|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:42 schreef Izz@headliner het volgende:[..] hij die niet genoemd mag worden heeft HET gelezen, en wil Zij die niet genoemd zal worden dr tandjes uuit dr bekkie rammen. hihihihihihi |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ikkke wel, in deze tijd kan je zomaar je tandjes kwijt rake en zit je morgen aan de pap |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Da´s waar. Maar daar komen ´s nachts wel hele foute types. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:42 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ikkke wel, in deze tijd kan je zomaar je tandjes kwijt rake en zit je morgen aan de pap ow gosh ik heb pijn in mijn kaken ervan....... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja die is ook gezellie G.r.i dus en laten we boudewijn trakteren, hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: draakje laat je niet fucken we gaan niet nu maar een keer op een normale tijd |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: ja je moet het soms spannend maken in het leven |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: top id dus Boudewijn moet ook mee hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:44 schreef moha het volgende:[..] draakje laat je niet fucken we gaan niet nu maar een keer op een normale tijd wie wil haar fucken dan, ken je hem hier ok ff heen sturen? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: waar we ook terecht komen het word een gekkenhuis op zeker |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
nou ik begin vast aan het toetje, ik heb nog een Magnum gngngngn |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: tis een zij...is dat ook goed??? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ja leert ie me gelijk kennen, hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohhhhhhhhhhh ikke wil oooooooooook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: daar ben ik ook niet bang voor;-)) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou qua sadisme doe je niet onder voor de huispsycholoog |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: hmmmmmmmm zoooooooooo lekkerrrrrrrrrr he!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: kappuhhhhhhhh, straks heb ik een tena nodig |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ben moppersmurf en ik hou niet van Magnums. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik doe het gwn met inlegkruisjes maar na elke hoestaanval moet ik me lappie omruilen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: kan ik ook, : zal ik je slaan? zal ik je slaan?vroeg de sadist aan de masochist, jaaaaaaaaaaaa roept de masochist enthousiast, haha doe ik lekker toch niet, riep de sadist. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Hoeft ook niet hoor Draakje... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, dat is toch fijn hè, dat we hier op het forum zo goed begeleid worden. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:48 schreef moha het volgende:[..] ik doe het gwn met inlegkruisjes maar na elke hoestaanval moet ik me lappie omruilen ik gebruik babymatrasjes |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:48 schreef Izz@headliner het volgende:[..] kan ik ook, : zal ik je slaan? zal ik je slaan?vroeg de sadist aan de masochist, jaaaaaaaaaaaa roept de masochist enthousiast, haha doe ik lekker toch niet, riep de sadist. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ohw kappuh nou ik trek het niet meer heb pijn in mijn buik van het lachen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
steeds die smilies opzoeken is ook wat hoor, kan je meteen wat aan doen misschien Yvon.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ok dames ik heb nog wat leuks ./......beschrijf jezelf eens |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:48 schreef moha het volgende:[..] ik doe het gwn met inlegkruisjes maar na elke hoestaanval moet ik me lappie omruilen als je minder rookt , hoest je minder;--)))) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik ben 1.20, en kan niet bij het knopje van de lift. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
seya, als ik mod zou zijn zou ik een uploaden link maken voor de foto`s en smiley`s plaatsen ( kant en klaar)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:52 schreef yvonne het volgende:seya, als ik mod zou zijn zou ik een uploaden link aken voor de foto`s en smiley`s plaatsen ( kant en klaar) Jaaaaaaa, jij moet het gewoon worden, zie je wel! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ben slank en kan een tl buis schoonmaken van binnen;)) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ik hoef mezelf niet meer te beschrijven als je uiterlijk bedoeld mijn foto staat hier al ergens |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ok ik ben Wil 47 jaar lekker mollig zeg maar dik heb mij haar donker geverfd zodat je die grijze haren niet ziet met high lights erdoor dus, ik ben 1.72 volgens mijn paspoort maar ben zeker 2 cm gekrompen ik heb een kunstklapper en rook 2 a 3 pakkies p.dag. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben 1.64, ik lijk precies op mijn grootmoeder. as blond, ( oftewel geel van het roken) met gebit, lijkt het nog wat, zonder gebit stumpy. kromme pootjes, kraaiepootjes, kromme giegel. afijn ken je eucelipta nog van Paulus de boskabouter? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:55 schreef Izz@headliner het volgende:ik ben 1.64, ik lijk precies op mijn grootmoeder. as blond, ( oftewel geel van het roken) met gebit, lijkt het nog wat, zonder gebit stumpy. kromme pootjes, kraaiepootjes, kromme giegel. afijn ken je eucelipta nog van Paulus de boskabouter? hahahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:54 schreef moha het volgende:ok ik ben Wil 47 jaar lekker mollig zeg maar dik heb mij haar donker geverfd zodat je die grijze haren niet ziet met high lights erdoor dus, ik ben 1.72 volgens mijn paspoort maar ben zeker 2 cm gekrompen ik heb een kunstklapper en rook 2 a 3 pakkies p.dag. dat van die kunstklaaper vind ik het interessants! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou daar lijk ik dus niet op |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
okè, volgende, ik ben yvonne, 49, slank 1,73 en 46 kilo, ben blond beeetje van mezelf en een beetje van spray blond, ik ben ook wat gekrompen zei de reumatoloog, en rook 2 pakjes sigaretten per dag, en heb 3 katen en 2 kinderen, kinderen wonen niet thuis. oja kunstklapper heb ik ook;-)
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: en bedankt wou jij nog modje worden??? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
verwijderd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 01:56 schreef yvonne het volgende:okè, volgende, ik ben yvonne, 49, slank 1,73 en 46 kilo, ben blond beeetje van mezelf en een beetje van spray blond, ik ben ook wat gekrompen zei de reumatoloog, en rook 2 pakjes sigaretten per dag, en heb 3 katen en 2 kinderen, kinderen wonen niet thuis. oja kunstklapper heb ik ook;-) ok dan hebben we 1 ding gemeen en we zijn de dikke en de dunne hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar ben dus grijs als een postduif. vet als een varken, een paardenbek. kortom als de kinderboerderij eraan komt ? ben ik het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|