|
|
Izz@headliner
|
|
|
Lief drakenkind, waar hang je uit? kom je gezellig babbelen en kleppen? ik mis je. Pleace? pleace? pleace? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
wat is er met mijn draakje? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
die is weggebleven na een opmerking van iemand |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
welke opmerking en welke iemand? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nou, alles is verwijderd, dus ga ik hier maar niet opnieuw vertellen, mss dat er nog wat staat bij topic goedemorgen |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ben wel nieuwsgierig wat voor type je bent als je je laat wegjagen door iemand die een opmerking maakt. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
die komt echt wel weer terug hoor, viel mss net ff verkeerd |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik ben niet nieuwsgierig naar wat voor type iemand is heb respect voor elk type mens dus dat en de reden van zon beslissing |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik was er toevallig die avond, en heb alles gelezen, maar boudewijn heeft alles verwijderd, en verder hebben we niets te maken met de onenigheid tussen twee mensen, en draakje is al vaker weggeweest, maar komt altijd wel weer terug;-) |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
zo is het yvonne xxxxxxxxxxxxx tot laters |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
tot laterssssssssss xxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Die avond heb ik ook het e.e.a. gelezen vond het over de streep gaan. Maar voor zover ik het begreep, hebben die personen pers.kontakt en kunnen ze het uitpraten.
Ik zou het erg vinden als je niet meer reageert Draakje, jij maakt het hier zo leuk met je humor en gevatte opmerkingen; Ik kijk er altijd naar uit; want op jou reageert weer een ander, enz....Kom snel weer... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 08:45 schreef yvonne het volgende:ik was er toevallig die avond, en heb alles gelezen, maar boudewijn heeft alles verwijderd, en verder hebben we niets te maken met de onenigheid tussen twee mensen, en draakje is al vaker weggeweest, maar komt altijd wel weer terug;-) kijk dat is nu een reactie van een moderator! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Zo zie je maar dat je hier heel erg bij je zelf moet blijven. Van achter de p.c. is het heel moeilijk om pers./vertrouwelijk-kontakt te hebben; daar is volgens mij oogkontakt heel belangrijk. Ook tonatie van stem en lichaamstaal spelen een belangrijke rol.
Dat zie je vanachter je p.c. niet van de ander;...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
yvonne is hier geen moderator verwarring alom zucht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heej vriendjes en vriendinnetjes,
Ben er weer hoor. Moest alles eerst ff laten bezinken. Het is niet leuk om bepaalde verzinsels over jezelf op een forum te lezen die alleen bedoeld zijn om te kwetsen. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
draakje moppie kussssssssssssssssssssss wb |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En izzie krijgt een dikke smakkerd van me! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej Jacq! Klaar met werken? Zit je al in je oranje outfit op de bank? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nee ben ff op pc maar me dochter is 16 geworden dus wel voetbal aan vanavond op twee grote tv maar druk met lopen denk ik |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 12:51 schreef Jacqueline het volgende:nee ben ff op pc maar me dochter is 16 geworden dus wel voetbal aan vanavond op twee grote tv maar druk met lopen denk ik Feli met je dochter. Huur een ober! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hoi Draakje, fijn dat je er weer bent, we kunnen je toch ook niet missen meid; Nieuwe dag, mooi weer, radio aan, lekker beker warme chocomel, wat wil ik nog meer.... |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 12:46 schreef draakje het volgende:Heej vriendjes en vriendinnetjes, Ben er weer hoor. Moest alles eerst ff laten bezinken. Het is niet leuk om bepaalde verzinsels over jezelf op een forum te lezen die alleen bedoeld zijn om te kwetsen. ha schatje, ben heel erg blij dat je er weer bent. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 12:54 schreef G.R.i het volgende:Hoi Draakje, fijn dat je er weer bent, we kunnen je toch ook niet missen meid; Nieuwe dag, mooi weer, radio aan, lekker beker warme chocomel, wat wil ik nog meer.... Hoi G.R.i. Ooow, warme choco, lekker is dat! |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 12:54 schreef G.R.i het volgende:Hoi Draakje, fijn dat je er weer bent, we kunnen je toch ook niet missen meid; Nieuwe dag, mooi weer, radio aan, lekker beker warme chocomel, wat wil ik nog meer.... ons. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hoi Xanne! Ja, na dit lieve gebaar van izzie vond ik dat ik wel weer lang genoeg getreurd had. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
ik pak gelijk een senseo erbij. bijna alle lieverds online. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb een vers kopje Lapsang Souchong (Chinese rookthee). |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ja, jullie ook natuurlijk, maar moest even het "vuurspugetje" een hart onder de riem steken |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: ja, doe maar duur, Koekje erbij? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Lapsang Souchong rookthee??? vuurtje bij??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, dat klinkt wel erg draakachtig hè, rookthee. Maar hij is gewoon heel erg lekker. Ik dronk hem al jaren voordat ik mezelf draakje ging noemen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hey, heerlijk je bent er weer. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: persoonijk dacht ik aan een bokkepootje, lijkt mij lekker voor een draak |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 13:06 schreef Xanne@headliner het volgende:[..] persoonijk dacht ik aan een bokkepootje, lijkt mij lekker voor een draak Ik ben een vegetarische draak ... Nee hoor, een bokkepootje is prima. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
en nog bedankt voor je steun. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en een smak retour, vuurspuwerdje |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: en dat mag gezegd worden. PUNT |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oeps, ik heb je kapsel een beetje verschroeid. Sorry. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en bedankt, word weer een ton voor kapper. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb nog een pruik in de aanbieding. Hij is alleen wel oranje ... |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
ik moet zo even Albert heijn gaan lastig vallen, maar hoop bijtijds weer terug te zijn, ik ga op de fiets dus moet lukken, voorraad senseo bijna op, en ik kan niet zonder mijn peukies en zonder senseo |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou ik ben asblond dus doe maar niet, gaat zo vloeken |
|
|
|