|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee, iets met soort kermis attracties ofzo, kende het niet maarja... soms ga je maar mee ook al weet je van niets! we leven met je mee |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:27 schreef moha het volgende:[..] ohw voel je je te goed om met ons mee te gaan dat had ik niet verwacht hoor meer praktisch... over zo'n 4 uur moet ik weer uit bed komen rollen en het dan tot 6uur 's avonds volhouden waarbij het naar het schijnt 28 graden wordt maar wel regenachtig dus zeer drukkend weer... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:28 schreef moha het volgende:we hebben nog geen datum hoor Boudewijn ga gwn mee joh kan je ons leren kennen oh, je bedoelde serieus?
ik dacht net als eerst waarbij jullie een nacht-kroeg hier hielden op het forum ;) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] oh, je bedoelde serieus? ik dacht net als eerst waarbij jullie een nacht-kroeg hier hielden op het forum ;) nee we gaan echt met een ploegie ergens eten niet sjiek hoor gwn gezellig elkaar zien en vooral lachen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] oh, je bedoelde serieus? ik dacht net als eerst waarbij jullie een nacht-kroeg hier hielden op het forum ;) haha nee dat is kinderspel, we gaan met zijn allen echt er ff op uit |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:31 schreef moha het volgende:[..] nee we gaan echt met een ploegie ergens eten niet sjiek hoor gwn gezellig elkaar zien en vooral lachen om en met mij, The laydown-comedian |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
shit dat was pakje 3 van de stuyvesant fucking hell ben bang dat ik dat etentje zo niet ga redden |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:33 schreef moha het volgende:shit dat was pakje 3 van de stuyvesant fucking hell ben bang dat ik dat etentje zo niet ga redden we gillen wel om lachgas en zuurstof |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dus Boudewijn ga je dan gezellig mee? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:31 schreef moha het volgende:[..] nee we gaan echt met een ploegie ergens eten niet sjiek hoor gwn gezellig elkaar zien en vooral lachen ik denk niet dat m'n vrouw dat zal begrijpen (en ook niet dat ze mee wil gaan) dus dat moet ik ook overslaan |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik denk niet dat m'n vrouw dat zal begrijpen (en ook niet dat ze mee wil gaan) dus dat moet ik ook overslaan ff captain gaveman spelen, aan de haren mee. ze is niet naar huis te slaan beloof ik je |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
je kan zeggen dat we anders gaan staken, je mag ook gwn zeggen dat je geen zin hebt hoor is je goed recht. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ken je die mop van de electrische deken in dat waterbed? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:34 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ff captain gaveman spelen, aan de haren mee. ze is niet naar huis te slaan beloof ik je aan de mee trekken lukt echt niet, dan krijg ik een schop onder m'n ballen :( |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en als je vrouw ons ziet denkt ze ohwwwwwww ik hoef me geen zorgen te maken met al die ouwe wijfen
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ook niet, maar dat stel dat erin lag? lag nog dagen na te schudden, toen het waterbed lekte |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:35 schreef Boudewijn het volgende:[..] aan de mee trekken lukt echt niet, dan krijg ik een schop onder m'n ballen :( das minder, dan maar even thuisbezorgd.nl checken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja die ging stuk en lag er 1 te shaken tot de dood er op volgde |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: en die man zei, ohwwwwwwwwwwwww your shaking baby |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
is die draak weer pleite? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahahaha don't give me five |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja die peert um steeds |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:35 schreef moha het volgende:je kan zeggen dat we anders gaan staken, je mag ook gwn zeggen dat je geen zin hebt hoor is je goed recht. het is echt zo dat m'n vrouw dat niet zal begrijpen, zelfs van haar beste vriendin begrijpt ze niet dat die soms naar meetings gaat. Pas als ze zeg maar een paar maanden heeft meegegluurd op een topic dat haar interesseerd (zeg maar zwangerschap/babyfoto's/baby-, peuter kleertjes etc) dan zou het misschien kunnen.
voorlopig is het nog lang niet zover.... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
boudewijn is ook weg nu kunnen we lullen
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
oeps
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] het is echt zo dat m'n vrouw dat niet zal begrijpen, zelfs van haar beste vriendin begrijpt ze niet dat die soms naar meetings gaat. Pas als ze zeg maar een paar maanden heeft meegegluurd op een topic dat haar interesseerd (zeg maar zwangerschap/babyfoto's/baby-, peuter kleertjes etc) dan zou het misschien kunnen. voorlopig is het nog lang niet zover.... het is ok Boudewijn we willen niet dat je bonje krijgt. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] het is echt zo dat m'n vrouw dat niet zal begrijpen, zelfs van haar beste vriendin begrijpt ze niet dat die soms naar meetings gaat. Pas als ze zeg maar een paar maanden heeft meegegluurd op een topic dat haar interesseerd (zeg maar zwangerschap/babyfoto's/baby-, peuter kleertjes etc) dan zou het misschien kunnen. voorlopig is het nog lang niet zover.... nou daar heb ik nog wel het 1 en ander van liggen, ne met mijn buik denkt ze dat ik zo kan bevallen, |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik ben over 4 minuten weg! de honden moeten nog uitgelaten worden voordat ik het bed in stap! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] het is echt zo dat m'n vrouw dat niet zal begrijpen, zelfs van haar beste vriendin begrijpt ze niet dat die soms naar meetings gaat. Pas als ze zeg maar een paar maanden heeft meegegluurd op een topic dat haar interesseerd (zeg maar zwangerschap/babyfoto's/baby-, peuter kleertjes etc) dan zou het misschien kunnen. voorlopig is het nog lang niet zover.... is ze zwanger dan??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 03:40 schreef Boudewijn het volgende:ik ben over 4 minuten weg! de honden moeten nog uitgelaten worden voordat ik het bed in stap! nou das een goed uurtje hier ook, dan kunnen ze een eind weg rennen, zonder voedsel tegen te komen. maar voor straks wel trusten. en een fijne atraktie-dag morgen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee (niet dat ik weet tenminste, haha) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: oh oh
