pfffffffffff, nou ik ben aan het wassen gegaan nu. kolere komt geen eind aan, en vannacht ook 3 wasjes gedraaid, die kids met al die handdoeken, kolere per douche gebruiken ze drie handdoeken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maw, ik heb de 'was en opruimziekte'. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ga ff uurtje liggen dames voor het voetbal geweld losbarst in mijn living. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
slaap lekker, en have fun straks met voetbal, ik heb geslapen van 1 tot half 7..... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Izz, tegen "was- en opruimziekte" moet je nix innemen; ruimt ook in je hoofd op; werk ze... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 21:19 schreef G.R.i het volgende:Izz, tegen "was- en opruimziekte" moet je nix innemen; ruimt ook in je hoofd op; werk ze... Hoi G.R.i. De hele dag weggeweest? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hoi Draakje; deze wk 3 dg oppassen op kleindochtertje; erg leuk, maar wel vermoeiend; maar toch even hier snuffelen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 21:27 schreef G.R.i het volgende:Hoi Draakje; deze wk 3 dg oppassen op kleindochtertje; erg leuk, maar wel vermoeiend; maar toch even hier snuffelen Kleindochter zal nu toch wel in haar bedje liggen? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Jazeker; Maar ik kan toch wel merken dat ik geen 30 meer ben, vroeger ging ik maar door, ik draaide mijn hand er niet voor om; was niet kapot te krijgen;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 23:07 schreef G.R.i het volgende:Jazeker; Maar ik kan toch wel merken dat ik geen 30 meer ben, vroeger ging ik maar door, ik draaide mijn hand er niet voor om; was niet kapot te krijgen; Hou op! Vroeger kon ik nachten doorhalen en gewoon om 9 uur op mijn werk of in de collegebanken zitten. ALs ik nu een nacht zou doorhalen, lig ik een week plat. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
ppff heb ik dat niet alleen |
|
|
|