|
|
Caroline
|
|
|
http://zappen.blog.nl/hot-abroad/2008/06/17/de-gouden-kooi-komt-er-ook-in-bulgarije
Amerika en Denemarken namen al een optie op de Gouden Kooi, maar in Bulgarije pakt men door. Daar komt de Gouden Kooi straks echt op de buis, meldt vakblad C21Media. Het is de Bulgaarse zender Nova Television Plus die heeft toegehapt.
Bulgarije wordt dus het eerste land waar de Gouden Kooi straks op de buis komt. Eerder gaf bedenker John de Mol nog aan dat waarschijnlijk Frankrijk als eerste toe zou happen.
In Nederland is de toekomst van de Gouden Kooi nog altijd ongewis. Vlak voor de finale van seizoen 1 leek het er op dat de show zou terugkeren op RTL 5. Maar in de programmaschema's van september staat nu Can't Buy Me Love opgenomen. Mogelijk is er vanaf januari plek voor een tweede serie van de Gouden Kooi. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Jammer dat we Bulgarije hier niet kunnen ontvangen. En zonder ondertiteling snapt niemand er iets van. Hoewel: met vuilnis gooien is internationaal. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het begint iig te lopen voor John de Mol. En tot januari kan ik wel wachten op een nieuwe GK |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 12:49 schreef Caroline het volgende:Het begint iig te lopen voor John de Mol. En tot januari kan ik wel wachten op een nieuwe GK Ik ook. Ben nog steeds aan het bijkomen van de vorige. En als dat Can´t buy me love dan ook nog eens leuk is ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja ik denk dat ik dat wel ga volgen. Wie weet, het kan best leuk zijn. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik wacht met al mijn sceptisme maar weer is af................. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
We krijgen iig eerst nog de Olympische Spelen. Daar verheug ik me ook heel erg op. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Een pluspunt is....Huub kan niet meedoen, die is getrouwd. ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
O, maar ze zullen vast wel op zoek gaan naar een nieuwe Huub. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: gelukkig niet |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Zou zoiemand nog los in Nederland rondlopen??? Het wordt geen TBS kliniek toch? Hoewel dat best een goede rl progamma kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 16:14 schreef Caroline het volgende:Zou zoiemand nog los in Nederland rondlopen??? Het wordt geen TBS kliniek toch? Hoewel dat best een goede rl progamma kan zijn. Op 16 miljoen inwoners zal er vast nog wel zo´n leipo tussen zitten, ben ik bang. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ach ja, overal ter wereld loopt het soort figuren rond die ieder voor zich zoveel mogelijk probeert te ontlopen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 21:27 schreef Praatpaal het volgende:Ach ja, overal ter wereld loopt het soort figuren rond die ieder voor zich zoveel mogelijk probeert te ontlopen. Zet het op een rennen!!1 |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
vind het bewonderingswaardig hoe hier de mede forummers wederom de topic weer zo weten te draaien dat het lijdend voorwerp weer snel huub zal zijn... Waar jullie wel gelijk in hebben dat ze hetzelfde soort mensen zullen casten.. een wife beater en dieren liefhebber!!! een blond goedkoop type!!! een vrouwenverslinder die teveel zuipt!!! een buitensporig gebouwd type met mps!!! zeker ook een buitenlandse met borsten die hangen!!!
