|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
BABYMATRASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dit topic heet:LIEF DRAAKJE WAAR BEN JE |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ben jij nou Bi of ben je Bo |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:35 schreef seya@headliner het volgende:[..] ik zou op haar site moeten kijken hoe het heet, had wel raakvlakken idd met psychotherapie, maar was meer toegespitst Van dat weet ik wel dat artsen het voorschrijven maar dat is niet echt natuurgeneeskunde maar idd zelf leren omgaan met je lichaam en zoveel mogelijk blokkades wegnemen. Wat natuurlijk heel mooi is als je tegen zo'n ziekte moet vechten. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dit kan ik niet uitstaan h oor draakje zeg wat NUUUUUUUUU |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
DRAAK KOM ALS DE SODEMIETER HIER< ANDERS KOM IK FF een terror teef door je schoorsteen teren. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: bo is mijn hond en ik ben bi |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: en wanneer gaan we uiteten? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
jezus man hier kan ik niet tegen hoor Draakje of ben je druk met je foto? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:38 schreef Caroline het volgende:[..] Van dat weet ik wel dat artsen het voorschrijven maar dat is niet echt natuurgeneeskunde maar idd zelf leren omgaan met je lichaam en zoveel mogelijk blokkades wegnemen. Wat natuurlijk heel mooi is als je tegen zo'n ziekte moet vechten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: neem jij de biobak dan? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zo ik heb me ff uitgeleefd op een stel belletje trekkers, op z`n plat haags, dus ik ga niet Herhalen wat ik gezegd heb;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Opgeslagen Seya, lees ik op mijn gemakje een keertje door. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zitten een paar serieus te lullen ik ben moe van het lachen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou ik dacht jij neemt een big ac en ik neem jou |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:42 schreef yvonne het volgende:zo ik heb me ff uitgeleefd op een stel belletje trekkers, op z`n plat haags, dus ik ga niet Herhalen wat ik gezegd heb;-) de hele afdeling enge ziektes van het bronovo? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ja ik ook moha, had je me net moeten horen;-))))))
en ik mis draakje;-( |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:42 schreef yvonne het volgende:zo ik heb me ff uitgeleefd op een stel belletje trekkers, op z`n plat haags, dus ik ga niet Herhalen wat ik gezegd heb;-) dit is tegek een plat haags accent een rotterdamse en een amsterdamse kan leuk worden bij Febo |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik zie in de snelheid dat het een combinatie therapie is. Ik ken hem niet dus interessant. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:44 schreef moha het volgende:[..] dit is tegek een plat haags accent een rotterdamse en een amsterdamse kan leuk worden bij Febo dat word dus trio zonder pindasaus |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nee van het westeindeziekenhuis, ohw de buren zullen wel denken, hahahahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: hehe, ik zit me de jan tering te roepen naar je |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mogen Seya en ik niet serieus kletsen??? Dat gedoe met draakje is voor mij al mijlen ver achter de rug. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
misschien wacht ze tot Caroline naar bed is maar dit is tegek voor woorden hoor dan blijft draakje elke keer weg dit moet opgelost worden en snel ook |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:44 schreef yvonne het volgende:[..] nee van het westeindeziekenhuis, ohw de buren zullen wel denken, hahahahahahaha mijnvkinderen waren in slaap gevallen, schrikken zich telkens de pestpokke van mijn lachen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:44 schreef moha het volgende:[..] dit is tegek een plat haags accent een rotterdamse en een amsterdamse kan leuk worden bij Febo ja maar ik ben een hagenees met een leids accent want daar heb ik 27 jaar gewoond, voor ik hier heen kwam |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:45 schreef Caroline het volgende:Mogen Seya en ik niet serieus kletsen??? Dat gedoe met draakje is voor mij al mijlen ver achter de rug. voor jou misschien wel Caroline |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:45 schreef Caroline het volgende:Mogen Seya en ik niet serieus kletsen??? Dat gedoe met draakje is voor mij al mijlen ver achter de rug. Nu voor ons dus niet, Jij bent ver buiten je boekje gegaan dame |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Hai Draakje! Welke zullen we voor het slapengaan eens nemen? Ik denk toch aan Rooibos |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
zeg... vergeten jullie niet de foto's weer weg te halen, je weet maar nooit met al die gluurders die er eventueel zijn, of moet ik hier ook (net als in het paranormaal forum) een afgeschermde groep maken met 'je persoonlijke fotos'?