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: pappie. kom je buiten spelen. of surprice, tijdens je eten, verslik je niet in een botsauto morgen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou iig prettige dag morgen Boudewijn en slaap lekker ik ga ook pitten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En weer wakker maar dat maakt niet uit moet toch zo weer aan de slag. Wat ik nog even wilde zeggen, het is allemaal hartstikke leuk foto's maar zodra je foto hier komt te staan is die foto openbaar. Dit is een open forum die buiten leden door heel veel andere mensen gelezen kan worden, anoniem. Als je er geen probleem mee hebt dat je foto op heeeeeeeeeel internet gebruikt mag {iedereen kent fotoshoppen, toch?)worden, prima. Voor de rest hoop ik te zeggen, denk goed na.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Vanaf nu tot het nieuwe progamma meng ik me ook niet meer in discussies, net als Boudewijn. Ik hoop op de plekken aanwezig te zijn zodra het nodig moet zijn dat iemand moet ingrijpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
goedemorgen alweer, was een latertje hier;-)), onee vroegertje voor caroline |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ben ik een dag een keer niet online moet ik 16 paginas terug lezen grrrr
wees aub lief voor elkaar en een excuus aan bieden is groots als je dat doet is nl geen verlies is eerder winst een sterk gegeven ,maar goed ik weet nog steeds niet waar het over gaat wil het denk ik ook niet weten ook. Ik ga gewoon uit van boudewijns handelswijze en ik weet zeker dat hij achter de schermen heus wel iets ondernomen heb dus heb ik daar vertrouwen in. en draakje is me moppie me scattie en caroline vind ik ook een leuk mens maar weet dus echt niet wat er speelde dus heb ik er geen mening over. maar ik weet wel dat draakje en ik steeds zelfde ideeen hebben en prec op dezelfde wijze denken en dat zal altijd zo blijven denk ik maar nogmaals ik heb het dus gemist.
WAT IK JAMMER VIND: dat er mensen gekwetst worden terwijl dit forum juist openlijker is vrijer en gezelliger,maar door ruzies onderling moet het straks strenger is dat wat we willen? nou ik dus niet voel me hier vrij gewaardeerd enz. mensen ruzie maken is zinlose energie verspilling . gezelligheid geeft positive energie en dit is mijn bijdrage
EN IK WIL OOK MEE UIT ETEN JULLIE VERGATEN MIJ (SNIK) EN YVONNE ALS MOD NO THNX grapje het is een zeer goede ervaren mod en oprecht en neutraal zo dit is ook een stukje bijdragen van mij
EN BOUDEWIJN TOPPERTJE GA ZO DOOR, EN ME MAATJES HIER EEN KNUFFEL VAN MIJ |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Izzie dat vage gedoe hebben we nu wel gehad!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 10:47 schreef Jacqueline het volgende:ben ik een dag een keer niet online moet ik 16 paginas terug lezen grrrr wees aub lief voor elkaar en een excuus aan bieden is groots als je dat doet is nl geen verlies is eerder winst een sterk gegeven ,maar goed ik weet nog steeds niet waar het over gaat wil het denk ik ook niet weten ook. Ik ga gewoon uit van boudewijns handelswijze en ik weet zeker dat hij achter de schermen heus wel iets ondernomen heb dus heb ik daar vertrouwen in. en draakje is me moppie me scattie en caroline vind ik ook een leuk mens maar weet dus echt niet wat er speelde dus heb ik er geen mening over. maar ik weet wel dat draakje en ik steeds zelfde ideeen hebben en prec op dezelfde wijze denken en dat zal altijd zo blijven denk ik maar nogmaals ik heb het dus gemist. WAT IK JAMMER VIND: dat er mensen gekwetst worden terwijl dit forum juist openlijker is vrijer en gezelliger,maar door ruzies onderling moet het straks strenger is dat wat we willen? nou ik dus niet voel me hier vrij gewaardeerd enz. mensen ruzie maken is zinlose energie verspilling . gezelligheid geeft positive energie en dit is mijn bijdrage EN IK WIL OOK MEE UIT ETEN JULLIE VERGATEN MIJ (SNIK) EN YVONNE ALS MOD NO THNX grapje het is een zeer goede ervaren mod en oprecht en neutraal zo dit is ook een stukje bijdragen van mij EN BOUDEWIJN TOPPERTJE GA ZO DOOR, EN ME MAATJES HIER EEN KNUFFEL VAN MIJ en een knuffel terug, en hallo, natuurlijk ben jij ingepland wah dah nouw |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Nee ik lag niet tussen de senseo, ik had een bijzonder verhelderende avond. heel gezellig geweest. maar leuk dat je me gemist hebt draakje. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
ben trouwens vandaag ook afwezig, om 1 uur beginnen, met werken, tot 23.00 uur, en Spanje speelt. snik, snik, snik, |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
thanx jacq, weer een aanbeveling;-) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 11:44 schreef Xanne@headliner het volgende:ben trouwens vandaag ook afwezig, om 1 uur beginnen, met werken, tot 23.00 uur, en Spanje speelt. snik, snik, snik, oeps vergeten. solly |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Izzy moppie rustig aan mop |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 11:59 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou daar krijg je toch een hartverzakking van. vannacht lullen als brgman, en we zijn hem nog niet gepeerd, of ze pleurt weer een edit, waar ze geen fuck mee te maken heeft. ja ik had het al gelezen, uitgepraat=uitgepraat, maar ja, dat is mijn mening |
|
|
|