EN LAST BUT NOT LEAST
diverse fora waar mensen elkaar en de bewoners weer tot de grond af zullen proberen te branden! En in mijn beleving is teveel drinken en om je heen neuken niet bestrafbaar met TBS! Ik denk dat regelmatig vrouwen slaan en een sexuele voorkeur voor dieren eerder in aanmerking komen voor TBS.. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Haastige spoed is zelden goed. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 22:50 schreef pauline het volgende:vind het bewonderingswaardig hoe hier de mede forummers wederom de topic weer zo weten te draaien dat het lijdend voorwerp weer snel huub zal zijn... Waar jullie wel gelijk in hebben dat ze hetzelfde soort mensen zullen casten.. een wife beater en dieren liefhebber!!! een blond goedkoop type!!! een vrouwenverslinder die teveel zuipt!!! een buitensporig gebouwd type met mps!!! zeker ook een buitenlandse met borsten die hangen!!! EN LAST BUT NOT LEAST diverse fora waar mensen elkaar en de bewoners weer tot de grond af zullen proberen te branden! En in mijn beleving is teveel drinken en om je heen neuken niet bestrafbaar met TBS! Ik denk dat regelmatig vrouwen slaan en een sexuele voorkeur voor dieren eerder in aanmerking komen voor TBS.. Dat laatste, tsja ... dat zou best eens kunnen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat een geluk dat wij (ik spreek natuurlijk namens headliner) ruimdenkend zijn. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: daar ben ik ook heel blij mee en dat iedereen zijn mening kan en mag geven. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En ik denk ook dat mensen van headliner zich amper meer laten provoceren. Wat doen we? Samen een gezellig forum maken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat vind ik juist leuk. En wat maakt het nu nog uit? huub wint niet, Brian idem het is is zooooooooooooooo 2008 en we gaan naar 2009. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 23:36 schreef Caroline het volgende:En ik denk ook dat mensen van headliner zich amper meer laten provoceren. Wat doen we? Samen een gezellig forum maken? laten we dat maar doen;-)))))))))) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: sorry caroline dat ik het verkeerd heb gelezen dan. Ik dacht dat jij diegene was die het over een bepaald type had ( huub??) en TBS. En idd ruimdenkende mensen die schrijven zoiets niet! dus ik zal mij echt vergist hebben. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Het is niet waar he zo lees je pauline dagen niet totdat ze weer wil uitdagen echt moedeloos hoor en kansloos |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juni 2008 - 16:14 schreef Caroline het volgende:Zou zoiemand nog los in Nederland rondlopen??? Het wordt geen TBS kliniek toch? Hoewel dat best een goede rl progamma kan zijn. met zoiemand bedoelde ze huub |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 08:15 schreef Jacqueline het volgende:Het is niet waar he zo lees je pauline dagen niet totdat ze weer wil uitdagen echt moedeloos hoor en kansloos jij begrijpt het niet wat een forum inhoud hé. Er zijn sommige mensen die gebruiken het om allerlei onzin te verkondigen, maar dit is nog altijd het forum over de kooi. En je snapt ook niet wat uitdagen is, |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nee jou wil ik niet begrijpen ook dat is geheel wat anders |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
iedereen heeft/had toch zijn eigen favo in de kooi?? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
reageer dan inhoudelijk of reageer niet |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
oh pauline verkeerd forum om te comanderen hoor |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
reageer dan inhoudelijk of reageer niet |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
die opmerking was niet van mij pauline |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
en dgk is afgelopen, dus het gaat zelden meer over dgk |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
top herhaling op herhaling is dat alles? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ik vind het gewoon jammer dat sinds de kooi afgelopen is er nog steeds personen zijn die bepaalde meldingen in het nieuws, moeten aangrijpen om hun ongenoegen te uitten tegenover bepaalde exbewoners, en dan huub vergelijken met TBS'ers vind ik veel te ver gaan. Ik ben op veel van mijn uitspraken hier aangevallen en die heb ik soms ook geaccepteerd. En dit forum heet nog steeds het gouden kooi forum. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ja meisje het is moeilijk voor mij om op simpele opmerkingen te reageren, dus als je nu met iets komt waar ik iets mee kan dan zal ik reageren. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
als het over huub gaat, voelen heel veel mensen zich direct aangesproken, en gaan gelijk in de verdedigin, nou ik laat dat wel an oranje over vanavond, maar dgk is voor mij afgelopen, en het is idd het topic gouden kooi forum, maar staan heel veel oftopic forums bij, |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ach huberto vind het blijkbaar ook vaak eng die fans die hem stalken!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
clairtje beschermt hem wel hoor jacq;-) en anders komt papa claire met zijn hummer, hahahahahaha |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
haha nou mischien een tip voor op topic duister wat doet huub nu in zijn vrije tijd zal hij zich weer eens laten gaan en op straat claire duwen en of slaan. zou hij zijn schoon moeder uit gaan schelden of bangt hij groepies of is hij zijn moeder spa brengen het zou zomaar kunnen. of is hij weer bezig met drugs |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ben er vandoor luitjes xxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
je weet het maar nooit met hem;-0 laten we toch eerlijk zijn, hij is toch veel en veel te ver gegaan, zeker op de vooravond van zijn "huwelijk"tegen berma! en dat mag wel????? |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 08:40 schreef Jacqueline het volgende:haha nou mischien een tip voor op topic duister wat doet huub nu in zijn vrije tijd zal hij zich weer eens laten gaan en op straat claire duwen en of slaan. zou hij zijn schoon moeder uit gaan schelden of bangt hij groepies of is hij zijn moeder spa brengen het zou zomaar kunnen. of is hij weer bezig met drugs Ach hemeltje lieve, blijf je zo zielig doen. |
|
|
|