en wat een drukte hier zeg zo op de vroege ochtend :) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:46 schreef seya@headliner het volgende:[..] Hai Draakje! Welke zullen we voor het slapengaan eens nemen? Ik denk toch aan Rooibos ik heksenthee |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik denk eerder aan BA. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:45 schreef Izz@headliner het volgende:[..] mijnvkinderen waren in slaap gevallen, schrikken zich telkens de pestpokke van mijn lachen ja, ik hoor die bel, ren naar het raam pleur m open en begin ffies, waren wel 4 kerels;-( hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:47 schreef Boudewijn het volgende:zeg... vergeten jullie niet de foto's weer weg te halen, je weet maar nooit met al die gluurders die er eventueel zijn, of moet ik hier ook (net als in het paranormaal forum) een afgeschermde groep maken met 'je persoonlijke fotos'? en wat een drukte hier zeg zo op de vroege ochtend :) ha boudewijn, wat fijn dat je even nog langskomt na de schrik van het teleurstellend voetbal wij vroegen ons hier namelijk af, hoe het kwam dat Jij carolien niet op het matje hebt geroepen met al haar abnormale uitspraken, en tegenstrijdigheden, niet dat je daar antwoord op hoef te geven, maar als je even terug lees, zijn we niet allemaal even blij met Caroliens gedrag van gisteravond en vannacht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:47 schreef Boudewijn het volgende:zeg... vergeten jullie niet de foto's weer weg te halen, je weet maar nooit met al die gluurders die er eventueel zijn, of moet ik hier ook (net als in het paranormaal forum) een afgeschermde groep maken met 'je persoonlijke fotos'? en wat een drukte hier zeg zo op de vroege ochtend :) gezellig toch?????? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:47 schreef Boudewijn het volgende:zeg... vergeten jullie niet de foto's weer weg te halen, je weet maar nooit met al die gluurders die er eventueel zijn, of moet ik hier ook (net als in het paranormaal forum) een afgeschermde groep maken met 'je persoonlijke fotos'? en wat een drukte hier zeg zo op de vroege ochtend :) gezelligheid kent geen tijd toch maar heb je gelezen Boudewijn? yvonne wil jou en Caroline best helpen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:45 schreef moha het volgende:misschien wacht ze tot Caroline naar bed is maar dit is tegek voor woorden hoor dan blijft draakje elke keer weg dit moet opgelost worden en snel ook Moha dit valt niet zo 1,2,3 op te lossen. De beste oplossing nu is dat zowel draakje en ik het een plek kunnen geven en daar valt niks aan te forceren. Ok?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zal er morgen wel eentje neerzetten. Kan alleen maar oude foto´s vinden. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
die foto`s van mij staan ook op mijn hyves hoor, dus mij maakt het niet uit |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Vind je het slimmer ze weg te halen Boudewijn? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ja gvd k*tzooi met dat voetbal!
geen van allen waren ze er bij, normaal kunnen ze rustig over tikken maar zelfs dat ging niet vandaag! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:48 schreef Caroline het volgende:[..] Moha dit valt niet zo 1,,3 op te lossen. De beste oplossing nu is dat zowel draakje en ik het een plek kunnen geven en daar valt niks aan te forceren. Ok? forceren? tis nogal wat wat je allemaal voor privé dingen over haar zei ik vind een excuus wel op zijn plaats |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hahaha! Laar Bee het maar niet horen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 02:49 schreef Boudewijn het volgende:ja gvd k*tzooi met dat voetbal! geen van allen waren ze er bij, normaal kunnen ze rustig over tikken maar zelfs dat ging niet vandaag! Rustig!!! Het is een slag ik weet het maar over 2 jaar weer een WK |
|
|
|